Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
...lammas maistuisi minulle paremmin pääsiäisenä kuin karitsa.
Jotenkin en vain pysty syömään eläinten poikasia
Eläinlapsiparat.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26008513:Sama vikaMutta ostin kuitenkin luomukaritsaa, tosin toiselle päivälliselle löysin luomulammasta.
vauvasurmaaja!!!!luomukaritsa on parempi vaihtoehto kuin tehotuotettu versio
noo, kananmunia meilläkin on jääkaapissa. Pienten tipujen esiasteita...
Kuopukseni on alkanut näytellä minulle kieltään suuttuessaan minulle. Olen todennut kielen tippuvan suusta, kun sitä tarpeeksi monta kertaa näyttää.
Taitaa olla taas aika käydä hyvin varustetun lihatiskin luona katsomassa suurta kielinäyttelyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26008575:vauvasurmaaja!!!!
*repsreps*
Toivottavasti joku lihatiskin pitäjä lukee tämän ja tajuaa alkaa tuottamaan elämäänsä kyllästyneet eläimen lihaa.
Sehän olis oikeastaan humaani teko ja viimeinen palvelus tuolle raukalla.
*reps ja monta kertaa*