tinjamin mehiläisessä käyn yksityisellä ja sekin ihan vahingossa menee työterveyden piikkiin.
Meidän oma työterveyslääkäri (joka siis antaa sen parin päivän saikun ja tarvittaessa ohjaa "oikealle" lääkkärille lääkärikeskukseen) oli keväällä sitä mieltä että pitää selvittää mikä mulla on. Oltiin jo aiemmin puhuttu että joku on jota on tutkittu, mutta ei löydetty.
Eli siis mulla paino noussu kokoiän tasaisesti ja sillä ei ole merkitystä oikeastaan mitä syön ja paljon liikun. Parhaillaan on vetäny terveellistä ruokaa ja treenannut tanssia 12h viikossa useamman vuoden ja silti paino noussut. Salilla kun kävin niin nousu jatkui, vaikka ei se lihaksissa näkynytkään. 2-3vuotta oon kärsiny hemmetin hitaasta isontavaran suolesta (kerran 3:ssa viikossa tavara tuli ulos) ja oli myös aikoja jolloin riitti kerran päivässä pienen hädän toimitus ja tällöinhän paino vasta nousikin. Ja voitte uskoa miten kivuliasta on ollut se että suoraansanottuna paska lentää kerran kuussa. Eka kerää tavaraa 3viikkoa ja sitten istutaan puolivuorokautta itkua vääntäen kun ei tule ulos (ja ei ei auttanu ulostuslääkkeetkään).
Myös tuo että kaks siideriä vetää mut holtittomaan kuntoon sai meidän lääkärin huolestumaan ja käski ottaa asioista selvää.
Aiemminhan entisen duunin ttl oli epäillyt suolisto tukosta ja halus tähystää josta kieltäydyin.
Nyt sitten ultrattiin ja löydettiin helminauhat.
Ilmoitin nykyiselle TTL:lle jonka kanssa juteltiin. Kuuluu periaatteessa yks gynekäynti per vuos, mutta nyt saan käydä niin usein kun on tarvis.
En jaksa uskoa että ne rakkulat olis mihinkään kadonnut ton kuukauden aikana jolloin se 7-8kg lähti, kaipa kroppa tarvitsee oikeasti aikaa.
Nyt vasta alan itsekin uskomaan että paino on todellakin kadonnut, eikä oo mistään nesteiden poistumisesta kyse.
Edelleen ajatuksissa on käydä tuossa ennen joulua "tsekkaamassa tilanne" ja jutella lääkärin kanssa. Samalla kysellä sitten noista muista vaihtoehdoista.
Kuulisin kyllä mielelläni mitä lääkärit teille ovat antaneet mahdollisen raskautumisen helpottamiseksi ja miten on vaikuttaneet. Onko ollut sivuvaikutuksia.
Metuista ei onneksi ole mitään sivuvaikutuksia ollut vaikka pelkäsinkin alussa niitä huhuttuja vatsakipuja, mutta ei mitään.
En tosiaan oo perehtynyt muihin lääkkeisiin kun teroihini. Niillähän mulla on menkat ennenkin käynnistetty. Metuista tuo täti sano että mikäli on positiivinen r.testi niin pitää ottaa yhteyttä. Munhan siis alunperin PITI syödä niitä marveloneja ehkäsyyn metujen ohella mutta kun ei vaan sopinut. Nyt huomattavasti lievemmät oireet.