Ketä hereillä tän yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiru"

Vieras
En pääse kirjautumaan kun en muista salasanaa ja omalla koneellani se on automaattisesti :D
Siinä oli muutama virus ja nyt skannailee tms...no jotain mies sille teki etten saa koskea :D

Sen siitä saa kun "MIKÄ TOI ON!? Joo install ihan sama.." :D

No enhän mä sun nyt yksin anna valvoa. :) Olin laittamassa vauvaa nukkumaan. On koko yönä nukkunut pieniä pätkiä. Nyt taas nukahti mutta saa nähdä kuinka kauan nukkuu. Toivottavasti ainakin sen 5 tuntia.

Tytsi: Jaa'a en tiedä, nukun vauvan kanssa usein parit päikkärit... Viime yönä nukuin 15h ja viikolla en sitten nukukkaan paljoa mitään, vaikka vauva nukkuukin täydet yöt...Aika epäterveellistä varmasti :D
Millos sä muuten valmistut? :)

[QUOTE="tiiru";22654517]Tytsi: Jaa'a en tiedä, nukun vauvan kanssa usein parit päikkärit... Viime yönä nukuin 15h ja viikolla en sitten nukukkaan paljoa mitään, vaikka vauva nukkuukin täydet yöt...Aika epäterveellistä varmasti :D
Millos sä muuten valmistut? :)[/QUOTE]

Vieläkö sä likka oot hereillä? Nyt mars maate, äiti käskee! :)

[QUOTE="tiiru";22654517]Tytsi: Jaa'a en tiedä, nukun vauvan kanssa usein parit päikkärit... Viime yönä nukuin 15h ja viikolla en sitten nukukkaan paljoa mitään, vaikka vauva nukkuukin täydet yöt...Aika epäterveellistä varmasti :D
Millos sä muuten valmistut? :)[/QUOTE]

Toinen vuosi vasta menossa. Sen jälkeen vielä kolme. :D

meillä toukka heräs 3 aikaan. Saahan nähdä, jaksaako valvoo päikkäreille asti. Mä en ymmärrä, et miten se voi pärjätä vähemmillä yöunilla kuin minä!!

[QUOTE="tiiru";22654508]ohhoh..no toivottavasti juu! :)
Hampaita?[/QUOTE]

Ei varmaan vielä hampaita kun on vasta 5 kk vanha. Voihan ikenet toki kutittaa, ja kovasti on jo pari kuukautta kuolannut ja ikeniä "repinyt". Vielä en ole ainakaan huomannut hampaita puskevan. :)

Voi olla syynä tämä kova myrsky, joka on tehnyt ilman todella kylmäksi ja saanut kadutkin tulvimaan. Hakkaa tuuli ikkunoita ja välillä jyrisee ukkonen oikein kunnolla. Pari päivää on kestänyt ja nettikin siitä syystä pitkiäkin pätkiä poikki. Nyt jo helpottaa, ei sada enää ja kadutkin ovat alkaneet kuivua (ei siis ole enää tulvaa).

Ei varmaan vielä hampaita kun on vasta 5 kk vanha. Voihan ikenet toki kutittaa, ja kovasti on jo pari kuukautta kuolannut ja ikeniä "repinyt". Vielä en ole ainakaan huomannut hampaita puskevan. :)

Voi olla syynä tämä kova myrsky, joka on tehnyt ilman todella kylmäksi ja saanut kadutkin tulvimaan. Hakkaa tuuli ikkunoita ja välillä jyrisee ukkonen oikein kunnolla. Pari päivää on kestänyt ja nettikin siitä syystä pitkiäkin pätkiä poikki. Nyt jo helpottaa, ei sada enää ja kadutkin ovat alkaneet kuivua (ei siis ole enää tulvaa).

Meillä tuli juuri tuossa vaiheessa eka hammas ja olin ihan ulalla että mitä nyt kun vauva vaan huutaa ja soitin itkien miehellenikin. Ikinä ei ole vauva huutanut etten olisi minuutissa saanu tyytyväiseksi, sillon vaan huuti ja huuti. No mies tuli onneksi kotiin ja seuraavana aamuna suussa möllötti pieni valkoinen torahamoaan kärki. :)

Onneksi se kesti vain yhden yön :)

Meillä tuli juuri tuossa vaiheessa eka hammas ja olin ihan ulalla että mitä nyt kun vauva vaan huutaa ja soitin itkien miehellenikin. Ikinä ei ole vauva huutanut etten olisi minuutissa saanu tyytyväiseksi, sillon vaan huuti ja huuti. No mies tuli onneksi kotiin ja seuraavana aamuna suussa möllötti pieni valkoinen torahamoaan kärki. :)

Onneksi se kesti vain yhden yön :)

Vauva ei ole itkenyt ollenkaan. Ei vaan malta nukkua. Haluaa leikkiä ja nousta pystyyn koko ajan. :)

Yhteistyössä