Keskeytetty yhdyntä, täysimetys ja raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Onko teistä kukaan tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, kun vauva täysimetyksellä eikä menkatkaan vielä tulleet?

Toivottavasti vain teoreettinen mahdollisuus... Eka on niin pieni vielä. Ja juu, olisi pitänyt käyttää ehkäisyä.

En tarkoita tätä millään pahalla vaan oon ihan aidosti kiinnostunut tietämään sen että kun alkaa puuhaileen, niin siinä kiihottuneessa tilassa, mitä ajattelet? Vai ajatteletko mitään? Kun mun kavereilla on kans tuolleen "sattunut" että on alettu puuhaileen mutta se ehkäisy on vaan jäänyt pois? Mietin et miten se voi olla mahdollista, koska omissa puuhissa päällimmäisenä on ehkäisy mielessä eikä se ikinä jää meillä pois -> kortsuja käytetty menestyksekkäästi yli 1,5 vuotta. Ajatteleeko sitä että pitäs käyttää ehkäisyä mut ei viiti vai unohtuuko ajattelu totaalisesti? :) Oon miettiny tätä jo jonku aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Keskeytetty ja imetys ovat huonoja ehkäisykeinoja - sen pitäisi tietää jokainen.

Joo, mutta kaipasinkin nyt kokemuksia siitä, että kuinka moni oikeasti on tullut raskaaksi kuvaamallani yhdistelmällä. Että kuinka typerä tässä nyt olin kun annoin miehen "ihan vähän vaan" vedellä ilman kondomia. Menkat ei siis vielä ole tulleet, mutta ovulaatio voi siis tulla kuitenkin?

Meillä toimi ehkäisynä vallan mainiosti.

Ennen esikoista käytimme keskeytettyä yhdyntää vajaan vuoden, raskaus alkoi 4kk sen jälkeen kun aloitimme vauvateon.

Esikoisen syntymän jälkeen käytimme keskeytettyä 8kk (josta 6kk täysimetystä), ja kakkonen sai alkunsa 3kk yrityksen jälkeen.

Kakkosen syntymän jälkeen käytimme taas keskeyttyä 1v5kk (taas täysimetystä 6kk), ja kolmonen sai alkunsa heti kun "annoimme luvan".

Myös kolmosen syntymän jälkeen käytimme keskeytettyä 1v4kk, kunnes lopetin imetyksen ja aloitin pillerit.

Yhteistyössä