Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Ei ole, mutta ei naisella ole oikeus olla niin itsekäs tässäKIN asiassa, että mies unohdetaan. Ehkä tää maailma on just siksi paha paikka kun naiset on niin itsekkäitä. Enkä ihmettele, että avioerotkin vaan lisääntyy juuri tuolla periaatteella.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No sori nyt vaan, mutta jokainen määrää omasta kohdustaan ja ruumiistaan ihan itse.Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Kyllä tietyllä tavalla ymmärrän, että naisella on oikeus määrätä kehostaan, mutta se kuulostaa just niin itsekkäältä. Mua raivostuttaa nämä tyypilliset tilanteet, että lapsiluku on jo täynnä ja vahinko sattuu eikä iltatähdelle enää ole tilaa ja päädytään aborttiin. Toinen on nämä nuoret jotka eivät osaa käyttää ehkäisyä ja selittelee sitten, että opinnot on kesken jne. Joojoo. Mulla on yks serkkutyttö joka pitää aborttia suurinpiirtein ehkäisykeinona, yhden (eka abortin kun teki) olin mukana ja mulla oli niin paha olla sen jälkeen kun tämän mies vielä soitti et eihän se mennyt tekee sitä aborttia.. Mies ei ois halunnut sitä, mutta tämäpä ei kuunnellut miestään. Jokaisen naisen pitäisi ajatella myös, että se tuleva lapsi on jonkun miehen eikä toitottaa et minä määrään nyt!!
Nainen ei ole miehen synnytyskone.
Kuule ryömi takasin sinne välieteiseen, niin ukkosi saa pyyhkiä jalat ettei tuo kuraa sisälle!! :headwall: