K
kohta työtön
Vieras
Eli firmassa YT käynnissä ja kenkää tulossa. Olen juuri perustanut pienen verkkokaupan omalle nimelleni, eli ei ole yritystä. Kauppa ei vielä tuota voittoa vaan miinuksella mennään vielä jonkun aikaa kun hankin varastoa yms. Vaikuttaako se kuitenkin jotenkin tuohon työttömyyskorvaukseen, eli pitääkö kaupan tulot ja menot ilmoittaa työkkäriin jo nyt vai vasta sitten kun tulot ovat suuremmat kuin menot? Kirjanpitoa tietenkin pidän verottajaa varten.