Ketä ärsyttää ne jotka ruokakaupassa aina ottaa taaempaa hyllystä tuoreet tavarat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun on pakko penkoa niitä tuoreempia , pitemmällä käyttöpäivällä olevia elintarvikkeita. Pääsen kauppaan max. 2 kertaa viikossa, niin pitää olla sitä päiväystä riittävän pitkälle.

Ei ärsytä enää kun en ole kaupassa töissä. Otan itsekkin aina paremmalla päivämäärällä olevat takaa. Töissä ollessa se jatkuva järjestely oli rasittavaa ja se oli pakko tehdä ettei tulis poistoja.

Huoh... En ota periaattesta tuoreinta vaan katon päivämäärän sen mukaan milloin ajattelin tuotteen käyttää. Ei menisi maailmassa niin paljoa ruokaa roskiin jo nämä "periaate" ihmiset ottaisivat järjen käteensä.

Jos en tarvi pidempää säilymisaikaa, ostan sen mikä on hollilla, koska ahdistaa kaikki se turhaan jätteeksimenevä ruoka.

Jos syön tänään salaatin, niin voin ihan hyvin ostaa sen, jonka päiväys on aiemmin, jos sekin on vielä kerran syötävä.

Itse en osta mitään tuotetta en edestä enkä takaa, vaan kaikki tarvitsemani tuodaan mulle kotiovelle. :) En ees muista koska viimeksi olen fyysisesti kaupassa käynyt sillä en oikein jaksa kaupoissa luuhaavia kyttiä jotka raportoivat joka asiasta palstalla, enkä muitakaan typeryksiä.

Jos joku tuote meiltä loppuu, niin osaa mieskin ne hakea matkan varrella kotiin tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yök vanhaa myyvät;29727942:
ja se on sitten asiakkaan vika jos kauppa kämmää tilaukset? Kyllä tässä puljussa muuten näyttää monenkin tuotteen kohdalla että yritetään väkisin myydä se vanhaksi menevä tuote, mutta väänteleppä sinä nyt sitten siitä vaikka huvikses taas asiakkaan vika.

Siis miten se on tilaamisen kämmäämistä, jos kauppa tilaa tavaraa hyllyynsä eri tahtiin kuin naapurikauppa? Tai se, ettei uusia tilata, jos vanhojakin (joissa on vielä päiväystä) on vielä hyllyssä?

Yhteistyössä