vieras
eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Mulle kelppaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Älsby-talosta muuten...ihmettelen, että miksi siellä pohjassa on tuo vanhanaikainen tapa, että keittiöstä on kulku kodinhoitohuoneeseen, pesuhuoneeseen ja saunaan, se on ihan typerä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älsby-talosta muuten...ihmettelen, että miksi siellä pohjassa on tuo vanhanaikainen tapa, että keittiöstä on kulku kodinhoitohuoneeseen, pesuhuoneeseen ja saunaan, se on ihan typerä.
varmaan sekin toimii, mutta MIKSI se ovi tarvitsee olla keittiön läpi? Eikö järkevämpää olisi jostain käytävältä tms kuin keittiöstä?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älsby-talosta muuten...ihmettelen, että miksi siellä pohjassa on tuo vanhanaikainen tapa, että keittiöstä on kulku kodinhoitohuoneeseen, pesuhuoneeseen ja saunaan, se on ihan typerä.
meilläkin on keittiöstä kulku kodinhoitotiloihin ja saunaosastolle, hyvin toimii. eikä ole älväriä meillä.
No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
halvempi?? et ole seuraillut viimeaikoina sähkön hintaa ja sen kehitystä?
Niin, no lattialämmitys ei nyt kuitenkaan ole vertauskohde suoralle sähkölämmölle...tarkoitetaan varmaan näitä maa- ja kaukolämpöjä esim.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Eikä mies ikinä voi asua vuokra -asunnossa kans,jos joku kysyy että miks vaihdetaan joskus tai jotain
No se ehkä joskus,jos tulee joskus vakituinen taloAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, no lattialämmitys ei nyt kuitenkaan ole vertauskohde suoralle sähkölämmölle...tarkoitetaan varmaan näitä maa- ja kaukolämpöjä esim.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Eikä mies ikinä voi asua vuokra -asunnossa kans,jos joku kysyy että miks vaihdetaan joskus tai jotain
suora sähkölämmitys ja lattialämmitys eivät ole toistensa vaihtoehdot. et taida tietää/ymmärtää lämmitysjärjestelmistä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Baaritiski olohuoneseen tai oikeasti se ei edes ole olohuone vain tommonen oleskelu paikka,olohuonen tulee olemaan toisessa kerroksessa joka on paljon isompi jotain 40neliöinenAlkuperäinen kirjoittaja Terminologia:On pitkä ketju, ei jaksa lukea kokonaan mutta miksi tuo reikä on tehty?
monilla on lattialämmitys älväreissä ja sanoin että ei mulle ole väliä mikä lämmitys meilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:suora sähkölämmitys ja lattialämmitys eivät ole toistensa vaihtoehdot. et taida tietää/ymmärtää lämmitysjärjestelmistä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
jos talon myymistä jo nyt mietitte niin jälleenmyyntiarvoa ajatellen olis ollut järkevää uhrata tovi noinkin oleellisten asioiden pohdintaan.
mutta toisaalta, onkos tuo siis älväri? eipä niihin mökkeröisiin taida rahallakaan saada muuta lämmitysjärjestelmää, että sen puoleen...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Baaritiski olohuoneseen tai oikeasti se ei edes ole olohuone vain tommonen oleskelu paikka,olohuonen tulee olemaan toisessa kerroksessa joka on paljon isompi jotain 40neliöinenAlkuperäinen kirjoittaja Terminologia:On pitkä ketju, ei jaksa lukea kokonaan mutta miksi tuo reikä on tehty?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1150546#m12289069Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:On pitkä ketju, ei jaksa lukea kokonaan mutta miksi tuo reikä on tehty?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:monilla on lattialämmitys älväreissä ja sanoin että ei mulle ole väliä mikä lämmitys meilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:suora sähkölämmitys ja lattialämmitys eivät ole toistensa vaihtoehdot. et taida tietää/ymmärtää lämmitysjärjestelmistä yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:No ei se kaikist halvin on tietenkin,mutta esim lattia lämmitys on kallimpi.Muuten eikä se ole meijän ensimäinen eikä viimeinen talo.Kerron salaisuus että mietimme jo kuinka kauan asumme täällä sitten.Mutta jos tästä tulee vihtyinen koti niin jäämme sitten kauemmaksi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
jos talon myymistä jo nyt mietitte niin jälleenmyyntiarvoa ajatellen olis ollut järkevää uhrata tovi noinkin oleellisten asioiden pohdintaan.
mutta toisaalta, onkos tuo siis älväri? eipä niihin mökkeröisiin taida rahallakaan saada muuta lämmitysjärjestelmää, että sen puoleen...
vaikka,on se uudessakin taloissa ja se oli paras idea mitä sinne olisi voimme keksiä,ei ihan baaritiski ehkä se on ,mutta tiski on tulossa,missä saa aamukahviakin juodaAlkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Baaritiski olohuoneseen tai oikeasti se ei edes ole olohuone vain tommonen oleskelu paikka,olohuonen tulee olemaan toisessa kerroksessa joka on paljon isompi jotain 40neliöinenAlkuperäinen kirjoittaja Terminologia:On pitkä ketju, ei jaksa lukea kokonaan mutta miksi tuo reikä on tehty?
baaritiski...?? eeeiiiiii.... elättekö vielä hurjaa 80-lukua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:*syvä huokaus*Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:Se on halvempi vaihtoehto,sekä se ei mulle häiritsee ollenkaan,en mä tommosia muutoksia halua tehdäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiii!!! onko teillä suora sähkölämmitys?? miksi, oi miksi ihmiset edelleen laittaa niitä uudiskohteisiin, kun järkevämpiäkin vaihtoehtoja olis. :'(
Ja siitä näkyy heti ruokapäytä?Ei eteistä ennen sitä?Muuta kuin ehkä tuon oven toisella puolella?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna harmaana:OnAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs se ovi missä ikkunaruudut?Ulko-ovi?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Eikun kotdinhoitohuone on sieläAlkuperäinen kirjoittaja kävele syömään:onkos toi ovi ulkoovi?suora yhteys ruokapöytään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks vasta ens kuussa? Miksette tee kerralla yhtä paikkaa valmiiksi? Sun juttujen perusteella vaikuttaa siltä, että te aloitatte projekteja ympäri taloa hetken mielijohteesta, rakennatte ja puratte ja mistään ei tule valmista...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:se ei vaan vielä ole valmis jatketaan ens kuussa sen tehdä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:emmie oikee näe sitä muuten ku seinänpuolikkaana :ashamed:
Varmaan löytyisi jos muistais talon nimen.Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Onko talosta pohjapiirrustusta netissä?