Kestovaippailijat!!!Galluppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja km
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

km

Vieras
Mikä on sun suosikki kestovaippa? Mulla itsellä on taskuvaipat, meillä dream nappyn ja Fuzzyn taskuvaippoja. Mulla on myös muita vaippoja, aio ja sisävaippoja+kuorivaippoja mutta kyllä tulee enimmäkseen käytettyä taskuja ja sit jos loppuvat kesken nii turvaudun muihin.

Esikoisella on pääosin ollut Fuzzy Bunzeja ja jokunen Bumgenius. Nyt tälle tulevalle olen hankkinut Nalle nöttösiä ja imse vimsen sisävaippoja, jos niillä aloittaisi. Esikoisen kanssa aloitettiin osakestoilu vasta 5kk ikäisenä, nyt ajattelin aloittaa jo ihan pienestä.

Ihan pienellä parhaat oli Disanan nauhavaipat + kuoret. Kun kasvoi, otettiin käyttöön taskut ja sisävaippa + kuori yhdistelmä. Itse tykkään enemmän taskuista, mies käyttää myös noita sisävaippoja.

Meidän kaapista löytyy Fuzzi Bunzia, Nunnukkaa ja lisäks paljon itseommeltuja (Suuri Käsityölehti tais olla se mistä kaavat otin). Näistä noi itseommellut istuu parhaiten ja kuminauhat on sopivan mittaiset :)

meillä päivisin fuzzit plus imsen kuori. Ei tuu läpi. Yöllä joko popolini aio tai fuzzi plus villikset. Meillä on öuitakin taskuja muutamat. Suosikki on kyllä blueberry bamboo. Kallis joo mutta laadukas! Fuzzeissa meillä on ollut laatuonkelmaa. Laminointi huono. Pari olen vaihtanut loput pyörii vielä mukana. Kukkakuosista ykskään ei oo kestäny. Se muovi irtoaa kankaasta. Lopulta muovi repeää.

Ehkä meille sattu paska erä, vaippoja on yht 32. Pari blueberryä pari swaddlebees joku wonderoos ja pari tsi. Loput fuzzeja. Kaikki muut kestäny täysin paitsi fuzzit. Jos tulis vielä lapsi ni ehdoottomasti kestoilisin mutta maksaisin enemmän ja satsaisin blueberyyn.

Meillä on alun harhailujen jälkeen käytetty lähes pelkästään tsi-taskuvaippoja. Yksi fuzzi tuolla taitaa pyöriä ja pari Ronja&Roope nepillistä taskuvaippaa. Näistä oli hyötyä siinä vaiheessa kun lapsi otti aina päikkäreillä vaipan pois ja pissasi sänkyyn. Neppejä ei onneksi saanut auki. Mutta päiväkäytössä tsi-taskut on parhaita kun mallin on saanut muokata juuri tuolle lapselle sopivaksi :)

Yhteistyössä