Keskeytetty yhdyntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tiedättekö ihmisiä jotka ois tullut raskaaksi kun on käytetty keskeytettyä yhdyntää? Meillä on se nyt käytössä siis sillä ajatuksella, että jos raskaaksi tulen, olemme lapsen tietoisesti halunneet. Miehellä on vaikeuksia tehdä se lopullinen päätös siitä, että nyt alamme yrittämään vauvaa. Hän haluaisi mielummin, että vauva tulisi "vahingossa", ettei hänen tarvisi tehdä sellaista päätöstä. Itse toivoisin kovasti, että tulisin raskaaksi. Onko minkälaiset mahdollisuudet? ;)

No minä tulin... Mutta olimme nuoria, eikä me osattu, joten taisin saada aika paljon siittiöitä sisääni.

Kurja tuollainen keskeytetty, eihän se ole niin kivaakaan.

Ootteko siitä mahdollisuudesta puhuneet, että niinkin voi käydä, ettei tule kovin helpoksi raskaaksi ja saattaa joutua yrittämään kauankin.

Täällä mun sylissä istuu parhaillaan ½v aivan ihana poika :) Ei pitänyt tuolloin olla edes ovulaatiota...
Mutta sama meininki meillä, ei pelätty raskaaksi tulon mahdollisuutta, vaikka useampi lapsi on ennestään. Aivan onnessamme oltiin vauvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehellä on vaikeuksia tehdä se lopullinen päätös siitä, että nyt alamme yrittämään vauvaa. Hän haluaisi mielummin, että vauva tulisi "vahingossa", ettei hänen tarvisi tehdä sellaista päätöstä

Melko ikävää. Jos raskaaksi tulet niin mitä jos mies on sitä mieltä ettei sittenkään halua lasta?

Joo ollaan puhuttu siitäkin, että ei se raskaaksi tuleminen välttämättä mitään helppoa ole, mutta toisaalta voi olla sekin mahdollisuus, että vauva tulisi heti ensimmäisestä kierrosta. Sitä kun ei voi etukäteen tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehellä on vaikeuksia tehdä se lopullinen päätös siitä, että nyt alamme yrittämään vauvaa. Hän haluaisi mielummin, että vauva tulisi "vahingossa", ettei hänen tarvisi tehdä sellaista päätöstä

Melko ikävää. Jos raskaaksi tulet niin mitä jos mies on sitä mieltä ettei sittenkään halua lasta?

Kyllä hän siis varmasti tietää, että lapsia haluaa ja lapsista tykkää kovasti. Hän vain ajattelee kaikkia järkisyitä, kuten rahatilannetta ja sitä, että vielä opiskellaan.

Yhteistyössä