K
kokeilija
Vieras
Haluaisin ostaa 1v tytölleni kestovaipan kokeeksi. Vai kannattaako enää? Ja minkälainen olisi hyvä. En ymmärrä niistä mitään. Pestäänkö se koko vaippa aina vai niitä imuja vaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta pul-taskuvaippoja eli sellaisia, joissa uloin kerros on kosteudenpitävää pul-kangasta ja ihoa vasten tulee joku kuivan tuntuinen kangas kuten fleece tai kuivaliina. Näiden kankaiden väliin eli vaipan sisään laitetaan sopiva määrä imua. kaikki pestään joka kerta. Taskut kuivuvat todella nopeasti narukuivatuksessa ja imut materiaalista riippuen vähän kauemmin. Jos omistat kuivausrummun, aina parempi, mutta ilmankin pärjää.
Taskuvaippoja on paljon erilaisia. On nepparikiinnitteisiä ja sellaisia missä on tarrat. Meillä hyväksi havaittu merkki on ollut Fuzzi Bunz, koska siinä on paljon säätöjä. Taskuvaippojen sisällä käytän joko mikroinserttiä + jotain muuta imua tai taiteltua prefoldia, jonka olen havainnut parhaaksi imuksi omalla lapsellani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Fuzzi Bunzit on kyllä ohut kestovaippa mun mielestä, kun vertauskohteena on villikset ja sisävaippa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta pul-taskuvaippoja eli sellaisia, joissa uloin kerros on kosteudenpitävää pul-kangasta ja ihoa vasten tulee joku kuivan tuntuinen kangas kuten fleece tai kuivaliina. Näiden kankaiden väliin eli vaipan sisään laitetaan sopiva määrä imua. kaikki pestään joka kerta. Taskut kuivuvat todella nopeasti narukuivatuksessa ja imut materiaalista riippuen vähän kauemmin. Jos omistat kuivausrummun, aina parempi, mutta ilmankin pärjää.
Taskuvaippoja on paljon erilaisia. On nepparikiinnitteisiä ja sellaisia missä on tarrat. Meillä hyväksi havaittu merkki on ollut Fuzzi Bunz, koska siinä on paljon säätöjä. Taskuvaippojen sisällä käytän joko mikroinserttiä + jotain muuta imua tai taiteltua prefoldia, jonka olen havainnut parhaaksi imuksi omalla lapsellani.
MEillä on kokeiltu pienen vauvan kanssa noita, ja ovat ihan hyviä . Paksumpiahan ne on kuin kertikset, meidän vauva on ainakin takakenossa kun peppu on korkeemmalla kuin pää, mutta vastavasti nostan sitten vähän sänkyä päädystä.![]()