V
Valistakaa minua
Vieras
Tänään soittelin kunnan velkaneuvontaan kysyäkseen ja pyydäkseen apua velkoihini. Puhelimessa sitten äkkiä karkeasti laskettiin menojani ja velkojani, ja sitten tulot. V.neuvonnan täti sitten sanoi, etten pääse jonoon koska menot velkoineen ovat suuremmat kuin tulot, ja sitten käski ottaa yhteyttä sitten kun on menot ja tulot toisinpäin mutta kuitenkin aikaisintaan 6kk päästä. Ihmettelin tädille, että eikö kyseinen palvelu ole sitä varten, että autetaan ja ohjeistetaan velallista joka on pahasti pulassa? Täti piti tiukasti kiinni siitä, että en pääse velkaneuvonnan jonoon koska menot ovat suuremmat kuin tulot. Lopuksi sanoi kiitoksia ja heihei,,,
Siis, jos minulla olisi tulot enemmän kuin menot veloineen niin mihin minä sitä palvelua enää tarvitsen?
Siis, jos minulla olisi tulot enemmän kuin menot veloineen niin mihin minä sitä palvelua enää tarvitsen?