Niin, tilkku, mä oon jämähtänyt tänne sivuille seuraamaan teidän muiden tikuttelua ja toipumisprosessia ja silleen nämä sivut todellakin antavat toivoa, mutta nyt Naiset! Apuva! Parina vaiko jo kolmena iltana olen ollut tuntevinani pikkasta ovisvuotoa, vaikkei mitään ole näkyviin tullutkaan, mutta tänään kun töissä tuntui jotain aivan housuun asti "lorahtavan",ja pientä kipuilua vasemman munasarjan paikkeilla, heti kotiin tultuani päätin tehdä ovistestin (kuinkas muutenkaan

ja yllätys yllätys, huippua näytti! Mulla on siis Clearbluen digitaalinen ovistesti ja se näyttää huipun 24-36 tunnin säteellä. Ohjeen mukaan parhaat mahdollisuudet olis tulla raskaaksi jos nyt sit rakasteltas 48 tunnin aikana. Ups! Miehelle olin jo viestiä laittaa, ett "Tuu heti kotiin!", mutta maltoinpa mieleni ja kipusin tänne.
Voihan testin tulos olla virheellinenkin, kun ohjeessa oli, että virheelliseen tulokseen voi vaikuttaa jos on esim. ollut
hiljattain raskaana. Ensinnäkään sitä kumpaan suuntaan testi saattas olla virheellinen, ohje ei kertonut. Jäin myös miettimään mitä "hiljattain" tarkoittaa? Olen ollut raskaana 16 vrk sitten tai silloin huomasin viimeistenkin raskausoireiden ennen kaavintaa hävinneen.
Tässä siis omatuntoni kanssa kamppailen, kun olis hirveä hinku päästä vauvaa yrittämään, ett uskallanko sittenkään kun se eka kierto ei ole vielä kulunut? Miehelle kertomista epäröin, kun reppanaa saa sitten ehkä turhaa toivoa enkä tiedä itekään kuinka paljon kestää tää pää.. Olenhan minäkin ollut huomaavinani, että keskenmenoja suoran yrityksen jälkeen on tapahtunut ja tapahtuu, mutta silti.. onko mitään tietoa moniko raskaus on silti onnistunut?
Ihan puhdasta riskiä, ett lähtisin kattomaan kestääkö kohtu vai ei, en uskaltas ottaa.. Silti, jos kroppa kerta ovuloi, niin eikö sen luulis olevan silloin jo valmis ovulaation seurauksiinkin? Hitsi ku oisin ton testin tehnyt myös aiemmin, ett olisin kerran nähnyt "ei huippua"-tuloksen, niin voisin luottaa tulokseen. Vaan ei, en ole tehnyt ku olen yrittänyt malttaa mieleni. Täällä siis uusi hätähousu tähän joukkoon, J-R
Nyt teistä tietenkin joku kysyy, ett onko raskaushormonitestejä tehty ja mitä arvot olleet, niin vastaus on ei. Ennen kaavintaa varmistivat vain veriryhmän yms. Eihän ne mulle antaneet sairaalasta aikaa edes kontrolliin. Mutt sitäkin tässä nyt mietin, ett jos mulla olis vielä noita hormoneita veressä, niin eihän ton testin pitäs ovista näyttää, vaan päinvastoin. Vai olenko ihan "mettässä", niinku eteläpohojalaaset sanos

?
Ja vielä.. Sillähän mä tota ovistestin tekemistä alunperin aloin miettiä, kun laskin raskautumista edeltävää kiertoa ja sen mukaan mulla olis ovulaatio nyt lauantaina. Siis jos kierto pysynyt samana, ja siltä nyt näyttäs! Voi pimpula, että mä oon innoissani

Tää kroppa pelaa sittenkin!!
Jos joku tosta yllä olevasta tekstistä jotain selvää otti, niin viisaita neuvoja, kiitos! Mitä tekisitte mun sijassani? Paitsi, ett ei tässä kovin pitkään gallupiin nyt ole aikaa ku 24 h kuluu liiankin pian..