Ketä oksettaa noi Milannan jutut?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tästä palstasta on tullut savanna/milanna-palsta. Vois poistaa otsikosta ton mitäs nyt.
Mä ainakaan en edes huomaa muita aloituksia,kun milannan aloitukset ottaa silmään heti ja tyhmänä niitä luen. Kieltämättä milanna jättää varjoonsa kaikki "oonko raskaana" tai "mikä välikausipuku"-ketjut!
 
"joopa"
Ihailin aina milanan elämää, oli erilaista, oli rohkea oman tien kulkija. Hankki itse leipänsä tanssimalla, ihailin sitä. Ihailin yrityksen perustamista. Ihailin sitä, että olivat saaneet kivan tontin ja rakentaneet kivan perustalon, ei liian pröystäilevää. Tuolloinkin tosin säälitti lapset ja se materialistisuus. vaikka ihailen ihmisiä, jotka eievät kyttää muita vaan elävät omaa elämää.

Mutta nyt täytyy sanoa, että en pysty lukea enää sitä juttua. Surettaa hänen ex, surettaa lapset.
 
[QUOTE="vieras";23289850]Eiköhän olisi syytä bannata kaltaisesi vainoaja, joka seuraa Savannaa ketjusta toiseen kiusaamassa.[/QUOTE]

Jep, sitäkin. Sinäkin seuraat. Meissä on se ero, että kirjoitan nikilläni :)

Savanna on hyvä esimerkki siitä, mitä netissä ei pitäisi tehdä, siis paljastaa itsestään niin paljon asioita, että varmasti tunnistetaan IRL.

Minua ei okseta Savannan jutut, vaan huolestuttaa, surettaa enemmänkin, jos oikeasti on kyse ihmisestä, joka ei feikkaa täällä.
Koskaan en ole tietääkseni/muistaakseni haukkunut Savannaa, vaan olen ilmaissut huolen hänen tavastaan kertoa liian avoimesti tänne kaikki. Kuten sekin, että hän teki rikosilmoituksen ja kertoi siitä, vaikkakin vähän, mutta lain mukaan se on kielletty.

Miksi ihmisten pitää olla niin typeriä, että kertovat omia asioitaan liiankin avoimesti, tunnistettavasti?
 
"vieras"
Jep, sitäkin. Sinäkin seuraat. Meissä on se ero, että kirjoitan nikilläni :)

Savanna on hyvä esimerkki siitä, mitä netissä ei pitäisi tehdä, siis paljastaa itsestään niin paljon asioita, että varmasti tunnistetaan IRL.

Minua ei okseta Savannan jutut, vaan huolestuttaa, surettaa enemmänkin, jos oikeasti on kyse ihmisestä, joka ei feikkaa täällä.
Koskaan en ole tietääkseni/muistaakseni haukkunut Savannaa, vaan olen ilmaissut huolen hänen tavastaan kertoa liian avoimesti tänne kaikki. Kuten sekin, että hän teki rikosilmoituksen ja kertoi siitä, vaikkakin vähän, mutta lain mukaan se on kielletty.

Miksi ihmisten pitää olla niin typeriä, että kertovat omia asioitaan liiankin avoimesti, tunnistettavasti?

Kaikkihan tänne nikillä kirjoittavat, en vielä ainakaan ole nähnyt kenenkään omaa oikeaa nimeään käyttävän.

Ilmaisetko huolesi muiden, kuin Savannan ketjuissa? Et taida. Miksi et?
 
---
Mä en hänen teksteään lue, sellaista mielen oksennusta ne ovat aiemmin olleet. Ihmettelen, miten jotkut jaksavat provosoitua hänestä. Jos henkilö inhottaa, älkää noteeratko häntä. Sillä tavalla hänestä pääsisi eroon, koska Savanna selvästi janoaa huomiota ja haluaa nimenomaan shokeerata. Jos hänen ketjunsa olisivat vain Savannan ihailijoiden nuoleskelua sivun parin verran, niin naikkonen kyllästyisi nopeasti.
 
[QUOTE="vieras";23292091]

Ilmaisetko huolesi muiden, kuin Savannan ketjuissa? Et taida. Miksi et?[/QUOTE]

Seuraatko kirjoituksiani? Kerropas yksikin esimerkki, joka Savannan tavoin kertoo avoimesti melkeinpä kaikki, jopa sellaisia asioita, jotka pitäisi olla salassapitoon kuuluvia.

Olen kyllä muidenkin kohdalla ilmaissut huoleni :) Savanna on vain niin räikeä esimerkki.
 
MM74
Mua oksettaa palstalaisten rasistisuus ja koulukiusausmentaliteetti. Joukolla käydään heikomman kimppuun joka yrittää kovasti opetella kielemme muttei sitä vielä täydellisesti puhu. Toivottavasti ette itse koskaan joudu ulkomailla vastaavan kohtelun uhriksi.
 
"vieras"
Ennen oli harmittoman hupsuja juttuja- nykyään tuntuu kamalalta (jos on totta) kun paljastaa kaikki luurangot kaapista ja asioista jotka koskee muitakin kuin omaa elämää. Miehensä ja lapsensa ovat täysin tunnistettavissa kun vuosien aikan paljastanut kaiken :(
 
[QUOTE="vieras";23292748]Ennen oli harmittoman hupsuja juttuja- nykyään tuntuu kamalalta (jos on totta) kun paljastaa kaikki luurangot kaapista ja asioista jotka koskee muitakin kuin omaa elämää. Miehensä ja lapsensa ovat täysin tunnistettavissa kun vuosien aikan paljastanut kaiken :([/QUOTE]

Tämä on ihan totta, ikävä kyllä :(
 

Yhteistyössä