Keskenmenon jälkeen plussanneet...

Mahtavasti tekstiä tullut... =) Hienoa naiset, ollaanpa yhtä ahkeria tästä eteenpäinkin... :D

Amira: Tervetuloa mukaan :wave: ja paljon onnea raskauden johdosta...

Vimpula: Kumma lekuri... Mulla oli kanssa tossa vkon 26-28 lääkärintarkastuksessa lääkäri aika vaisu. Ei kertonut mitään ja koko toimitus kesti pari minuuttia...

Viuhtis: Kyllä se itsestäkin hurjalle tuntuu tuo pyöräily tässä vaiheessa, varsinkin sitten kun tyttö on kyydissä... kuten tänä aamuna, kun pyöräilin niin ajattelin, että mitähän hel.... touhuan.... =) No, huomenna menenkin miehen kyydillä ja lkatsellaan, että miten nyt tästä eteenpäin... =)

Oma (.) osio... olen aivan puhki raskaan työpäivän jälkeen... |O Mies oli aivan ihana. Otti tytön mukaansa ja lähti hänen kanssaan jääkiekkomatsiin, jotta saanlevätä. tuli kyllä tarpeeseen ja kohta menenkin tuohon sohvalle köllimään ja herkuttelemaan... Tosin herkuttelin eilenkin suklaalevyllä. :ashamed: On tullut herkuteltua viime aikoina aika kiitettävästi...
Ja kaurapussin haen varmaan huomenna kauppareissulla... ja jee, jee, äitiyspakkaus oli vihdoin tullut postiin... Mahtavaa... =)

Riikkuli 31+2
 
Aarre niinhän sitä sitä kyttää jokaista vihlaisua ja jomotusta, että mitähän tuokin tarkoittaa, ettei vaan enteilisi mitään ikävää... Mulla on jotenkin pelkona nyt kohdunulkoinen, kun siinä voisi sitten menettää munanjohtimia/torvia ja sitten kävisi lastensaanti hankalaksi :( Kaikkea sitä miettiikin :ashamed: Mutta jospa se varmuus sieltä jostain nousisi jos (kun?) päästään pitemmälle! :wave:

Amira joko sä olet kotosuomessa? Oliko kiva reissu? Onnea matkaan ultraan, tulehan sitten kertomaan ihanaisia uutisia :heart: :wave:

hiidi onko sulla ihan laattaamis-pahoinvointia? Koita jaksaa ja ajattele sitä palkintoa :heart: :hug:

vimpula eiköhän kaveri pysy sisällä vielä hyvän matkaa, älä stressaa mistään lääkärin sanoista, ei ne oikeasti osaa ennustaa milloin syntyy... Mullakin oli paikat niiiiin valmiita jo vaikka kuinka kauan ennen kuin kuopus-neiti syntyi :wave:

Repa eiköhän se ole ihan normia, että on jotain tuntemuksia, kun rakko pääsee tosi täydeksi. Mulla on ollut aiemmissa sellaista, että kun rakko on yön jäljiltä tositosi täysi, niin se jotenkin hitaammin tyhjenee (pienemmällä paineella), mikä lie homma sekin, kai kohtu painanut tai jotain...

Viuhtis vaikka olikin "turha" neuvolakäynti, niin onpahan paperit täytelty, onhan siinäkin hommaa... Ja sullahan on ultra jo pian niin että se varmistus tulee sulle kyllä nopeaan!!! Mitenkähän... tarvitseekohan nuo kaikki samat asiat käydä uudelleen läpi, kun mulla edellisestä raskaudesta ei ole kovin kauaa... hmm... no sittenhän tuon näkee. Tule sitten kertomaan hyvät ultrakuulumiset :heart: :wave:

Riikkuli vitsi kun ois ihana köllötellä tuollaisen massun kanssa sohvalla =) Toivottavasti joskus... Elähän liikoja rehki ettei ala supistelemaan!


Mulle ei kuulu mitään... tässähän sitä saa ihmetellä ja odotella sitä varmistusta vielä monta viikkoa (jos ja KUN? mitään ikävää ei tapahdu). Onko kellään ollut sellaista mahan nykimistä? Mulla on parina iltana, kun on ruvenut nukkumaan, niin alkanut nykiä tuossa masun oikealla puolella. Ihan pitkissä sessioissa. Vähän samaan tyyliin kun on pitkällä raskaudessa ja alat nukkumaan, niin vauva alkaa monottamaan. :LOL: Mutta tää nyt sitten lie jotain lihasperäistä? Joku "elohiiri" mutta isommassa mittakaavassa? Aika veikeä, mutta lopulta myös ärsyttävä ilmiö!
 
Stoppis Yritän olla hermoilematta,mut tää ihmisen luonto ku on mikä on...Mulla oli esikoisen aikaan paikat pehmeet yms.paljo aikasemmin ku tässä raskaudessa.

Nii niistä napavirtauksista,niitä kytätään just ton verenpaineen takia,et onko napanuorassa riittävä virtaus,et vaavi saa tarvitsemansa.

Soitin muuten sinne neuvolaan,ei ollu kirjaillu lekuri laajasti koneelleen.Sain ohjeeks ottaa yhteyttä äippäpolille,jos supparit tekee yhtään kipeetä tai ovat säännöllisiä ja jos ahistaa henkee supistuksen aikaan.Meiltä on kuitenki melkein 70 kilsaa synnärille,joten ajoissa on lähettävä.Vielä ku malttaa kaveri ees sen pari viikkoo mukana,oispahan keuhkot kehittyny paremmin.Tää on jännä,ensin pelkää keskenmenoo,nyt pelot on toisenlaiset.Ei oikein oo osannu rentoutua,varmaan vasta sit uskaltaa kunnolla huokasta ku vaavi on sylissä.

Vimpula ja hormoonihiiri 34+5
 
:wave: Huomenta!

Stoppis, kiitos kysymästä. Reissu meni mukavasti ja koti-Suomessa ollaan taas. Lämpöasteita oli lähes 10 kertaa enemmän kuin täällä. On se niin epistä ;) . Tehtiin tosi pitkää päivää (12-14 h) ja kyllä se oksennuskin pääsi jo yllättämään :x .

Kiitos tervetulotoivotuksista ja tsemppauksesta ultran suhteen. Ehkä tää jännitys loppuu sit ku liikkeet alkaa tuntua..

Tietääkö joku teistä muuten niistä vuokrattavista doppler -laitteista?

-A- 6+1
 
huomenta.
mä olin reipas ja kävin heti aamusta uimassa. :saint:
oli mula siihen ihan syykin, kävin vahingossa vaa'alla ja kas 4kiloa jo nyt. :eek: tästä se lähtee :kieh:

stoppisemmä laattaa, vaan pala kurkus koko ajan ja ihan ku ois joka päivä vuosi sadna darra.

riikkulimillainen äitiyspakkaus oli? ollaan sitä mietitty et josko jätettäis tällä kertaa väliin, mut must se on kyl ollu aina ihan mukava, joten en tiedä viel.

vimpulavoimia :heart: muakin alkaa jännittää sun tilanne. lähetän pysy-2-viikkoa-masussa-puhalluksen sinne :whistle:
 
Aattelin nyt tännekin pitkästä aikaa kirjotella, ihanaa ku on tullu uusia odottajia, onnea teille!

Hiidi mullaki oli alkuraskaudessa koko ajan sellanen etova olo, mut oksennus ei tullu kun kerran ku oli niin kauhee flunssa ja olin limaa täynnä. En sit tiedä kumpi ois parempi, et oksentais vai et ois koko ajan ällö olo. Mä sain mun siskolta sit sen ylijääneet Multitabsin inkiväärikapselit ja niiden syöntiin loppui se etovakin olo, kannattaa kokeilla!

Musta tuntuu et mun masu on jo niin iso et näytän siltä ku oisin menossa synnyttään hetkenä minä hyvänsä, kääk! Miltäköhän se näyttää sit oikeesti loppuvaiheessa

Mut ei oo kyllä kiloja mulla montaa tullu, puolivälissä kuitenki jo 2,5 vkon päästä ollaan. Ehkä 2,5 kiloa ellen väärin muista... On varmaan lähteny nesteitä pois kun kesällä tuli juotua muutama olut ja siideri ennen plussaa kuitenki
En nyt ihan tossa kunnossa kuitenkaan ollu =)

Mähän kerroin mun häntäluukivuista aikasemmin, eikä ne oo mihinkään suuntaan muuttunu, ihan yhtä kipeetä tekee edelleen. 2 kertaa oon neuvolalääkärissä ollu vaivan takia eikä siellä sit oikeen tiedetty mikä vois olla syynä kun en oo kuitenkaan koskaan sitä mihkään loukannu. Nyt oon sit maanantaina menossa fysioterapeutille ja ens viikon perjantaina TYKS:n äitiyspolille, siellä sit tutkitaan asiaa paremmin. Röntgeniä kun ei voi ottaa ni koittaa ilmeisesti ultraäänellä sitä häntäluuta kattoo. Siellä mä sit joudun varmaan pylly pystyssä makaan, ihanaa... Mut neuvolalääkäri vähän puhui siihen malliin et siellä ultrataan vauvaakin, ihanaa! Pääsenpähän taas kurkkiin sinne, rakenneultrahan mulla 31.10. Oon saanu miehenki suostuteltuu nyt siihen et kysytään kumpi ois tulossa. Sinänsä ihan sama mut haluisin kuitenki ostaa jotain vaatetta tytölle/pojalle ettei kaikki vaan jotain neutraalin väristä.

Amira tuolta ainakin saa vuokrattua: http://www.kuuntelevauvaa.fi
Kannattaa googlata "kotidoppler" ni sieltä niitä sivuja aukee enemmänkin. Mä mietin sellasta kans alkuraskaudessa mut päätin olla tilaamatta ku tiedän et huolestuisin vaan ellen sais ite niitä ääniä kuuluviin. Koitan nyt vaan tyytyä niihin harvoihin neuvolakäynteihin missä saan :heart:äänet kuulla.

Eipä mulla muuta!
Kirpakkaa syyspäivää kaikille!!!

:Ninni ja Kirppu 17+3
 
Nyt on hyvin nukuttu yö takana ja lepo taltutti supparit,paljo parempi olo.Vähäkö näytti oudolta aamulla,maa oli valkeena ja tietysti vielä lehdet haravoimatta.Saa minun puolesta ollakki,sieltäpähän keväällä löytyvät.Helpompi sillo kantaa noista asioista huolta.

Hiidi Kiitoksia puhalluksesta,tää nappas sen kiinni! ;)

Semmonen tuli vaan mieleen,et mistä noi nimet teijän asukeille tulee? Hormoonihiiri tuli ihan ku salama kirkkaalta taivaalta,johtuen ihan noista lugeista...

Poistun häiriköimästä!

-Vimpula-
 
Nemotin se eka neuvolakäynti on yleensä sellaista taustatietojen täyttelyä ja kaikenlaisia papereita. Ja labrat (neuvolasta riippuen joko paikanpäällä tai lähete labraan). Että eipä siinä mitään varmistusta masuasukista tule, mutta tuleepahan ainakin neuvolatäti tutuksi :LOL:

Amira varmasti palelee kotomaassa sellaisen reissun jälkeen, hrrr miten kylmä oli aamulla, ihan kamala jäinen tuulikin! Itsekin mietin joskus tuota doppler-juttua, mutta en taida kuitenkaan hankkia... olihan se kaveri viimeksikin tiukasti elossa, mutta oli sitä muuta vikaa :'(

hiidi ikävää tuollainen ellotus :hug: Auttaako napostelu? Ymmärtääkseni suola auttaa pahoinvointiin, mutta aiheuttaako se sitten turvotusta, en tiedä? Parempia vointeja toivottelen!

Ninni onko teillä esikoinen kyseessä? Mulla on sellainen käsitys, että jos on joskus käynyt jotain häntäluulle (siis aiemmin), niin se voi raskauden myötä alkaa vaivaamaan. Tai sitten synnytyksessä voi häntäluulle käydä jotain, ja se voi sitten seuraavassa raskaudessa/synnytyksessä oireilla. Mulla katottiin kuopuksen kohdalla lantiokuvat ja siinä näkyi jotain, että häntäluu jotenkin oli vähän vinksallaan tai jotain, mutta ei se kyllä haitannut synnytystä yhtään. Toivottavasti kipuilu helpottaisi pian! :hug: Niin ja eilen mietin kanssa, että olisi kiva joku listaus, josta näkisi sitten kaikki syntyneetkin, mutta onko siitä sitten liika iso vaiva... että pitäisikö tehdä tähän nyt joku listaus että ketä täällä nyt pyörii ja laittaa se sitten sinne alkuun?

Vimpula ota vaan levon kannalta, niin pysyy pois nuo supparitkin! Kyllä se pieni siellä massussa vielä pysyy, kun et ryhdy rehkimään :hug: Meilläpä ei vielä tekonimeä olekaan, eikä taida tulla ennen kuin saan todisteita :D
 
Liittyisin joukkoon =)
Keskenmeno takana 10/06 ja nyt vasta uudelleen raskaana.
Positiivisen testin tein 02.10 ja menkkojen mukaan viikkoja olis nytten 9+4 vaikkakin uskon niiden vielä muuttuvan. Hirveä pelko, että menee taas kesken mutta se kai on aivan normaalia?? :|
 
Mun hormonit tekee mut hulluksi :D oon ihan älyttömän itkuherkkä! en onneks oo itkenyt vielä paljonkaan mut jatkuvasti melkein.

Eilen töissä kävi asiakas, meinasin ruveta itkemään sen takia. (oon siis asiakaspalvelutyössä joten niitä kyllä tulee useampikin tunnissa, on siinäkin sit jos rupeen jokaisen jälkeen itkemään :LOL: ) sitte lähes kaikki mistä ihmiset puhuvat täällä melkein saa mut itkemään. Söin lounasta ja meinasin ruveta vollottamaan. Nyt äsken pomo näytti kuvaa kun he on ottaneet koiranpennun ja TAAS :LOL: :LOL: :kieh:

Ihan mahdotonta :D No mut huono olo on onneks vähentynyt huomattavasti! eihän sitä tullu oksennettuakaan kuin joku 16viikkoa... 24.10 on rakenneultra, sitä odottelen jännittyneesti. Ehkä sit SEN jälkeen saatan jo hitusen uskoa että raskaana ollaan. Tuskinpa, mut haluaisin jo voida nauttia tästä. En mitenkään pelkää kokoajan, en vaan "usko" että edes olen raskaana. Niin epäraskautunut olo vaikka mahakin on jo ruvennut kasvamaan ja oireita on kyl ollut ihan jatkuvasti. Mies ei millään tajua ettei tää vaan tunnu todelliselta kun niin monta kertaa jo mennyt kesken aiemmin. Yhden bodyn ja parit sukat olen ostanut vauvalle, en vaan jotenkin saa ostettua tai mentyä edes katsomaan mitään! ei niin että vielä tarvisi, mutta olisi kiva hössöttää edes vähän :)

No, iloisin mielin kuitenkin nyt töissä joten eiköhän tämä tästä :) viimeksi alle viikko sitten kuullut sydänäänet joten aika pieni todennäköisyys että enää menisi kesken. (Vaikka eipä se lämmitä jos omalle kohdalle osuu.)

Onnea meille kaikille! ja hyvää päivänjatkoa <3

Terv. Oikukas rv 17+6
(niin tosiaan mikään tekonimikään ei oo käytössä)
 
Nopsaan tulin vastaamaan pariin kyssään kun pisti silmään....

Stoppis: Mulla oli joku viikko takaperin monena päivänä tollanen "elohiiri" navan alapuolella... sen nykimisen tunsi tosi selvästi kun sormella paino sitä kohtaa...ihankuin joku olis potkinu :D mut lihasperästä taitaa olla... jostain luin että liittyis verenkierron vilkastumiseen tai johonkin vastaavaan,mutta en tiiä pitääkö paikkansa...

Nemotin: Minä olen kuullut sydänäänet,mutta siis ultran kautta yksityisellä...ja nyt siis viikkoja 8+2. Ei taida niillä neuvolan vehkeillä kuulla vielä,ja niissäkin on ilmeisesti eroja niissä värkeissä,millä kuuluu millä ei...

Tervetuloa uudet palstailemaan ja tarrasukkia kaikille!!!

Meikällä on kiirus,puolentoista tunnin päästä pitää olla siellä neuvolassa ja pitäs vielä saaha tehtyä vaikka mitä...palaan asiaan neukun jälkeen :wave:
 
hei pitkästä aikaa.. :wave:

tänään oli nt-ultra ja kyllä sydän hakkasi ennen ultrausta tuhatta ja sataa, itku pääsi siinä samalla kun ruudussa pikkuiset kädet heiluivat, taivaallisen suloinen nöpönenä hällä oli ja ihanat ripakintut :heart:

nyt on niin jotenkin huojentunut olo, samalla onnellinen ja niin väsynyt tähän jatkuvaan miettimiseen onko kaikki hyvin.
nyt ehkä pääsen nauttimaan odotuksesta vihdoin, voin luottaa tai ainakin toivoa sitä että kaikki menee tällä kertaa niin kuin pitääkin mennä.
pakko!
:heart:

kaikille oikein ihanaa viikon jatkoa :hug: voikaahan hyvin :wave:

pulttis ja nöpönenä 11+4 :heart:
 
Kiitos Ninni doppler-vinkeistä! :)

Mä sain tänään verestä otetun hcg-arvon tulokset. 7822 yksikköä, joten vastaa viikkoja ihan mukavasti. Nyt kun on tuo pohjatietona, niin voi tarvittaessa kontroloida onko kehitys menossa oikeaan suuntaan.

Repan neuvolakuulumisia odotellen..

-A-
 
Kannatan jonkin näköisen listan tekoa, tulee se sitten ensimmäiseen viestiin tai aina uudestaan tekstin lisääntyessä! Olisi kyllä kiva seurata jotenkin tiivistetysti, että missä vaiheessa kukakin menee :)

Staygirl, tervetuloa! :wave: Ymmärsinkö oikein sun viestistä, että plussasit 2.10. ja olet nyt viikoilla 9+ ? Plussasitko vaan tosi myöhään, kun nyt jo viikkoja on noin paljon? Täällä vain takerrun pikkuseikkoihin ja ihmettelen... :whistle: Niin ja kyllä, pelko taitaa olla ihan normaalia!

Pulttis, ihania ultrakuulumisia! :heart: Yritä nauttia olostasi ja raskaudesta, kun nyt on vähän enemmän varmuutta!

Välillä kun ajattelen perjantain ultraa, alkaa hieman ahdistamaan... :/ Pelottaa kai vähän, jos tulisikin huonoja uutisia, vaikka yritänkin olla suht positiivisella mielellä. Päivät vähenee, ultra lähestyy... ;)

Viuhtis ja tyyppi 9+0
 
Pulttis:Ihanaa kun pikkuisella kaikki hyvin :heart:

Niin,neuvolassa käyty ja paperia saatu jos jonkin näköstä =) pissa puhdas ja mikä parasta verepainekin oli hyvä!!! Verta täytyy käydä luovuttamassa joku aamu labraan. Painoa tullut tän turvotuksen myötä kilo lisää :ashamed: Laitto mulle lasketuks ajaks 13.5,mutta sehän ei pidä paikkaansa ja se korjataan sitten siellä nt-ultrassa (kierto pitkä).

Täytyy sanoo että olo on kyllä huimasti parantunut sen ultran jälkeen,ei siis pelota enää niin paljon. Nyt sen huomaa kuinka paniikissa sitä aluks oli. Toki sitä vieläkin miettii että mitä jos...mutta se ei ole samanlaista, kuin ennen ultraa...

Repa + kutvonen 8+2
 
Aktivoiduttiin sitten toden teolla... :LOL: Hirmuisesti tekstiä... =)

Ninni78: Mä väsäisin listaa, jos osaisin ... Siis luulenpa, ettei mun tekemästä listasta kyllä kaunista tule. Eli oikeesti jos joku osaa ja tykkää semmoisen tehdä, niin mielihyvin... Minulta tuskin hienoa luonnistuu... :ashamed:

Staygirl: Tervetuloa joukkoon... :wave: Ja onnea paljon raskaudesta...

Pulttis: Ihania uutisia ultrasta... :heart: mahtavaa, että pikkuisella oli kaikki hyvin... :heart:

Oikukas: Täällä kanssa yksi, jonka hormonimyllerrykset vallannut... Mä itken tai mua itkettää lähes kaikki asiat... Tänään viimeksi lähdin kyynelsilmin pois, kun olin vienyt tytön päiväkotiin, kun heillä oli valokuvauspäivä ja mua vaan jotenkin herkistytti, kun hänestä on kasvanut jo niin iso...Lisäksi kaikki lällyohjelmat itkettää ja tossa alkusyksystä itkin, kun katsoin yleisurheilun mm-kisoja! Että silleen... :LOL:

Hiidi: Äitiyspakkaus on vielä postissa, kun en ehtinyt hakemaan, mutta kelan sivuilla on siitä hyvät kuvat. Minusta se on kaunis ja tulee tarpeeseen...

Pakollinen oma(.) Osio: Pikkuinen on kyllä ilmeisesti aika iso jo. Noi potkut on muuttunut ihan hirmuisesti ja välillä tekee kipeetäkin, mutta ihanalla tavalla... se on vaan niin ihana tunne, kun toi vatsa muljahtelee ja pikkuinen itsestään ilmoittelee... Mies kävi nyt ostamassa mulle semmoisen tyynyn, jota täytyy heti kokeilla. Viime yönä tuli valvottua pari tuntia, kun oli niin kipee tuo alapää, että tuskaa teki nousta pissalle. Mua oikeesti pelottaa, että mun häpyluut irtoaa liitoksistaan... Eipä tässä muuten kummoisempia... =)

Riikkuli 31+3
 
jag mår jätte dåligt. fan. :$ :x
en ymmärrä onkohan mulle tulossa joku pippurilapsi(jos temparamentsempaa ku noi kaks jo olevaa voi olla :heart: ). kuten jo olen hokenu ni aikaisemmin on vähän väsyttäny ja ehkä naapuruston juoppo on vähän pahalle nenää tuntunu ku on ohi kävelly. Joka päivä järjetön darra. Mä kuolen :saint: vähän liioittelen ;)

riikkuli niin se on mustakin aika kaunis. me ollaan jo luovuttu kaikesta vauva krääsästä ja kaikki pitää alottaa alusta. se hyvä puoli on ku hommailee tavaroita nyt uudestaa, et tietää jo mitä tarvii, miten paljon ja mitä tykkää käyttää. mut vähän aikasessa olen vielä, heh, pitäis kai ensin mennä ekaan neuvolaan. :D

pulttisonneks kaikki oli hyvin. varmasti helpotti. Niin mä kysyinkin teidän uudesta kodista ja en muist mitä vastasit :ashamed: ihan mielenkiinnosta ku samoilla ilman suunnilla täällä helsingissä asutaan, et ostitteko samalta alueelta kodin? me katsellaan kans omaa, ja vaihtoehtoja on tosi rajallisesti ku ei olla rahamiehiä ja mies haluaa asua vaan akselilla haaga/oulunkylä/pirkkola/pakila/kaarela.

viuhtis :heart: voimia perjantain ultraan asti
 
straygirl kiva että joukko kasvaa ja juttua tulee enemmän =) :wave:

Ninni niin siis en tarkoittanutkaan niin, että häntäluu olisi vaivannut synnytyksen jälkeen, vaan että sille olisi käynyt jotain synnytyksessä ja sitten vaivaisi seuraavalla kierroksella. Mulla ilmeisesti esikon synnytyksessä (imukuppi) oli tuo häntis jotenkin vääntynyt, mutta ei se haitannut millään lailla kuopuksen raskaudessa eikä synnytyksessään - synnytystapa-arviossa vaan sanottiin silloin että häntäluu vastustaa tms (en enää muista miten se meni, mutta oli jotenkinsa vähän kummasti). No joka tapauksessa eipä sillä väliä tietenkään ole mitenkä kipuilu on sulle syntynyt, kunhan siitä vaan pääsisi jotenkin eroon! :hug:

Oikukas sullahan on jo hyvin viikkoja, joten etköhän voi jo hyvillä mielin uskoa, että vauveli on matkalla :heart: Ollapa jo noilla viikoilla *silleen lempeästi kateellinen, jos pystytte ymmärtämään* B) Vaan niin se taitaa olla, että meillä kaikilla on sellainen historia täällä, että iahn huolettomasti ei ehkä osaa tätä odotusta ottaa :ashamed:

Repa kiva että jollain muullakin on nykinyt :D Aina hauskempaa kun ei ole yksin kummallisuuksineen :LOL: Hyvä, ettei ollut neuvolassa paineita ;) Ja ihanaa jos sulla alkaa jo luottamus nousta raskautta kohtaan!

Pulttis ihania uutisia :heart: Mä olen jo nyt itkenyt np-ultra pelkoja, vaikka siihen on ihan hirmuisen pitkä matka vielä! Mutta jäi vaan aikamoiset traumat viime kerrasta... Mutta ihanaa kun teillä on kaikki hyvin! :hug:

Amira ottivatko neuvolassa tuon veri-hcg:n? Kun mietin just että jos pyytäisin sen eka neuvolakerralla jos saisi vähän osviittaa viikoista...

Viuhtis hyviä uutisia sieltä ultrasta tulee, usko pois :hug: Vaikka olen ihan satavarma, että ite olen ihan paniikissa jos joskus ultraan saakka pääsen :eek:

Riikkuli liitoskivut voi olla ilkeitä :( Toivottavasti tyyny auttaa :wave: Mä nukuin kuopuksesta ihan tavallinen tyyny koipien välissä ja se oli ihan avuksi.

hiidi mulla käy kanssa nokkaan kaikki :x Mutta muutoin olen selvinnyt pienellä ökö-ololla johon auttaa syöminen (suolaista). Ja väsy on kyllä toinen, kummasti silmäluomet alkaa painaa ruuan päälle ja nukahtelen sohvalle ihan ihme asentoihin :LOL:
 
Huomenta!

|O Täälläkin on alkanut väsy painaa. Kolmas päivä peräkkäin kun meitsi simahtaa sohvalle klo 16 jälkeen. Ja iltasin on yhtä taistelua saada silmät pidettyä auki esim. Sopranoksen tai CSI:n loppuun saakka ennenkuin ZZzzz :whistle:

Stoppis kyseli veri-hcg:stä. Mä sain sen omalääkärin kautta, samalla kun mua tutkittiin hieman muutenkin. Oli niin mun tuuria saada sieltä työreissulta joku tauti, ja nyt sit napostellaan antibioottia :( . Pienen räpsyttelyn ;) jälkeen lekuri otatti sen hcg:n, vaikka raskaudesta oli ollut juttua jo ennen sitäkin. Rauhoitti se ainakin omaa mieltä - ja jos joskus oireet vaikka haihtuisivatkin :eek: , niin on ainakin joku lukema olemassa mihin voi verrata.

Etominen lisääntyy. Viime yönä n. 03 aikaan heräsin vessaan. Join sit ohimennen lasin vettä ja eihän se meinannu pysyä sisällä ollenkaan :$ . Kaupasta ostin eilen kevyt-myslipatukoita, kun ei meinaa töis syömään ehtiä ja öklötys tulee ihan selkeesti heittelevästä verensokerista :x .

Kirpsakkaa syyspäivää kaikille!

-A- 6+2

Ps. sellanen lista olis kyl kiva :)
 

Yhteistyössä