Kestovaippailu ja kuivaksi opettelu?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dööris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dööris"

Vieras
Innostuin kestovaippailusta vasta myöhään ja nyt lapsi jo opettelemassa kuivaksi.
Nyt tulikin mieleeni onnistuisiko kuivaksi opettelu jos laittaisi alushousujen väliin pelkän imun?
 
Mää kans just kokeilin vähän samaa. Laitoin niitä imuja taiteltuna pikkuhousuun, tai siis boksereihin. Mut ois pitäny laittaa nii paljon, et kauhee paksu tollero vaa tuli housuihin, näillä helteillä! Ja lapsikin oli ihmeissää et mitä tuolla pöksyssä nyt on.

Mut löysin sit kans ne harkkahousut! Tosi käteviä tähän tarkoitukseen! Kestovaippayhdistys myy, vissiin myös vuokraa. Ja ihan prismassakin oli imwise, sori en muista miten kirjotetaan. Ostin niitä pari kappaletta, hyviä on :) ihan ku tavalliset pikkuhousut, mut säästyy se sohva ;)
 

Yhteistyössä