Ketä kiinosta nähdää meijän reikä?(kuva)

Savanna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kävele syömään:
onkos toi ovi ulkoovi?suora yhteys ruokapöytään?
Eikun kotdinhoitohuone on sielä
Entäs se ovi missä ikkunaruudut?Ulko-ovi?
On
Ja siitä näkyy heti ruokapäytä?Ei eteistä ennen sitä?Muuta kuin ehkä tuon oven toisella puolella?
Aika tyhmä.
ei näy heti sielä on pieni seinä,vaikka mä olisin ottanut sekin pois ja nyt pitää mennä

memmu
Jos tarkotuksena myydä talo lähitulevaisuudessa eteenpäin niin en ymmärrä miksi pitää tehdä noin erikoisia ratkaisuja (jotka ei välttämättä edes toimivia) koska silloin talo on huomattavasti vaikeampi myydä eteenpäin.. Ja ikinä en itse ostais sellasta taloa jossa on sähkölämmitys ja vielä pattereilla eikä lattialämmityksenä, mä nääs inhoon kylmiä lattioita...

Savanna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Jos tarkotuksena myydä talo lähitulevaisuudessa eteenpäin niin en ymmärrä miksi pitää tehdä noin erikoisia ratkaisuja (jotka ei välttämättä edes toimivia) koska silloin talo on huomattavasti vaikeampi myydä eteenpäin.. Ja ikinä en itse ostais sellasta taloa jossa on sähkölämmitys ja vielä pattereilla eikä lattialämmityksenä, mä nääs inhoon kylmiä lattioita...
älvsbytalossa on lämmit lattiat kun talo ei seiso betonilla

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
älvsbytalossa on lämmit lattiat kun talo ei seiso betonilla
Ei se lattia silti LÄMMIN ole.

voipas
Alkuperäinen kirjoittaja Rakentaja myös:
Minusta myös hauska idea! Ja raput valkoisiksi, joo.

Plussaa aloittajalle otsikosta ;)
Ne on jo lakattu en voi maalata,mutta mulla on tosi kiva idea,mikä sisustus tulee ja mikä sopi niiden kaa :D joskus näytän
Voihan ne maalata kun kun sipaisee hiekkapaperilla lakan pinnan rikki. Onhan teillä kaikki muukin jo moneen kertaan tehty ja purettu, kyllä yhdet rappuset siinä samalla menee.

Miss X
Alkuperäinen kirjoittaja voipas:

Ne on jo lakattu en voi maalata,mutta mulla on tosi kiva idea,mikä sisustus tulee ja mikä sopi niiden kaa :D joskus näytän
Voihan ne maalata kun kun sipaisee hiekkapaperilla lakan pinnan rikki. Onhan teillä kaikki muukin jo moneen kertaan tehty ja purettu, kyllä yhdet rappuset siinä samalla menee.
Heh heh, ettei vaan hiukan haisisi kateus läpi joistain kirjoituksista tässä ketjussa...

Alkuperäinen kirjoittaja voipas:

En mä halua niitä valkoiseks,kun ne sopi just sisustukseen,kun sen baaritiskin alhalle tulee just saman värinen sisustus puu ja tiski tulee musta,just sama keittiössäkin

Miss X
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Kova tarve sinulla ainakin on näitä kuvia aina esitellä ja sit selitellä ja puolustella ja hakea hyväksyntää....erikoista remontoimista :kieh:

Laittakaa ihan mitä ikinä haluatte ja pitäkää se omana tietonanne niin hyvä tulee B)
Öööh, eikös tällaisen keskustelupalstan idea just ole, että ihmiset kirjoittaa tänne omia juttujaan, ja toiset kommentoi niitä? Jos kaikki pitäis kaikki asiat omana tietonaan, niin olis aika olematon palsta tämä.

voipas
Alkuperäinen kirjoittaja Miss X:
Heh heh, ettei vaan hiukan haisisi kateus läpi joistain kirjoituksista tässä ketjussa...
Kateus? Älvarista, jota muokataan sitä mukaa kun rakennetaan? Jep :LOL:
Olen varmasti jotenkin poikkeava, mutta olen tottunut siihen, että noinkin iso asia kuin rakentaminen vaatii tarkan suunnittelun ja vasta sitten toteutuksen.

Yhteistyössä