A
AP
Vieras
Kai tähän on pakko vielä yksi syy lisätä. Mun masennus.
Ei, en ole vielä tarpeeksi kunnossa huolehtiakseni kahdesta lapsesta.
Ei, en ole vielä tarpeeksi kunnossa huolehtiakseni kahdesta lapsesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Siis lääkkellinen keskeytys tapahtuu sillain että annetaan tabletti jonka jälkeen pääsee kotia. Seuraavana päivänä sitten takasi lääkäriin ja siellä antavat pari tablettia emättimeen jotka käynnistää supistukset. Minulla ei ihan näin menny, mutta melkeen. Ite tein keskeytyksen viikolla 18
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Mulla itellä henkilökohtasesti tekee pahaa lukea näitä abortti juttuja, jos tehdään abortti vaikka vauva olisi ihan terve. Meillä kovasti toivotaan lasta.. Mutta ei.. 5 keskenmenoa ja nyt sitten se keskeyttäminen.. Mitään vikaa ei kuulemma ole.
Mieti AP tarkkaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Siis lääkkellinen keskeytys tapahtuu sillain että annetaan tabletti jonka jälkeen pääsee kotia. Seuraavana päivänä sitten takasi lääkäriin ja siellä antavat pari tablettia emättimeen jotka käynnistää supistukset. Minulla ei ihan näin menny, mutta melkeen. Ite tein keskeytyksen viikolla 18
KEHTAAT ÄÄNEEN SANOA TEHNEES NOILLA VIIKOILLA KESKEYTYKSEN!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Siis lääkkellinen keskeytys tapahtuu sillain että annetaan tabletti jonka jälkeen pääsee kotia. Seuraavana päivänä sitten takasi lääkäriin ja siellä antavat pari tablettia emättimeen jotka käynnistää supistukset. Minulla ei ihan näin menny, mutta melkeen. Ite tein keskeytyksen viikolla 18
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Siis lääkkellinen keskeytys tapahtuu sillain että annetaan tabletti jonka jälkeen pääsee kotia. Seuraavana päivänä sitten takasi lääkäriin ja siellä antavat pari tablettia emättimeen jotka käynnistää supistukset. Minulla ei ihan näin menny, mutta melkeen. Ite tein keskeytyksen viikolla 18
oisko ollut jotain pahasti vialla?? tuollahan kirjoitti että ovat toivoneet vauvaa ja on monta keskenmenoakin.
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:Tsemppiä, ei kannata tehdä epätoivottuja lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Kiitos!
Pahalta tuntuu. Miten voi aikuinen ihminen joutua tälläisen päätöksen eteen.
Mä olen vielä säännöllisesti ottanut pilleritkin, että en joutuisi tälläistä päätöstä tekemään. Näköjään aina sekään ei auta. Molemmat meistä haluaa yhteisiä lapsia, mutta ei vielä. Halutaan oppia tuntemaan toisemme ensin. Ja saada sitä kaksinkeskistä aikaa, sitä me tarvitsemme.
Tosiaan kaavinnassa oli pakko jonkun tulla hakemaan. Ja sieltä äitini mut hakikin. Silloin oli viikkoja 9+
Nyt olisi maanantaina 5+6.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Kiitos!
Pahalta tuntuu. Miten voi aikuinen ihminen joutua tälläisen päätöksen eteen.
Mä olen vielä säännöllisesti ottanut pilleritkin, että en joutuisi tälläistä päätöstä tekemään. Näköjään aina sekään ei auta. Molemmat meistä haluaa yhteisiä lapsia, mutta ei vielä. Halutaan oppia tuntemaan toisemme ensin. Ja saada sitä kaksinkeskistä aikaa, sitä me tarvitsemme.
Tosiaan kaavinnassa oli pakko jonkun tulla hakemaan. Ja sieltä äitini mut hakikin. Silloin oli viikkoja 9+
Nyt olisi maanantaina 5+6.
Siinä voi käydä niinkin että sitten kun niitä lapsia haluisit niin niitä ei enää tulekaan... mutta eihän sulle tällänen kohtalo tullu mieleenkään, on vaan parempi kuvitella hallitsevansa muidenkin elämää ihan 100%sesti..
Alkuperäinen kirjoittaja X:Abortti EI estä uudelleen raskaaksi tuloa. Vaikka moni toisten tuomitsija niin toivoisikin...