Ketään Helsingissä autokoulun lähiaikoina käyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä autokoulua kävitte ja paljonko maksoi? Mitä mieltä opetuksen laadusta? Nyt pitäisi hankkia kortti ja kovasti pähkäilen mihin autokouluun sitä menisi...hinnallakin aika paljon merkitystä!

Hinnoissa ei ole isoja eroja. Ja uskon että laatu on kaikkialla aika hyvä, yksittäisestä opettajastakin voi olla kiinni. Itse valitsin autokoulun mahd. läheltä kotia, jotta sinne pääsee helposti. Teoriatunnit oli kuitenkin useana iltana viikossa.

Kävin autokoulun 2006.

Mistä päin Hkiä olet?

Mä kävin aikuisena 2000 luvulla Haagan autokoulussa. Opetus oli varmaan hyvää, koska yli 30v nainen pääsi teoriat ja inssit kerralla läpi. Kaupungintyntekijöillä oli myös alennus, kuten kait monilla muillakin "sopimus" asiakkailla, joten kysele mahdollista alennusta.

Koillis-Helsingissä asun, ja on täällä lähistöllä joitakin autokouluja, mm. pukinmäessä, malmilla, oulunkylässä, tapulikaupungissa, eikä keskustaankaan ole pitkä matka, junalla pääsee nopeesti. Muutenkin oon päivisin 1v:n kanssa kotona, niin iltaohjelma on ihan tervetullutta. Raha ja suositukset siis oikeastaan ratkaisee...

Kattelin, että tollanen ku Ajotaito olis n. 200 euroa halvempi kuin muut autokoulut. Heillä toimipiste Sörkassa ja Tapulikaupungissa, oliskohan kellään kyseisestä koulusta kokemuksia?

Yhteistyössä