V Viriili Vieras 01.01.2006 #4 Kaipaan naista! Naista jonka kanssa vietin kaksi viikkoa Torremolinoksessa ja Tenerifalla. Soitin juuri, mutta silti, tai sitä enemmän kaipaan.
Kaipaan naista! Naista jonka kanssa vietin kaksi viikkoa Torremolinoksessa ja Tenerifalla. Soitin juuri, mutta silti, tai sitä enemmän kaipaan.
K Ks Vieras 01.01.2006 #7 Reea toivotan sinulle ihanaa uutta vuotta palaan asiaan maanantaina haluan tutustua sinuun että voidaan oppia tuntemaan
Reea toivotan sinulle ihanaa uutta vuotta palaan asiaan maanantaina haluan tutustua sinuun että voidaan oppia tuntemaan
M minä Vieras 01.01.2006 #8 Toivoin sinulta niin tekstiviestiä. Edes. Vastausta siihen minun uuden vuoden toivotukseeni. :-(
K Kaihomieli Vieras 01.01.2006 #9 Minä kaipaan Tinaa, Paulaa, Hannaa, Riittaa, Heidiä ja monia muita. Mutta yksi on varmaa että kukaan heistä ei kaipaa minua.
Minä kaipaan Tinaa, Paulaa, Hannaa, Riittaa, Heidiä ja monia muita. Mutta yksi on varmaa että kukaan heistä ei kaipaa minua.
M Miia Vieras 01.01.2006 #11 Rakastani kaipaan ja ajattelen, ikävä on valtava, haluaisin olla luonaan nyt ja aina. Ikävää etten voi.
Rakastani kaipaan ja ajattelen, ikävä on valtava, haluaisin olla luonaan nyt ja aina. Ikävää etten voi.
M marriina Vieras 01.01.2006 #12 Kaipaan, häntä, joka on tehnyt elämästäni, elämisen arvoisen ja tuonut toivon elämääni.
M minä Vieras 01.01.2006 #13 kaipaan yhtä potilasta...en ole löytänyt yhtään syytä, että miksi, kaipaanpa kuitenkin.
K kaipaan Vieras 01.01.2006 #14 kaipaan nuoruuttani, no ehkä ei sentään. kaipaan sitä miestä joka joskus tulee unessani ja rakastaa minua kauheasti, mutta tiedän että oikea elämä on arkea, siihen siis taas tartun....
kaipaan nuoruuttani, no ehkä ei sentään. kaipaan sitä miestä joka joskus tulee unessani ja rakastaa minua kauheasti, mutta tiedän että oikea elämä on arkea, siihen siis taas tartun....