Keskenmenon jälkeen sairauslomaa.

Mulla todettiin tänään km vkolla 7+1 :'( Lääkäri ehdotti että odotettaisiin viikko josko vuoto alkaa itsestään ja jos ei ala niin sitten ensi vkolla menen lääkinnälliseen tyhjennykseen :( Olen tämän viikon vielä kesälomalla mutta nyt mietityttää mahdollisen tyhjennyksen jälkeinen olo ja saako tälläisessä tilanteessa miten yleensä sairauslomaa? :(
Kävin jo pomolle kertomassa asiasta ja lupasin ilmoittaa töihin jos joudun sairaalaan menemään ensi vkolla, tietää sitten pomo varautua ainakin yhden päivän poissaoloon.

Mä niin toivon että vuoto alkais mahd.pian eikä tyhjennystä tarvittaisi!!
 
Mä sain muistaakseni myös viikon verran sairaslomaa lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen (rv11). Pari ekaa päivää menikin ihan fyysisten oireiden hoitoon, loppuviikolla sai laittaa ajatuksiaan taas ajan tasalle.

Jaksamista sinulle! :hug:
 
Mä sain vuonna -99 peräti 3 päivää... Ja kun km sattui pe, niin ma jo piti mennä töihin :kieh: Oli vielä ihan ensimmäinen raskaus ja erittän toivottu. Aika paska fiilis oli.

Sinulle ap kovasti jaksamista! :hug:
 
Se on, ihan liian lyhyt aika. Jo fyysinen olo oli mullaki sen verta heikko että en varmasti ois selvinnyt töissä hillumassa saatikka sitten se henkinen puoli :'(
Mutta se kuulema on ihan normikäytäntö tuo 3pvä jos kaikki menee "hyvin".
 
Viikon olen saanut kummallakin kerralla sen kummemmin anelematta. Ja jäin siihen käsitykseen, että enemmänkin olisi myöhemmin saanut jos olisi tarvinnut. Lääkkeellisessä tyhennyksessä se kyllä menikin melkein koko viikko fyysiseen puoleen keskittyessä.
 
Mites,voiko saikun saada itse alkaneesta km:ta,eli ilman että tarvitsee lääkkeellisen tyhjennyksen?Mulla alkoi eilen tuhru,tänään oli aamulla punaruskeeta ja kipuja niin kovin että lääkettä tarvii,mutta vuotoo ei tuu?!Missä ajassa kunnon vuodon pitäs alkaa jos km on päällä?Mietin että pitääkö tässä lähtee hakee lääkkeellistä tyhjenystä kun kipuja riittää ilman kunnon vuotoo..järkyttävän apha mieli,7 vuotta yritetty raskautta ja nyt tärppi ja heti kesken!!! :'( Ei paljo kiinnosta työnteko!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipetsu:
Mites,voiko saikun saada itse alkaneesta km:ta,eli ilman että tarvitsee lääkkeellisen tyhjennyksen?Mulla alkoi eilen tuhru,tänään oli aamulla punaruskeeta ja kipuja niin kovin että lääkettä tarvii,mutta vuotoo ei tuu?!Missä ajassa kunnon vuodon pitäs alkaa jos km on päällä?Mietin että pitääkö tässä lähtee hakee lääkkeellistä tyhjenystä kun kipuja riittää ilman kunnon vuotoo..järkyttävän apha mieli,7 vuotta yritetty raskautta ja nyt tärppi ja heti kesken!!! :'( Ei paljo kiinnosta työnteko!!
Kannattaa kyllä mennä lääkäriin jos kipujakin on! Ja saa spontaanistakin km:stä sairauslomaa, johan se on henkisestikin niin kova paikka että sen jälkeen ihmisen on pakko levätä ja kasata ittensä. Mäkin oon asiakaspalvelutyössä eikä todellakaan kiinnosta mennä duuniin vääntämään mitään tekohymyä naamalleen kun tekee mieli vaan itkeä koko ajan.

Iso
:hug: ja jaksamisia!!!
 
Sain surkeet 3 pvää saikkua. Päivystyksessä kävin ja selvä km..Saamari. Mäkin olen asiakaspalvelu työssä,eikä nyt kiinnosta palvella ketään,saati hymyillä! En tiedä miksi päivystävä ei kirjoittanut enempää saikkua,eikö ne sitten saa suoraa kirjottaa spontaanista km viikkoa tms. Tuntuu kyllä että haluan vaan olla rauhassa ja selvitellä päätäni ja toivoa että kroppa toipuu pian. Alussahan se meni kesken 4+4 eli varmaan kohtukin aika ok..En tiedä.En halua mennä töihin ennenkuin olen taas raskaana ja rv 15..Haluan rauhassa keskittyä uuteen tärppiin ja olla kotona.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipetsu:
Sain surkeet 3 pvää saikkua. Päivystyksessä kävin ja selvä km..Saamari. Mäkin olen asiakaspalvelu työssä,eikä nyt kiinnosta palvella ketään,saati hymyillä! En tiedä miksi päivystävä ei kirjoittanut enempää saikkua,eikö ne sitten saa suoraa kirjottaa spontaanista km viikkoa tms. Tuntuu kyllä että haluan vaan olla rauhassa ja selvitellä päätäni ja toivoa että kroppa toipuu pian. Alussahan se meni kesken 4+4 eli varmaan kohtukin aika ok..En tiedä.En halua mennä töihin ennenkuin olen taas raskaana ja rv 15..Haluan rauhassa keskittyä uuteen tärppiin ja olla kotona.. :headwall:
:hug: voin sanoa että tiedän miltä susta tuntuu!!! Haet lisää saikkua ja oot niin kauan kotona toipumassa kun vaan tarvii. Duunia ehdit aivan varmasti tehdä vielä vaikka kuinka paljon. Ja tosiaan kun asiakaspalvelussa ei voi ihan koska tahansa purskahtaa itkuun tms niin on parempi olla kotona niin kauan kunnes jaksaa taas hymyillä.
 
Joo mä sain kaavinnan jälkeen saikkua sen kaavintapäivän + kaks päivää päälle. Eli tiistaina kaavinta ja perjantaina töihin.. Mulla oli jos siinä vaiheessa virallisesta keskenmenosta aikaa 10 viikkoa mut oli se silti kovin lyhyt aika etenkin jos on pahin suruaika kesken..
 
Hei.. Täälä kans olis huomenna mentävä tyhjennykseen.. Eilen sain mifegynen ja huomenna sitte cytotecit..
Lekuri kirjoitti eilen mulle sunnuntaihin asti sairaslomaa ja olen yrittäjä.. Olen parturi-kampaaja ja seisomatyötä siis teen joten ajattelin huomenna vaatia ainakin sen viikon lomaa
 

Yhteistyössä