SI-nivelen kivut jo alkuraskaudessa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Eilisestä asti ollut oikealla alaselässä vihlontaa ja tänään se levisi tuonne lonkkaan ja reiteen asti, niinkuin iskiaskivut konsanaan.

Olen ihan alussa vasta rv 5+4 ja hieman meinasin jo panikoida että nytkö menee kesken, mutta sitten kun googletin niin täsmäsi kivut näihin SI-nivelen kipuihin.

No sain venyteltyä ja sillä kivut ainakin hetkeksi nyt lähtivät.

Kui näin aikaisin voi jo jotain lantioalueen kipuja tulla, onks muilla odottajilla ollut?

Esikoisen kanssa ei tämmöisiä alkuraskaudessa ollut.
 

Yhteistyössä