Ketään joka olis/on ollut kebab paikassa töissä??? Miten tehdään valkosipulijogurttikastike???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kebab
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kebab

Vieras
Miten hitossa tehdään se valkosipulijogurttikastike niin että siitä tulee hyvää... monenmoista olen kokeillut, mutta jossain paikoissa se vaan on niiiiin hyvää.

Laittakeepa millaisia olette tehneet.... ja plussaa jos joku olis kebab paikassa töissä ja satavarmaan tietää =)

Kokeiltu mm.

- jogurtti + valkosipulia + sokeria + suolaa + mustapippuria
- jogurtti + valkosipulia + sokeria + suolaa + sitruunapippuria + omenaviinietikkaa tippa + persiljaa.

Oota, soitan miehelle :D
*muoks* Nääh, ei se vastaa.
Mä laittaisin jogurttia, tuoretta puserrettua valkosipulia, persiljaa, mustapippuria, suolaa, sitruunaa (mehua siis). Minttua ehkä. Sokeria en.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä laittaisin jogurttia, tuoretta puserrettua valkosipulia, persiljaa, mustapippuria, suolaa, sitruunaa (mehua siis). Minttua ehkä. Sokeria en.

Odottavan aika on pitkä... pystytkö yrittää myöhemmin uudelleen ? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, mutta ei tuo aina ehdi vastaamaan.
Tulee kotiin joskus kymmeneltä, silloin viimeistään kysyn, mutten tiedä onko kone enää silloin auki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, mutta ei tuo aina ehdi vastaamaan.
Tulee kotiin joskus kymmeneltä, silloin viimeistään kysyn, mutten tiedä onko kone enää silloin auki.

=) Mies tullut töistä? =)

Mä oon kyllä linjoilla, mutta mies ei oo kotona.

Kysyin kyllä mitä sinne soossiin laitetaan, mutta vastaus oli tylsistynyt "emmä tiiä, milloin mitäkin" :xmas:

Kotona se lykkää jogurtin joukkoon tuoretta valkosipulia (joskus ehkä valkosipulisuolaa/jauhetta lisäksi), sitruunaa, minttua, mustapippuria, persiljaa. Siitä tulee hyvää, mutten tiedä millaista kastiketta tarkoitat.

Lankomies sanoo, että pelkästään jogurttia, valkosipulia ja suolaa... minttua voi laittaa, jos tykkää. Mutta eipä tuo ihn huippukokki ole. Kebaberia-ajoista jo muutama vuosi...

Yhteistyössä