kestoilu ja imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
oon miettinyt että alanko vai en kestoilee tän pikku kakkosen kanssa?? kertokaa hyvät ja huonot puolet...

ja sitten imetyksestä harmittaa kun pojan kansas luovutin ihan liian helposti niin haluan tosissani tän kansa nyt yrittää.. mitkä ne oli ne nettisivut missä voi kysellä imetyksestä ja muutenki siellä paljon tietoa :ashamed:

kiitos :wave:

hyvät: säästää rahaa -jos ei hurahda kokeilemaan kaikenlaisia uutúuksia yms, ei ikävää "kaupanvaipanhajua", ei tarvii raahata kaupasta vaippoja ja kotoa roskapusseja, vauvalla hyvä iho, oppii keskimäärin nopeemmin kuivaksi, säästää luontoa

huonot: välillä ikävä niitä megakakka-vaippoja huuhtoa, pyykkiä vähän enemmän

Niin ja tosiaan, itsekin osakestoilen tuon esikoisen kanssa. HYvät puolet: rahaa säästyy, luontoa säästyy :) HUonot puolet: kestovaippa vauvan päällä on aika iso, esim bodyja on ollu ainki mun mielestä vaikea käyttää vaatteena ison vaippapaketin päällä. Ja vaatiihan se vähän viitseliäisyyttä että jaksaa pestä niitä mutta kyllä se pesuvaiva on aika pieni loppujen lopuksi.

Itse ajattelin joskus kestoilusta, että en ikinä, on niin työlästä ei jaksa, mut niin sitä ollaan tässä jo vuosi kestoiltu pojan kanssa osittain, eikä se ole työläyttä nähnytkään. Suosittelen siis ainakin minä!

Kestoilu on helppoa ja tosi paljon halvempaa kuin kertistely, ja niinku tiedätki, myös ekologista. Ei tosiaankaan tartte pyykkiä kauheesti useemmin pestä. Ku ei niitä tartte erikseen pyöritellä. Samassa koneessa menee ku muukin pyykki.

imetyksestä löytyypaljon tietoa googlaamalla imetystuki. Ja imetystukilistalle kannattaa kans liittyä! yahoon postituslista siis. Googlaamalla löytyy sekin. Suosittelen

Yhteistyössä