Miksei Echo käy täällä enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Muitakin nikkejä on kadonnut kuin tuuleen. Missä on Peyote? Ciervo? Mummeliisa?

Entä onko Papumössöä kukaan nähnyt viime aikoina?

Lispettiäkin moni kaipailee.

Ketä sinä kaipaat takaisin?

Lispettiä olisi kiva seurata. Hän nyt ei ollut niin äkkiväärä ja sanaton. Antoi railakkaita vastauksia eikä tainnut olla niin nokon nuuka omansakaan päälle.

Ihan vaan teknisten ongelmien takia. Tää palsta jumittaa mulla aika usein ja kännykällä kirjoittaessa se heittää mut usein pellolle täältä.
Vauva av ei jumita, jonkin verran olen lueskellut. Joskus tein sinne ihan ystävällisen ketjun mutta voi jestas miten kipakkaa kommenttia siellä tuli. Virkeä palsta se vauva mut kamalan kiukkuista porukkaa. :D

Mutta hyvä vaan jos mun palstariippuvuus pysyy kurissa.

Ihan vaan teknisten ongelmien takia. Tää palsta jumittaa mulla aika usein ja kännykällä kirjoittaessa se heittää mut usein pellolle täältä.
Vauva av ei jumita, jonkin verran olen lueskellut. Joskus tein sinne ihan ystävällisen ketjun mutta voi jestas miten kipakkaa kommenttia siellä tuli. Virkeä palsta se vauva mut kamalan kiukkuista porukkaa. :D

Jee, et siis ookaan jättänyt palstaa. :)

Kiva kun oot taas täällä. Olet mun mielestäni AivanSaman kanssa tämän palstan harvoja täysjärkisiä. Tarkoitan mitä sanon, eli tää ei ollut sitten mitään kettuilua :coffee:

Kiva kun oot taas täällä. Olet mun mielestäni AivanSaman kanssa tämän palstan harvoja täysjärkisiä. Tarkoitan mitä sanon, eli tää ei ollut sitten mitään kettuilua :coffee:
No hyvä jos vaikutan illuketjuista huolimatta vielä täysjärkiseltä. :D

Ja arjessa en ehdi niitä asioita paljon pohtiakaan.

Yhteistyössä