Poksu onnittelut =)
Empuuu ootki joutunu ihanaan tulikokeeseen heti aamusta, hyvä että selvisit kunnialla
Tääläkin oli tota nanakuun mainitsemaa ruskeaa litkua, kyllähän sitä vauvan takia mitä vaan tekee, mutta ei haittaa jos ei tarvi enää uudelleen ikinä mennä.
Mulla on neuvola takana. Käynti meni aika nopeasti ja rutiinilla. Kaikki arvot oli ok, painoa oli tullut +500g/vk ja yllätyin kun neukkutäti totesi että kohta alkaisi olla 10kg täynnä ekasta käynnistä ja maltillisesti on noussu
Oon luullu jo pitkään olleeni 10 kg:n "paremmalla" puolella, enkä niin maltillisesti, mutta ilmeisesti kahdesta vaa'asta on tullut vähän eri lukemat ja siksi oon laskenu eri lähtöpainoa..jos nyt kukaan tajuaa mitä ajan takaa
Vauvan pulssi oli rauhallinen 128 ja sf 31 :heart: Nyt päikkäreille!
MLL :heart: 21+5
Empuuu ootki joutunu ihanaan tulikokeeseen heti aamusta, hyvä että selvisit kunnialla
Mulla on neuvola takana. Käynti meni aika nopeasti ja rutiinilla. Kaikki arvot oli ok, painoa oli tullut +500g/vk ja yllätyin kun neukkutäti totesi että kohta alkaisi olla 10kg täynnä ekasta käynnistä ja maltillisesti on noussu
MLL :heart: 21+5