V
vaippis
Vieras
Otetaan siis vastaan. Kiitos, niin ja merkkejä tietysti olisi kiva kuulla ja jos vielä hintatietoja niin olisi kiva 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko jompikumpi teistä halukas ostamaan vain muutaman kerran käytetyn ykköskoon Tots Bots Bamboozle-vaipan, joka kutistui hieman pesussa? Se oli ihana ekoina kuukausina, mutta jäi meidän tytölle jo nelikuisena pieneksiHp. 8 e + postikulut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko jompikumpi teistä halukas ostamaan vain muutaman kerran käytetyn ykköskoon Tots Bots Bamboozle-vaipan, joka kutistui hieman pesussa? Se oli ihana ekoina kuukausina, mutta jäi meidän tytölle jo nelikuisena pieneksiHp. 8 e + postikulut.
missäpäin? mä kun en osta mitään näkemättä ensin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko jompikumpi teistä halukas ostamaan vain muutaman kerran käytetyn ykköskoon Tots Bots Bamboozle-vaipan, joka kutistui hieman pesussa? Se oli ihana ekoina kuukausina, mutta jäi meidän tytölle jo nelikuisena pieneksiHp. 8 e + postikulut.
missäpäin? mä kun en osta mitään näkemättä ensin...
Seinäjoella. Ensi viikon (su-pe) olen tosin poissa täältä, mutta muulloin mut tavoittaa![]()