Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:Edelleenkään mä en ymmärrä miksi panna päsäleiksi puolet seinästä, jonka edessä menee portaat?
Mutta eihän mun tarttekaan ymmärtää, teidänhän se talo on
Suomen soffastaAlkuperäinen kirjoittaja ?:Msität uo teijän sohva on ostettu? Aika kivan näkönen
se ei vaan vielä ole valmis jatketaan ens kuussa sen tehdä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:emmie oikee näe sitä muuten ku seinänpuolikkaana :ashamed:
Siis se tiski tulee olohuoneen puolelle?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:emme voi otta alaosaakin pois näin sunnitelija sanoi toisella puolella on patteri ja sinne tuu baaritiski olohuoneseen niin kuin mä sanoin viimeks
Kyllä!Musta tiskiAlkuperäinen kirjoittaja mii:Siis se tiski tulee olohuoneen puolelle?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:emme voi otta alaosaakin pois näin sunnitelija sanoi toisella puolella on patteri ja sinne tuu baaritiski olohuoneseen niin kuin mä sanoin viimeks
Onko sulla samalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Tutun näköinen kruunu
Miks vasta ens kuussa? Miksette tee kerralla yhtä paikkaa valmiiksi? Sun juttujen perusteella vaikuttaa siltä, että te aloitatte projekteja ympäri taloa hetken mielijohteesta, rakennatte ja puratte ja mistään ei tule valmista...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:se ei vaan vielä ole valmis jatketaan ens kuussa sen tehdä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:emmie oikee näe sitä muuten ku seinänpuolikkaana :ashamed:
Ei kotona mutta täällä töissä mulla on myynnissä noita erivärisiä kruuunuja kuopus (poika) haluis kyllä tuollasen huoneeseensa,mutta ei oikein sovi väreihin ,saa nähä nyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Onko sulla samalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Tutun näköinen kruunu