Sormustatuiointi nimettömään... hintatietoa, kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oltermanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oltermanni

Jäsen
19.11.2007
773
0
16
Nimettömään tatuoitasiin sormus..
Mitään hintatietoja, tai kokemusta? kestääkö miten jne?

Kokkolassa olisi meillä lähimmät tatuointipaikat. esim. Pitbull.
Kokemuksia myös otetaan vastaan kyseisestä paikasta.

Kiitos!

Miehelle tulisi toi tatuointi vain, ei minulle.
Mies ei ole vuosiin pitänyt enää sormusta, kun ei työnsä puolesta pysty. Hän on vähän miettinyt, että josko ottaisi sellaisen..ja minä aattelin hänelle lahjaksi sellaisen antaa..ehkä..

ok. eli alle 80 euron hyvinkin sellaisen voisi saada.
onko se muuten niin, että sitä ei tehdä kokonaan ympäri nimettömän vaan vain tähän etupuolelle? kun jostakin katselin tässä kuvia, niin niissä se ei kiertänyt ympäri. vai onko se vain makuasia?

Ei ole tarkoitus tästä vääntöä rakentaa. Mutta jos miehesi ei ole aiemmin tatuointeja ottanut, niin ehkä miettisin vielä asiaa. Kun se kumminkin on vähän niin kuin peruuttamaton juttu.

Jos hän on valmiiksi tatskaharrastaja, niin sitten vaan lahjakorttia hankkimaan. Mutta silti jättäisin ehkä paikan hänen itsensä päätettäväksi.

No itsehän tuo on sitä tatuointia ajatellut. En hänelle lahjakorttia osta, jos ei sitä halua :)
Ja sormusta kun ei pysty käyttämään työnsä puolesta niin sillä hän on tuota miettinyt.

leviääkö normaalit tatskatkin sitten? vai miksi sormessa leviäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
No itsehän tuo on sitä tatuointia ajatellut. En hänelle lahjakorttia osta, jos ei sitä halua :)
Ja sormusta kun ei pysty käyttämään työnsä puolesta niin sillä hän on tuota miettinyt.

leviääkö normaalit tatskatkin sitten? vai miksi sormessa leviäisi?

Sormissa nahka on niin ohutta yleensä, et tatska voi helposti mennä liian syvälle taitamattoman tekijän takia, jolloin sit mustekin leviää...

Itselläni on nimettömässä pelkkä miehen nimen eka kirjain.

:laugh: mää arvasin kyllä että joku vetää eron tähän.

no se on kuulkaa miehen ongelma :D minä en ole sellasta ottamassa, itsehän tuo haluaa.
eikä olla eroamassa. ei kaikki eroa =) ja jos niin kävis, niin ei ole tatska mun ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sama kai se nyt on onko eka tatuointi sormessa vai jossain muualla? :o

No se nyt on melko sama. Mutta se ei kai ole sama, ottaako tatuoinnin siksi, että on itse tullut siihen tulokseen, että se on oma juttu, vai siksi että vaimo ostaa lahjakortin sormustatuointia varten.

Ja vielä kerran: tarkoitukseni ei ole provosoida, ja uskon ihan vilpittömästi, että aloittajan mies itsekin sitä tatuointia haluaa. Mutta jos pariskunta ei ole kunnolla asiasta keskenään puhunut, laskisin sormustatuoinnin lahjana vähän samaan sarjaan kuin rasvaimun tai pölynimurin: ketäs siinä olikaan tarkoitus ilahduttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sama kai se nyt on onko eka tatuointi sormessa vai jossain muualla? :o

No se nyt on melko sama. Mutta se ei kai ole sama, ottaako tatuoinnin siksi, että on itse tullut siihen tulokseen, että se on oma juttu, vai siksi että vaimo ostaa lahjakortin sormustatuointia varten.

Ja vielä kerran: tarkoitukseni ei ole provosoida, ja uskon ihan vilpittömästi, että aloittajan mies itsekin sitä tatuointia haluaa. Mutta jos pariskunta ei ole kunnolla asiasta keskenään puhunut, laskisin sormustatuoinnin lahjana vähän samaan sarjaan kuin rasvaimun tai pölynimurin: ketäs siinä olikaan tarkoitus ilahduttaa...

Äärettömän hyvin tiivistetty :D

Minä tiedän, että mies sellaisen haluaisi. minä olen jarrutellut sen ottamista. enkä ole sellaista vielä ostamassa! sanoin, että EHKÄ. ja jos lahjakortin hänelle ostan, niin kysyn kyllä vielä ennen sitä, että ottaako tatuoinnin jos ostan hänelle lahjakortin tatuointiliikkeeseen.

en minä nyt rahojani sellaiseen tuhlaan mitä toinen ei oikeasti halua :)

Yhteistyössä