V
"vierailija"
Vieras
Mikä mahtaa olla keskenmenoriski kun on rv 9+3? Ar-ultrassa nähty elävä alkio rv 8+1, joka vastasi 8+5. Koska voi huokaista helpotuksesta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla yksi onnistunut raskaus takana, ja yksi tm joka selvisi nt-ultran aikoihin. Onko sulla Blue tutkittu mistä keskenmenot johtuvat? Mulle lääkäri sanoi että km-riski on nyt enää jotain 5% luokkaa. Vähän lääkärikohtaista nuo prosentit vissiin.. Tekayn sivuiltakaan en enää löytänyt km-taulukkoa
Olen kuullut puhuttvan että 9rv on kriittisin.. Onko jollain tietoa tästä? Ja eikö tuo 12vko perustu siihen että ennen on tuohon aikaan ultrattu ensimmäistä kertaa, jolloin on selvinny tuulimunat yms keskeytyneet keskenmenot
Mulla yksi onnistunut raskaus takana, ja yksi tm joka selvisi nt-ultran aikoihin. Onko sulla Blue tutkittu mistä keskenmenot johtuvat? Mulle lääkäri sanoi että km-riski on nyt enää jotain 5% luokkaa. Vähän lääkärikohtaista nuo prosentit vissiin.. Tekayn sivuiltakaan en enää löytänyt km-taulukkoa