Tervetuloa mukaan Santtu81 ja prune - ikävää, että teitäkin on kovin tuttu kohtalo kohdannut. Kovasti voimahaleja ja toivotan parempaa uutta vuotta teille molemmille!
Ottis: Olet kyllä mielettömän ahkera ja aikaansaava...todella reipas! Oletko aina ollut vai puratko kenties turhautumistasi?

Joka tapauksessa nostan hattua ja katselen sinua kyllä täältä alempaa - olisinpa itsekin enemmän kaltaisesi!
Meillä mieheni on aikalailla ns. perusäijä ja kokee sitä olevansa, kun saa tehdä ns. miesten hommia. Toki itsekin osaisin ja voisin niistä monia tehdä, mutta olen huomannut, että parempi jättää hänen tehtäväkseen, niin hän saa siitä itselleen miehisen olon (=pelastanut naisen).

Jälleen kerran on todettava, että hassuja ovat nuo kaksilahkeiset.
Oli ihana lukea, että ehkäpä teillä tilanne jälleen vähän rauhoittuu ja pääsette keskustelemaan asioista. Ja luulenpa, että aika monissakin parisuhteissa elo vain menee tuolla tavalla, että se on yhtä vuoristorataa. Ja keskinäinen rakkaus pitää radan kasassa. Hah, menipä runolliseksi.

Joka tapauksessa, lämmin rutistus sinulle ja toivon mukaan Loppiainen tuo tullessaan hyvän mielen (ja jännäpäiväsi senkun lähestyy!! Kovasti plussauutisia odottelen!).
Mimis: Kiva kuulla sinusta.

Outoa tuo tuhruttelu, kun se kestää noin kauan eikä varsinaisia menkkoja silti kuulu. Toivoisin niin kovasti, että saisitte sen kauan kaipaamanne lapsen.. Onko tähän kiertoon enää mitään toivoa?
Ehkäpä tuo pallon vapaaksi päästäminen oli yhtälailla symbolinen ele ja nyt olette valmiita uuteen raskauteen. On nimittäin aika erikoista, että se pallo oli vielä ilmassa! Eihän ne ikinä yleensä noin kauan kestä. Nyt on uuden aika ja ehkäpä saatte uuden vappupallon ihan kohta.

<3
Jane75: Kiitos tsempeistä! Yritän parhaani ja kerron sitten kuinka kävi.

Kovasti toivoisin, että teillä nyt natsaisi uuden vuoden kunniaksi ja saisitte ihanan 2010-vauvan. <3
Katsu* & J-R: Ihanaa ihanaa ihanaa! Onnea kovasti teille molemmille! Katsulla on tosiaan kohta ihana pieni käärö sylissä ja J-R:kin on jo noin pitkällä! Kiitos kun tulitte kertomaan kuulumisistanne, piristää ja antaa toivoa. Voikaa hyvin!
Tiukku: Ymmärrän hyvin sekavan olosi. Itsekin sitä tuli varsinkin ensimmäiset puoli vuotta pyöriteltyä ajatuksiaan edes sun takas. Nämä ovat niin isoja asioita, että ei niitä ole niin helppo käsitellä. Toivon mukaan olosi siitä selkiytyy ja pääsette pian taas "normaaliin" parisuhdearkeen. Mutta ota aikasi - ei ole mikään pakko kiirehtiä. Halaus!
taustalainen: tsemppiä ja mukavia pupuiluja ensi viikolle!

Toivottavasti tämä uusi vuosi tosiaan tuo meille kaikille ihania uusia asioita!
Voi Hansu! Säkin oot päässy osalliseks parisuhteen vuoristoradasta. Luulenpa että aika tuttua meistä monelle - joillekin tosin enemmän kuin toisille. Toivon mukaan flunssa helpottaa, niin pääset taas urheileen, se ainakin auttaa purkaan ärsytystä kunnolla. Ehkä se siitä sitten.

Tsemppiä ja parempaa fiilistä sinne päin!
Strumppis: Jeeee! Onnea oviksen bongaamisesta! Nyt on peukku pystyssä plussan puolesta!!!
Kyllä on mennyt hassuksi omakin elämä. Kun muutama päivä sitten kerroin miehelle, että minä päivinä olisi toiveissa peittoa heilutella, niin olen ollut tässä odottavin mielin. Perjantaina siis olisi ensimmäinen h-hetki.

Eilen mies sitten kovasti alkoi ehdottelemaan ja minä höntti tietenkin kieltäydyin kunniasta, kun olin lukenut, että ennen kp8 ei pitäisi pupuilla, että siittiöt ovat hyvässä kunnossa. Jälkikäteen ajatellen aika koomista ja tyhmääkin. Mies onneksi ymmärsi yskän, mutta oli se sillekin varmaan outo tilanne, en nimittäin juuri koskaan ole torjunut häntä. Se siitä spontaanista seksielämästä!

No, ehkä tämä kierto nyt mene näin ja jos ei tällä onnistu, niin sitten jatkan normaaliin tapaan peittojen heiluttamista. Kaikkea sitä yrittääkin...