Ketä kiinosta nähdää meijän reikä?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
emmie oikee näe sitä muuten ku seinänpuolikkaana :ashamed:
se ei vaan vielä ole valmis jatketaan ens kuussa sen tehdä sitten
Miks vasta ens kuussa? Miksette tee kerralla yhtä paikkaa valmiiksi? Sun juttujen perusteella vaikuttaa siltä, että te aloitatte projekteja ympäri taloa hetken mielijohteesta, rakennatte ja puratte ja mistään ei tule valmista...
Ens kuu on noin 3-4pv päästä

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tutun näköinen kruunu:)
Onko sulla samalainen =)
Ei kotona mutta täällä töissä mulla on myynnissä noita erivärisiä kruuunuja :D kuopus (poika) haluis kyllä tuollasen huoneeseensa,mutta ei oikein sovi väreihin ,saa nähä nyt :saint:
Aijaa,mikä se liike on?Myydättekö te netissä kans niitä kruunuja,kun meillä ei vielä ole ollenkaan lampuja täällä

Meri-Kaisla harmaana
Minusta tuo on vähän rauhaton, kun näkyy portaat ja keittiö. Itse laittaisin kanssa lasitiilen, kuten tuolla joku ehdotti. Se keväntäisi ja tuosi lisää valoa, mutta huone olisi selkeämpi.

immu
Mä kyl nostan hattua tuolle teiän projektille, toivotaan vain, että se valmistuu joskus.
Mä en itse pystyisi asumaan minuuttiakaan tuollaisessa keskeneräisyydessä. Mua ärsyttää jo valmiissa kodissakin, jos joku asia on rempallaan pidemmän aikaa :D

Rukoilijasirkka
Eikä mitään lasitiiltä. Tuo reikä tuo tilan tuntua. lasitiili sopii ehkä johonkin saunaan tai uimahalliin, mutta tohon se ois ihan hölmö.

Mielenkiintosita jos saa valmiina vielä kanssa nähdä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja immu:
Mä kyl nostan hattua tuolle teiän projektille, toivotaan vain, että se valmistuu joskus.
Mä en itse pystyisi asumaan minuuttiakaan tuollaisessa keskeneräisyydessä. Mua ärsyttää jo valmiissa kodissakin, jos joku asia on rempallaan pidemmän aikaa :D

Peesi tälle :D. Laitathan ap sitten valmiista talosta myös kuvia! =)

Savanna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eikä mitään lasitiiltä. Tuo reikä tuo tilan tuntua. lasitiili sopii ehkä johonkin saunaan tai uimahalliin, mutta tohon se ois ihan hölmö.

Mielenkiintosita jos saa valmiina vielä kanssa nähdä.
Mä olen ihan sama mieltä ja muuten haluan just ja sinne baaritsiki,aamulla on kiva tulla aamukahville sinne ja lukea lehti ja jouluna polta kyntilöitä.

Savanna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Mun mielestä tohon kyllä sopisi lasitiili. Nyt näyttää jotenkin ihan liian avonaiselta ja sekavalta.
No lasitiilen kera se näyttäskin sitten joltai Itäkeskuksen uimahallilta.
:D

Kyllä lasitiiltä käytetään paljon muuallakin kuin ainoastaan uimahalleissa.
Kyllä,mutta mä en tykkä ollenkaan jos se on jossain huonessa,lasi vielä ymmärrän,mutta ei lapsiperhelle

Yhteistyössä