keskenmenosta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli aluks sellasta kipua, et menkat ois alkamassa, mut ne ei alkanu. Sitten alko ihan järkyttävät kivut joista sitte alettiin tutkia onko kaikki kunnossa. Mulla valitettavasti viikoilla 7+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Toivon todella, ettei sulle kävisi samallalailla.

Ei. Keskenmenossa kipuja kyllä oli. Ja kovia kipuja olikin. Kesti vaan hetken tosin ja lakkas kun vuoto tuli.
Mutta on joillain kuulemma ollu jomotusta alussa ja kaikki menny ihan hyvin. :hug:

Mulla oli tosi paljon toispuoleista kipua juuri tohon aikaan ja neuvola sitten sanoi, että voi tulla jopa kramppeja ja nekin vielä "kuuluvat" asiaan eli ihan normaaliraskauteen. Oli myös selkäkipua tosi paljon.
Nyt rv 7+4 eikä kipuja enää ole niin paljon ja ultran mukaan kaikki kunnossa!! Joten älä murehdi etukäteen yhtään, voi olla ihan turhia noi sun ajatukset!! Tsemppiä!! Kyllähän se kipu aina pelästyttää, tänään viimeks ramppasin vessassa kattomassa onko kaikki ok, kun taas tänään oli kipuja. Kaikki näyttäis olevan ainakin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja salaiho harmaana:
mulla oli aluks sellasta kipua, et menkat ois alkamassa, mut ne ei alkanu. Sitten alko ihan järkyttävät kivut joista sitte alettiin tutkia onko kaikki kunnossa. Mulla valitettavasti viikoilla 7+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Toivon todella, ettei sulle kävisi samallalailla.

Mulla samoin. 3pv vaan ennen todettiin keskeytynyt keskenmeno

Itselläni kaksi keskenmenoa...ensimmäisessä vain vuotoa ja toisessa molempia,kipua ja vuotoa. Nyt odotan kolmatta lastani ja alussa oli runsasta vuotoa ja kipua,mutta se loppui 3-4 viikon jälkeen ja raskaana ollaan vieläkin viikoilla 24+4 =) joten aina ei tarkoita pahinta. Kaksi aikaisempaa raskautta sujui ilman pahempia kipuja ja ensimmäisessä oli vain loppuvaiheessa pientä vuotoa 1-2 päivää..

niin ja sen verran vielä että rinnat on tänään turvonneet vielä lisää siitä mitä tässä viikossa on ehtinyt..nyt näyttää jo ihan silikooneilta,vaikka vuosi imetettykin, ja ehti jo alkaa roikkuakin :ashamed: eiks keskenmenossa lopu noi raskausoireet kanssa?

Mulla oli kans noin kk ajan kovaa kipua, kävin pari kertaa lääkärissäkin (ultrassa) sen vuoksi mutta kaikki oli kunnossa. Kohtu vaan kasvaa. Älä huolehdi! Tänne tulee paljon km-tarinoita koska topic puhuu keskenmenosta, joten todellisuudessa harvalla mennyt kesken vaikka on kipuillut.

Mun molemmat (noilla viikoilla) kesken menneet raskaudet alkoi ruskealla tiputtelulla ja menkkakivuilla. Alkoihan se kunnon vuotokin sitten. Mutta. Aina kivut ei tarkoita mitään kummempaa.

Nyt ne supistelut hellitti. huh. oon ravannut vessassa vähän väliä tarkistamassa tilannetta..ei vuotoja. ehkä tää vaan tosiaan kuuluu raskauteen, oli mulla kai esikoisestakin, en enää muista kun aikaa on kulunut jo 8 vuotta :heart:

mulla oli poikaa oottaessa ihan järkyttävät alavatsa kivut. makasin monta viikkoa sohvalla kippurassa kun ei kärsiny oikeen mitään tehdä. mut neuvola sano et kuuluu asiaan

Yhteistyössä