ketä palstalaista inhoot?

  • Viestiketjun aloittaja G:
  • Ensimmäinen viesti
En mä ketään inhoa.
Tosin hyvin moni ärsyttää kirjoituksillaan. Mutta mikäs ihme se on. Mua ärsyttää palstan ulkopuolellakin tyhmyys, homofobisuus, fanaattiset uskovaiset, härkäpäisyys, ylipositiivisuus, lässynlässyn asenne sekä egoismi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
5 sivua selittelyä, eipäs nyt kirjota julkisesti ne jotka yksityisviesteillä enemmän kun ihoavat..
Jos mua tarkotat, niin ihmettelin lähinnä yv:llä miksi musta tuntuu, että sulla on jotain hampaankolossa mitä muhun tulee. En superisti susta pidä, mutten myöskään inhoa, koska se olisi vähän omituista, eikö? :)
 
en inhoa ketään palstalaista enkä vihaakaan. jokaisella on ne hyvät ja huonot päivät ja huonoina päivinä tulee enemmän negatiivista tekstiä, sehän on ihan inhimillistä. kaikkien ratkasuja en ymmärrä muttei tarviikkaan.

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
5 sivua selittelyä, eipäs nyt kirjota julkisesti ne jotka yksityisviesteillä enemmän kun ihoavat..
Jos mua tarkotat, niin ihmettelin lähinnä yv:llä miksi musta tuntuu, että sulla on jotain hampaankolossa mitä muhun tulee. En superisti susta pidä, mutten myöskään inhoa, koska se olisi vähän omituista, eikö? :)
no sä olet vielä alottelija noihin inhoajiin verrattuna...
tämä siis ei ollu mitenkään sulle kohdistettu.
ei pidä minäkään sinusta, koitankin olla "näkemättä" sinua...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
5 sivua selittelyä, eipäs nyt kirjota julkisesti ne jotka yksityisviesteillä enemmän kun ihoavat..
Jos mua tarkotat, niin ihmettelin lähinnä yv:llä miksi musta tuntuu, että sulla on jotain hampaankolossa mitä muhun tulee. En superisti susta pidä, mutten myöskään inhoa, koska se olisi vähän omituista, eikö? :)
no sä olet vielä alottelija noihin inhoajiin verrattuna...
tämä siis ei ollu mitenkään sulle kohdistettu.
ei pidä minäkään sinusta, koitankin olla "näkemättä" sinua...
Mjaa, hyvä homma.

Mutta sori, taaskaan et onnistunut olla näkemättä. :attn:
 

Yhteistyössä