***KESTOVAIPOISTA - AIO-vaipat ja vastasyntynyt - kokemusta/mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä aio:t jäi käyttämättä, kun samaan aikaan tuli hommattua myös kaksiosaisen vaippasysteemin jutut. Mä en tykannyt yhtään siitä, että joka piskuisen pissan jälkeen koko vaippa piti pestä. Se tuntui NIIN turhalta, kun kuivaminenkin kesti.

sideharsotja villahousut on ihania vastasyntyneellä, ja päivävaippoina meillä käytettiin kuori + imu systeemiä.

mä ajattelin kokeilla(kunhan tämä vauva syntyy) muotoonommeltuja sisävaippoja ja pul-kuoria... ja harsoja ja villiksiä ehkä myös. aio:t kuivuu niin hitaasti etten ainakaan kovin montaa niitä hanki.

Olisiko jompikumpi teistä halukas ostamaan vain muutaman kerran käytetyn ykköskoon Tots Bots Bamboozle-vaipan, joka kutistui hieman pesussa? Se oli ihana ekoina kuukausina, mutta jäi meidän tytölle jo nelikuisena pieneksi :( Hp. 8 e + postikulut.

aio on pyykkikoneen surma, meillä ainakin kun pyykkääjätär oli huolimaton pyykkikoneen ohjelmavalikko räjähti. Kuivaminen hidasta (tosin jos on kuivausrumpu, niin ei haittaa).

Tällä, jota nyt odottelen, en aio-vaippoja varmaan liiemmin käytä, sen sijaan harso+pul-kuori tai harso+lisäimu+villahousut toivon mukaan toimivat.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko jompikumpi teistä halukas ostamaan vain muutaman kerran käytetyn ykköskoon Tots Bots Bamboozle-vaipan, joka kutistui hieman pesussa? Se oli ihana ekoina kuukausina, mutta jäi meidän tytölle jo nelikuisena pieneksi :( Hp. 8 e + postikulut.

missäpäin? mä kun en osta mitään näkemättä ensin...

Seinäjoella. Ensi viikon (su-pe) olen tosin poissa täältä, mutta muulloin mut tavoittaa :)

Seinäjoella. Ensi viikon (su-pe) olen tosin poissa täältä, mutta muulloin mut tavoittaa :)

Niin joo: jos olet Helsingistä tai Turusta, näet sen ensi viikolla :)

meillä oli YKSI AIO ja se kesti kuivua tuhottoman kauan. harsoja ja lisäimua + kuorivaippaa käytettiin, sitten 4kk ikäisestä villiksiä kuorivaippoina. ja isompana siirryttiin taskuvaippoihin.

mutta tuolta kestoilukerhosta voi löytyä enemmän kokelleita.

Kummitytön äidiltä sain vinkkiä, että ihan pienellä on harsot+villahousut tai harso+kuorivaippa paras. Ja että ne AIO:t tosiaankin on epäkäytännöllisiä, kun kuivuvat niin pitkään.

Yhteistyössä