Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Millainen se taivas on sun mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
oikeastaan sillä, milläinen taivas jonkun mielestä on, ei ole niin suurta merkitystä, kuin sillä mitä Raamatuu siitä kertoo...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Jos joku kysyy kyllä, minua kantaa vahva voima ja tunne että minua ohjataan oikeaan suuntaan elämässä kyllä siltäkin polulta olen poikennut että tiedän mitä se myös on ja ei ole oikeen minua varten :attn:Alkuperäinen kirjoittaja minna:muuten kaikki uskovat: kerrotteko kuinka aktiivisesti uskostanne? kun joksu kysyy, kadulla tms??Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Minäkin uskon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no kiva, ootko sä uskossa??Alkuperäinen kirjoittaja tappi:joo keskustellan vainAlkuperäinen kirjoittaja minna:samma härAlkuperäinen kirjoittaja Mie:Uskon Jeesukseen
Alkuperäinen kirjoittaja minna:oikeastaan sillä, milläinen taivas jonkun mielestä on, ei ole niin suurta merkitystä, kuin sillä mitä Raamatuu siitä kertoo...Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Kyllä minä olen itse vastuussa elämästäni ja tekemisestäni sekä tekemättä jättämisestäni, mistäs tiedät olevasi oikeassa :attn: eikä minun uskontoni minua hallitse kyllä se on ihan joku muu =) minä ajattelen omilla aivoillani, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Heikot ihmiset uskoo johonkin suurempaan voimaan koska eivät kestä sitä että olisivat itse vastuussa elämästään. Jotenkin ymmärrän tuon uskon sivistymättömissä kulttuureissa, mutta ei tällä tietomäärällä mitä meillekin annetaan, pitäisi kenenkään olla enää niin sokea että uskoo johonkin joka on pelkkä keino ihmisten hallitsemiseksi. Pitäisi osata ajatella itse ja huomata jumalan olemassaolon mahdottomuus.
Uskon Raamatunmukaiseen taivaaseen. Fil.3:20Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Uskotko siis perisyntiin?Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Tietää sen silloin kun on ottanut Jeesuksen vastaan pelastajana, Vapahtajana. Jeesus kuoli kaikkien meidän syntisten puolesta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joulupukkiin.Mutta sitten sillä oli samanlaiset kengät kuin naapurilla ja sekin usko meni.Alkuperäinen kirjoittaja minna:eikö? onko ollut kuitenkin joskus lapsen usko? mihin silloin uskoit?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei jaksa.Kun ei ole sellaista.Edes lapsen uskoa enää.
Ainoastaan armosta meillä on sinne pääsy, omat teot eivät vie meitä minnekkään.Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Kyllä, se kuka meistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Uskotko siis perisyntiin?Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Ajattelen Taivaasta samalla tavalla kuin Starbucks. Minulle Tärkein asia Taivaassa on se että siellä me saadaan olla Jeesuksen luona.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Uskon Raamatunmukaiseen taivaaseen. Fil.3:20Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Taivas on sellainen paikka missä ei ole enää surua tai tuskaa.
Etkö ymmärrä että aivosi ovat vain tehneet sinulle tepposen? Olet tuntenut tuskaa ja halunnut uskoa johonkin joka ottaa sen tuskan pois, ethän muuten olisi koskaan raamattua esiin ottanutkaan. Sinulla oli siis erittäin herkkä mielentila ja halu uskoa, se riitti tuomaan hyvän olon tunteen, saman tunteen olisit saanut lukemalla citymarketin mainoslehtistä jos olisit siihen halunnut yhtä paljon uskoa, että se helpottaa oloasi.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Miksiköhän minua voi kutsua, koska en usko Jeesukseen, enkä luomisteoriaan, mutta uskon jonkinlaiseen Jumalaan.. olen joskus lukenut Raamattua ja rukoilemalla olen saanut mielenrauhan, kun on maailma tuntunut kaatuvan päälle.. en kuitenkaan kutsu itseäni uskonnolliseksi, koska tosiaan en usko noita Jeesuksesta kertovia juttuja ja tunnen itseni välillä aika pakanaksi..
Isää oli lapsena surettanut kun sen isä ei ikinä nähnyt pukkia: oli aina syöttämässä hevosta kun pukki kävi.Huono tsäkä...Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Joo, ja samanlainen kelsiturkki ku mun isällä...
Rankaiseeko Jumala meitä jos emme elä kuin hän sanoo? Voiko Jumalaa loukata tai pilkata? Onko Jumala meistä erillinen?Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Kyllä, se kuka meistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven :attn:Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Uskotko siis perisyntiin?Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Tiedän mutta raamatussa kehoitetaan elämää siten ja minusta se on hyvä vinkki kaikille ihmisille ainakin kun nykymaailmassa ollaan niin kovia ja kylmiä toisia kohtaan :'(Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Ainoastaan armosta meillä on sinne pääsy, omat teot eivät vie meitä minnekkään.Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Merja A:Ajattelen Taivaasta samalla tavalla kuin Starbucks. Minulle Tärkein asia Taivaassa on se että siellä me saadaan olla Jeesuksen luona.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Uskon Raamatunmukaiseen taivaaseen. Fil.3:20Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Mä uskon Jeesukseen, oon myös mahdottoman helpottunut siitä että pääsen taivaaseen, sitten kun on siis sen aika.
Taivas on sellainen paikka missä ei ole enää surua tai tuskaa.
Se millaista Taivaassa ulkoisesti on ei ole niin oleellista.
Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Tiedän mutta raamatussa kehoitetaan elämää siten ja minusta se on hyvä vinkki kaikille ihmisille ainakin kun nykymaailmassa ollaan niin kovia ja kylmiä toisia kohtaan :'(Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Ainoastaan armosta meillä on sinne pääsy, omat teot eivät vie meitä minnekkään.Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:Siitä että jos elät mahdollisimman hyvin ja ajattelet muitakin ihmisiä inhimillisesti, sekä siitä että jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden että olisi mahdollisuus sinne päästäAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Mistä sen tietää, pääseekö taivaaseen?