Kääk, tommonen hää kuva pino. Jotenkin paineet nousee mullakin, kun tuollaisia näkee.
Toinen, mistä paineet nousee, on se kun lauseeseen ei sitten ikinä tule loppua. Jatkuu ja jatkuu, vaikka asiakin on muuttunut jo moneen kertaan! Esim. tällaisia en jaksa lukea kovin pitkälle (lainattu muualta täältä kaksplussalta);
Mä kävin eilen hiihtää Arvaa et nautinko, siis niin ihanaaaaaaaaa!!!!!!!!! Siel olis ollut sellainen tasanen 1,5km lenkki mut erehdyin siitä kun ne ladut on hieman muuteltu aikaisemmista vuosista kun asutusta tullut sinne metsikköön Alussahan oli tosi tasasta sen reilu 2km mut sit tuli loivaa ylämäkee eli jatkoin vaan eteenpäin kunnes 3,5km kohdalla tajusin kavuttuani jälleen suht loiva n ylämäen et kohtahan alkaa ne järkyt alamäet eli ei muuta kuin käänny takas kun siellä todellakin ladut et toista puolta menet ja toista puolta takas, sit takas tullessa osasin mennä sit sille "suolenkillee" mistä mieheni oli jo puhunut ja sanonut et hiihdät ainoastaan sitä et muualle sit mene, kilometreä tulikin sit sen 8km mut aikaa kyl meni 1h15 Esikko oli kanssani mut se hiihti alun jälkeen omaan tahtiin eli samaisessa ajassa reilu 10km ja siihen sit mahtuukin 3km ainakin suht jyrkkiä nousuja olin mä aika puhki mut onnellinen Lauantaina taas viimeistään uudestaan
ja niin edelleeen............