ketä julkkista muistutat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mette

Vieras
tietääkö kukaan sivua, jossa voi katsoa kuvan laittamalla ketä julkkista muistuttaa eniten? ohjelma katsoo piirteet ja sitten tuo prosenttimäärät minkäverran muistuttaa ketäkin! mielenkiintoinen sivusto, hukkasin vain osoitteen<:

Tuolla muuten huomaa jo pelkästä kampauksesta, että se valitsee jonkun tietyn. Eli ei välttämättä kasvoissa ole mitään samaa. Olen kokeillu vaikka kuinka monta kuvaa ja vaikka millä ilmeellä ja kampauksella niin aina tulee eri tyyppejä ;) Viimesin oli huvittava Britney Spears ja Jessica Simpson eikä todellakaan ole mitään samaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rimppakinttu:
Tuolla muuten huomaa jo pelkästä kampauksesta, että se valitsee jonkun tietyn. Eli ei välttämättä kasvoissa ole mitään samaa. Olen kokeillu vaikka kuinka monta kuvaa ja vaikka millä ilmeellä ja kampauksella niin aina tulee eri tyyppejä ;) Viimesin oli huvittava Britney Spears ja Jessica Simpson eikä todellakaan ole mitään samaa...

ei mun mielestä.Mä huomasin kyllä kasvoissa paljon samaa,hiukset oli ihan erilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
"Laita ruma pärstäsi tänne ja me kerromme, ketä hyvännäköistä julkkista se muka-muistuttaa." :xmas:

Ja illan parhaat naurut!!!!!!!!! Just näin! Ja mulle tuli niinku kans jessica simpson ym... mut enhän mä oo sen näkönen vai olisinko.. ?? ( tirskuu..)