Keski-ikäinen, elämäänsä jo hieman kyllästynyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Istafra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mmmm";26008446]Kysy lihatiskiltä elämäänsä kyllästynyttä lammasta.[/QUOTE]

En osta lammasta lihan muodossa ollenkaan.
Jos jotakin lihaa pääsiäiseksi ostan, sorrun iloisen luomuporsaan lihaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26008513:
Sama vika :( Mutta ostin kuitenkin luomukaritsaa, tosin toiselle päivälliselle löysin luomulammasta.

Luomukaritsa ON parempi vaihtoehto kuin tehotuotettu versio :)
Noo, kananmunia meilläkin on jääkaapissa. Pienten tipujen esiasteita...
 
Kuopukseni on alkanut näytellä minulle kieltään suuttuessaan minulle. Olen todennut kielen tippuvan suusta, kun sitä tarpeeksi monta kertaa näyttää.
Taitaa olla taas aika käydä hyvin varustetun lihatiskin luona katsomassa suurta kielinäyttelyä :p
 
[QUOTE="mmmm";26008446]Kysy lihatiskiltä elämäänsä kyllästynyttä lammasta.[/QUOTE]
*repsreps*

Toivottavasti joku lihatiskin pitäjä lukee tämän ja tajuaa alkaa tuottamaan elämäänsä kyllästyneet eläimen lihaa.
Sehän olis oikeastaan humaani teko ja viimeinen palvelus tuolle raukalla.

*reps ja monta kertaa*
 

Yhteistyössä