H
"HEIPPA"
Vieras
Siinäpä se kysymys... Mikä saa notkumaan täällä puol neljältä aamulla? Vai saako mikään? Taidan olla ainoo?
Ja mä siis töissä valvon :wave:
Ja mä siis töissä valvon :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22444684:opcorn:
Sä valvot, koska pöntössä on vielä poppareita??![]()
Heräsin vähän ennen kolmea vessahätään enkä enää saanut unta. Suunnitelmissa on hipsiä takaisin nukkumaan joskus seitsemän maissa, jotta voisin koisia pari tuntia ennen muun perheen heräämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22444689:loputon pönttö.
Mistä niitä saa ostaa? Nyt alko tehdä mieli poppareita. Höh.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22444693:Joo urakalla heräilee. Tasaisesti vartin välein ja mulla menee tunti joka inahduksen jälkeen nukahtaa. Tosin sitä hidastaa jano, pissahätä ja mylläävä mahavauva
Oletkos sä se lohikäärme, joka jäi naapurille pihasekstailusta kiinni tässä taannoin? Muistelisin, että sekin nikki oli joku lohikäärme... Niin ja onnea vauvasta (oli sit pihalla tehty tai ei) :flower:!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22444697:en oo myytävänä ja popparit on vähän vaikee tähänaikaan aamua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22444699:Noup. Meillä ei ole naapureita. Paitsi kaukana. Olisko alaston lohikäärme? Me jaetaan kai aika monta syntiä ihmisten mielissä puoliks
No ei kai se syntiä, jos omalla pihallaan (ja oman siippansa kans!!) temmeltää. Sehän osottaa vaan luovuutta ja urheiluhenkeä![]()