ketä palstalaista inhoot?

  • Viestiketjun aloittaja G:
  • Ensimmäinen viesti
En ketään, koska en tunne ketään niin hyvin että voisin inhota (tai rakastaa).
Jos joskus tulee sellainen olo, että inhoan jotain palstalaista, niin painan tuota valkoista ruksia punaisella pohjalla...
 
vieras
no mä en jaksa niitä "täydellisiä" yh-äitejä, niitä täällä on useampiakin, tunnistavat kyllä itsensä. Ja sitten nämä "tänään meillä oli linssipapusoijapataa ja riisimaitoa ruualla, kohta menen tekemään punajuurikikhernekalaomega3uunivuokaa, mitäs muilla oli ruokana, nakkejako?" *huoh*
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siinä vaiheessa, kun mä alan tosissani inhota täällä jotakuta, niin taitaa olla mun parempi pitää palstataukoa. :whistle: :xmas:
De ja vuuu, joku on sanonu tän kliseen ennenkin täällä.
Ollaan sitä niin peace and lovea taas että! :whistle:
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä en jaksa niitä "täydellisiä" yh-äitejä, niitä täällä on useampiakin, tunnistavat kyllä itsensä. Ja sitten nämä "tänään meillä oli linssipapusoijapataa ja riisimaitoa ruualla, kohta menen tekemään punajuurikikhernekalaomega3uunivuokaa, mitäs muilla oli ruokana, nakkejako?" *huoh*
No silloin taitaa kolahtaa ja pahasti omalla kohdalla, jos tuntee piston sydämessään nakkien kohdalla. Toiset vain syövät terveellisesti, toiset ei.
Siitä ei kannata suuttua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"tänään meillä oli linssipapusoijapataa ja riisimaitoa ruualla, kohta menen tekemään punajuurikikhernekalaomega3uunivuokaa, mitäs muilla oli ruokana, nakkejako?" *huoh*
:LOL:
Meillä oli tänään ruokana pussi-italianpataa, ja iltapalaksi nakkeja B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä en jaksa niitä "täydellisiä" yh-äitejä, niitä täällä on useampiakin, tunnistavat kyllä itsensä. Ja sitten nämä "tänään meillä oli linssipapusoijapataa ja riisimaitoa ruualla, kohta menen tekemään punajuurikikhernekalaomega3uunivuokaa, mitäs muilla oli ruokana, nakkejako?" *huoh*
Millainen on täydellinen yh-äiti? Ja miksi juuri yh?

 

Yhteistyössä