ketään joka tietäis Ovulaatiotesteistä seuraavan asian???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OOO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OOO

Vieras
..eli kun siihen tulee kaksi tummaa viivaa niin sehän tarkoittaa että ovulaatio tapahtuu todennäköisesti 28 tunnin sisällä.. Mutta kun tulee se kontrolli viiva+haamu niin siinä paperissa luki että mahdollista huippua ei vielä ole tavoitettu..
Mutta voiko olla niin että se Ovis on ohi ja näyttää siksi haamua?

Mulla se on näyttänyt raskaudenkin, mutta viiva oli silloin vahvempi kuin kontrolliviiva. Voihan se toisaalta ehkä näyttää, jos on vaikka ihan pikkasen sitä raskaushormoonia. Yleensä kai sitä "ovishormooniakin" on aika monta päivää kierrosta. Mulla kävi viimeksi niin, että sain ensin kahtena päivänä peräkkäin ovisplussan ja kolmantena päivänä hiukan haaleemman viivan, uskoisin, että olis ollu neljäntenä päivänä yhä näkösällä haaleena, jos oisin testannu. Sitte 5 päivää ennen menkkojen alkamispäivää tein ovistestin ja siihen tuli TODELLA vahva viiva, olin raskaana.

Mulla kanssa näytti o-testi raskauden mutta se viiva oli tosiaan kanssa tummempi kuin se kontrolliviiva.

Niin ja haamua se on näyttänyt kierron jokaisena muuna päivänä. Ovis aikana viiva oli tasapaksu kontralliviivan kanssa.

ahaa.. OK eli odotellaan siis.. nyt on kuitenkin panoksia lauottu koko kierron joka pvä joten peukut pystyyn vaan.. :D näyttääkö se sitten mtn jos ei oo sellasta hedelmöittymiskykyistä munasolua irronnut?

Yhteistyössä