Keskenmenon jälkeen plussanneet...

Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin. Hiukan pelottaa kaikki, sillä onhan keväällä km takana. Sillon oli viikkoja 11+. Reilun viikon päästä olis aika alkuraskauden ultraan (rv7). Sillon siis näkee, onko kaikki masussa hyvin. Ettei vaan olis mitään tuulimunaa tms :ashamed: Jokainen vessareissu muistuttaa viime keväästä, kun sillä reissulla huomasin keskenmenon alkaneen. Millon tästä raskaudesta pystyy nauttimaan? Ei koskaan? Ehkä np-ultran jälkeen?

Kaikkea hyvää meille!!!

repa toivottavasti saat tosiaan parempia uutisia *peukkuja*!!!

viivin täällä neuvolassa kehotettiin suoraan menemää ykstyiselle..kun lähin äitiyspoli on noin50 km päässä ja sinnekkin ei vissii oikeen tälläsessä tapauksessa vielä oteta (takana kuitenkin vain yksi keskenmeno..ja toivottavasti viiminen!). keskenmenon jälkeenkin koitin varata jälkitarkastus aikaa niin passittivat tänne äitiysneuvolaan sen tekeen. meillä kuitenkin on äitiysneuvolan puolesta sitten ultrat vko11-13 ja rakenneultra sitten myöhemmin, olisko ollu vko 25?!? taidan olla kuitenkin sen ultran tarpeessa nyt jo,kun en oikeen saa mielenrauhaa siihen asti että pääsen äippäneuvolaan.

on aika lähellä jo meijän reissu.. 12.10 espanjan aurinkoon viikoksi. kesäloma alkaa siis maanantaina, tai sen loppupätkä :) täytyy pitää pois alta loma et saa alkaa kerää talvilomaa :D

palaillaan asiaa siskot :D *iloista mieltä kaikille*

Moikka!!!

Marleena ja Aarre: tervetuloa lämpimästi mukaan ja onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuisille... :heart:

Oma(.): Osiota vaan... Mun pitäis huomenna mennä töihin ja jo nyt harmittaa, sillä mulla on niin sairaan kovat liitoskivut ollut, ettei mitään järkeä. Mä en pysty kunnolla kävelemään... Onko kellään mitään konstia tän vaivan helpottamseksi. Neuvolasta ei tullut mitään ohjeita, paitsi lepo, mutta kun en voi maata 24 h sohvalla tai sängyssä, kun on tämä perhekin huollettavana. Mies onneksi ollut tosi ymmärtäväinen ja varmaan tajuaa nyt oikeesti, että mua sattuu......
Pikkuinen on ollut kyllä vilkas ja aktiivinen tän viikonlopun. Huomenna koittaa arki ja paluu töihin. Saas nähä, että miten lähtee sujumaan vailähteekö ollenkaan. Hiukan pelottaa... Muuten ei kummosempia. Viikonloppu mennyt herkuttelun parissa suurimmaksi osaksi... =)

Riikkuli 31+0

Aarre tervetuloa porukkaan!!! :heart: Toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin...

Mulla vaan ultrapaniikki kasvaa,pyörryn varmaan sinne pöydälle :ashamed: En ois osannut arvata että tää vaikuttaa muhun näin,valmistaudun koko ajan vaan huonoihin uutisiin...pitäin ajatella muuta :ashamed:

Riikkuli: harmi ettei ole sulle mitään vinkkejä antaa...toivottavasti kivut hiukan hellittäis,Tsemppiä :heart:

rleena: oikein hyvää reissua... mulla olisi tuoyksityinen ollut vielä kauempana kuin äippäpoli, joten ehkä siitä syystä sinne tahtoivat. Mutta mielenrauhan takia kanssa olisin kyllä yksityisellä käynyt aiemmin jollen olisi päässyt äippäpolille. Vitsi Kade kun pääset reissuun..... no sitten kun nyytti on itselläkin jospas sitten pääsisi koko perhe etelän lämpöön, ensivuonna? Nauttippa olostasi lomalla!! =)

Aarre tervetuloa myös!

EIpäs tänne mitään ihmeempiä taasen.

viivin ja kaveri

Tänään oli eka neuvola ja sydänäänet kuuluivat! Vitsit miten onnellinen olo tuli. Ne vielä kuuluivat ihan heti ei tarvinnut kauaa maata ja odottaa, et kuuluuko niitä. Ja tosi selkeät olivat.

Terkka meinas että meen varmasti 9+ viikoilla (muuten ei olisi kuulunut noin selkeästi) vaikka sen ultran mukaan, jossa olin pari viikkoa sitten olisi nyt vasta 8+2 (se ei kuulemma missään tapauksessa voi pitää paikaansa). Oman ovulaatiotuntemusten mukaan nyt olis 9+0. Mut voi toki vaihdella pari päivää suuntaan tai toiseen. Kohtu oli myös selkeästi kasvanut.

Minä olen käynyt kolme kertaa Tapiolassa Keskustornin gynekologeilla. Joka kerta eri lääkärillä. Silloin kun keskenmeno todettiin maksoi Kelakorvausten jälkeen yli 100 eur, mutta kahtena muuna kertana on ollut alle 70 eur. Ajan on saanut aina seuraavaksi päiväksi. Jos joku haluaa voin myös suositella tiettyä lääkäriä siellä.

Tervetuloa mukaan jännäämään Aarre ja muut uudet!

Onnellinen Beccy =) :D

Varovasti kurkkailen tälle puolen :wave:

Minä kun meinasin, että en tule tänne puolelle ennen kuin on kunnon varmistus, mutta soittelin tänään neuvolaan, enkä sitten saanut vaadittua sitä veritestiä, mitä olin ajatellut vaatia :headwall: :LOL:

Meillähän on tilanne se, että keskeytetyn raskauden (kuolemantuomio np-ultrassa) jälkeen tuli yhdet kuukautiset ja nyt sitten perjantaina(vissiin) plussaa. Vähän hämää se, että plussa tuli niin myöhään, kp 38 herkällä testillä... haamun sain kp 35 ja roskishaamun kp 30. Mutta kaipa se voi heitellä noin kaavinnan jälkeen kierto...? No joka tapauksessa neuvola on 2 viikon päästä, pitää viedä "todisteita" että pääsen äitipolille ultraan :D Näin mä sen tulkitsen... kun sanoin, että edellisen perusteella suositellaan alkuraskauden ultraa äitipolilla, niin se täti sanoi, että siinä tapauksessa tehdään niin, että tulen parin viikon päästä neuvolaan ja tuon kaikki paperit mukanani ja sitten tehdään lähete. Että ei vissiin kuulopuheita uskota, vaan tarvitaan mustaa valkoisella, että saa lähetteen :whistle: No onneksi tosiaan on mustaa valkoisella!

Menkkojen perusteellahan nyt mentäis jo jotain rv 6, mutta uskon, että se on lähempänä rv 4 tällä hetkellä se totuus... Voi kun tällä kertaa menisi paremmin! Ei kai sitä voi muuta kun toivoa ja odottaa mitä tapahtuu...

Täällä on tuttuja tuolta kuumeilupuolen pinosta, toivottavasti saataisiin tähän pinoon samanlainen henki ja vähän enemmän juttua kuin tähän mennessä... :wave: =) Jotenkin tuntuu, että tuolla kuukausipinoissa ei välttämättä osaa olla, kun on vähän erilaiset tuntemukset kuin heillä "viattomilla ja onnellisilla" odottajilla :ashamed: Ollapa itsekin niin onnellisessa asemassa...

repamiten ultrassa meni. :heart: km:n jälkeen toi niin jännäpaikka. Mulla se on viel valovuosien päässä ja jännään jo kuitenkin.

aarreyritetään nauttia näistä raskauksista vaikka km:n niitä varjostaakin. päätetään et kaikki menee hyvin. :)

oma napa
olo heikko ja väsyny.ei jaksa siivota eikä jumpata, ja siitä morkkis. Ruokaa täällä edelleen kauhotaan koko ajan kiduksiin. Oikein olen kateellinen niille, joilla ruoka ei maistu. Olen noissa loppuun asti kestäneissä raskauksissa turvonnu 30kiloa molemmissa, ja vaikka kaikki lähti 2kk synnytyksen jälkeen pois, niin ei ne neuvolan punnitukset kivoja ole, vaikka aina selitän että meidän suvussa kaikki turpoo ja palautuu sit heti. aina saa selitellä, ja tädit pyörittä silmiään ja tuijottaa näin-paljon-pitäis-listaansa. :kieh:

Tulin nyt nopsasti vaan kertomaan että...

Siellä se kutvonen olla möllötti,sydämensyke säännöllinen ja jalkojakin jo heilutteli. rv tasan 8+0,voi vielä muuttua myöhemmin.....

:heart: oon niin onnellinen!!! Nyt kauppaan,palaan myöhemmin :wave:

ps.kiitos kaikki tsempistä :heart:

Voi vitsi, olipas heti hyviä uutisia Repalta! Mahtavaa, että kaikki on hyvin ja syke kaikki näkyi... :heart:

Tervetuloa Marleena, Aarre ja Stoppis jännäilemään tänne meidän kanssa! Minäkin viihdyn tässä pinossa kaikista parhaiten (verraten siis noihin kuukausipinoihin), koska täällä kaikki tietävät, kuinka peloissaan voi ihminen olla kaikkien olemattomienkin vaivojen takia... :ashamed: Kiitos siitä kaikille! :D

Ja beccyllä ol sydänäänet kuuluneet! :heart: Helpotti varmasti melkoisesti sen edeltävän ultrakäynnin jälkeen!

Meillä on huomenna ensimmäinen neuvola, joka saattaa kyllä olla yhtä tyhjän kanssa, mutta tuleepahan nyt sitten käytyä. Tarkoitan siis sitä, kun ei siellä välttämättä mitään varmistusta raskauteen saa, elleivät sitten sydänäänet jo kuulu, kuten beccyllä. Perjantaina on sitten ultra, siellä viimeistään varmistuvat asiat suuntaan tai toiseen. Eli sitä odotellaan, ei ole enää kovin montaa päivää... :whistle:

Repa: Ihanaa, että pikkuisella oli kaikki hienosti... :heart: Putosi varmaan ihan mieletön kivi sydämeltä... Kyllä se niin ihana tunne on, kun sen pikkuisen näkee ja kuulee sen sydämensykkeen... Onnea ihan hurrrrjasttiii... Olen niin onnellinen sun puolesta!!!!!! =)

Stoppis: Tervetuloa tänne puolelle... Ja onnea plussasta ihan hirmuisesti ja ehdottomasti olen samaa mieltä, että tämä palsta aktiivisemmaksi... :heart: :heart:

Beccy: Varmasti ihanaa, kun sydänäänet jo kuului... Ja nlatäti puhui asiaa noitten viikojen suhteen. Esikoisesta olin ekassa neuvolassa rv 8+5 eikä silloin kuulunut vielä sydänäänet, mutta silloin nlatäti sanoi, että noin vkolla 9 pitäisi hyvällä laitteella kuulua, mutta sekin kuulemma yksilöllistä. Olen lukenut, että joillakin kuulunut dobbler-laitteellla vasta paljon paljon myöhemmin...

Oma(.) osio: Ekä työpäivä takana saiken jälkeen ja täytyy sanoa, että kyllä oli niin hirmuisen rankkaa, että enpä olisi uskonut... Taisi olla vuoden viimeinen pyöräilykeikka töihin. Ei tuntunut enää mukavalle tuo polkeminenkaan.. Mietin vaan, että milläköhän töihin menen, kun en voi kävellä enkä polkea... Täytyy varmaan miehen mukana lähteä esikoisen kanssa joka aamu. Lähtee vaan melkein tunnin mua aikaisemmin töihin joka päivä... No, eipä voi mitään... :( Pikkuinen on ollut tänään ihan hirmuisen vilkkaalla päällä. Tietty tuo metelitaso tuolla töissö on aikamoinen... On tullut muljahduksia ja potkuja tosi paljon kylkiin ja ylävatsaan... No, tietääpähän ainakin, että kaiken pitäisi olla ok... Nyt lepäämään näitten liitoskipujen kanssa. Oikein odotan iltaa, kun ne on silloin pahimmillaan, kuten eilen illalla. Ihan tuskasta vääntyy naamakin, kun sattuu niin paljon... Taas tuli tämmönen valitusteksti... sori :ashamed: Tuntuu vaan, että vie osan tästä raskauden nautinnosta pois nuo ainaiset liitoskivut... Toivottavasti synnytyksen jälkeen ne loppuu kuin seinään... =)

Riikkuli 31+1

Kiitoksia kaikille kun ootte hengessä mukana =) Tää on kyllä niin mahtavaa...

Stoppis tervetuloa tänne puolelle,minäkin tykkäisin tänne kirjotella enemmän,eli nyt aktivoitukaamme!!!!

Beccy,ihanaa että sullakin sydänäänet kuultu :heart:

Riikkuli,koitahan nyt jaksaa niiden kipujen kanssa...voimia!!!

Palkitsen tänään itteni jäätelöllä...on niin huono olokin taas tänään ollut,että ansaitsen sen B) Nyt tv makuulle!!

Repa Onnea hienoista ultrakuulumisista!

Ja onnea myös kaikille uusille plussanneille, onnea matkaan!

Sain tänään puhelun perinnöllisyysklinikalta. Veriseula oli antanut riskituloksen. Riskiluku oli kuitenkin vain hieman rajan yli ja ikäni puolesta olin kyllä tätä jo osannut odottaakin. Niin että kovin huolestunut en vielä ole. Mutta sitten ensi viikolla nt-ultrassa lasketaan uusi riskiluku ja jos vielä on kohonnut riski, niin sitten jatkotutkimuksiin. Yritän nyt sitten ainakin sinne asti olla enempiä murehtimatta. Muuten olo on mitä mainioin, kohtukin on jo kasvanut ja tuntuu mukavasti tuossa alavatsalla kun makaa selällään. Sitä olen nyt sitten päivän tehnytkin ja massua silitellyt. :D

Puella 11+6

Repa ihania ultra-kuulumisia :heart: Varmasti helpotti oloa! :wave: :hug: Nyt voit ottaa rennosti ja nauttia (jopa siitä pahoinvoinnista;) ) :wave:

hiidi ihan turhaan morkkistelet mistään siivoamisista ja jumpista!!! Tämähän on nyt poikkeustilanne ja on lupa olla väsynyt (niin ja joo, raskaus ei ole sairaus ja blaablaa, mutta kuitenkin on ihan selvää, että varsinkin alkuraskaudessa on kaikenlaista pahoinvointia ja väsymystä!) :hug: Ja meidän taustalla vielä kaikki huoli päälle päätteeksi! Niin äläkä viitsi välittää neuvolantädeistä, joskus ne on tosi kivoja ja joskus tosi kenkkuja, se on ihan tyypistä kiinni - jos osuu kenkku täti kohdalle, niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaan!!!

Viuhtis onnea matkaan ultraan, tulehan sitten kertomaan iloisia uutisia :wave: Ja se eka neuvola tosiaan yleensä on sitä paperien täyttelyä eikä mitään varmistusta mistään saa... Mutta sitähän se alkuraskaus on, on vaan uskottava, vaikka mitään todisteita ei olekaan (mikä tietty tällaselle skeptikolle pikku-hiukkasen hankalaa... :whistle: )

beccy oih, ihanaa varmasti kuulla ne jumputukset :heart: Onnea sydämensykytyksestä!!! Tosi aikaisin kyllä kuului, kuinkahan pitkällä oikeasti oletkaan!

Riikkuli onkin jo pitkällä! Toivottavasti olo ei enempää tukaloidu :hug: Kaikki ne vaivat kyllä palkitaan sitten mitä ihanimmalla tavalla... =)

Puella huh, tuollaiset puhelut ei ole ikinä kivoja, vaikka kuinka olisi pieni riski, niin kyllähän se pistää miettimään kuitenkin :hug: Toivottavasti ultra parantaa numeroita niin ettei tarvitsisi turhaan huolehtia! :hug: Ihanaa kun sulla on jo tuntuva masu *kaipailee omaansa*

Musta tuntuu, että mä vähän välttelen ajattelemasta, että olisin raskaana... onko se sitten jotenkin, että ei uskalla kiintyä siihen ajatukseenkaan edes :ashamed: Noh, ehkäpä se helpottaa sitten, kun jotain todisteita saa...

Riikkuli: Kannattaa kokeilla noihin liitoskipuihin lämmitettävää kauratyynyä, sen voi laittaa esim. selkään, mahan puolelle jalkataipeisiin sekä kylkiin. Mikä paikka vain itsestä tuntuu parhaalle.
Hyvää odotusta sinulle =)

Kiitti Anniel vinkistä... =) Täytyykin heti seuraavalla kauppareissulla katsoa niitä kauratyynyjä... Jännää, ettei neuvolassa kukaan sanallakaan sanonut tämmöisestä vaihtoehdosta... kokeilen mitä konstia vaan, ja jos siitä on vielä apua niin olen ikionnellinen!!!!!! =)
Kiitos :flower:

Riikkuli

Paino:- edelliskerrasta,kokonaisuudessa noussu 5.4kg
Turvotus:-
Verenpaine:156/102 hui
Pissa: Puhdas
Napavirtaukset: ok
Liikkeet:++
RT

Lääkäri ultras,paino oli nyt 2174g,vaikka pää ja reisiluu vastaski viikkoja,pikkunen kaveri.Kysy sit,et minkä kokonen esikoinen oli ja millä viikoilla synty,tuumas vaan siihen,et sinä et sit näköjään isoja lapsia tee.Ois halunnu ton seuraavan ultran parin viikon päähän,mut se menee kuitenki tonne kuun loppuun.Yks asia jäi mua häirihteen,ei tehny sisätutkimusta,mut tuumas,et ens kerralla päätetään käynnistyksestä,JOS EI OO SYNTYNY ENNEN SITÄ! Näin jälkikäteen jäin miettimään,et näkiköhän paikkojen olevan sen verran auki,et alko epäilyttää ihteensä!

Pakko myöntää,et meinaa paniikkia pukata.Aika paljo ois viel tekemättä,mut minkäs teet.Tänäänkään en tehny oikein mitään ja silti paine korkeella!

Tervetuloa uusille!

Vimpula ja hormoonihiiri 34+3

Repa,Sulla hienoja ultrakuulumisia! Onnee niistä :heart: Mä taidan olla samanlainen ku sä, että käyn stressaamaan jo ultraa, joka ens viikolla. Kuvittelen mielessäni vaikka mitä kauheuksia, mitä sen lekurin suusta vois tulla. Tolla jotenkii koetan vissiin itteeni valmentaa, ettei tulis mikää paha yllätyksenä. Tiedän, että se tyhmää, mutta minkäs tälle voi.

Ja Beccylle onnee sydänäänten kuulemisesta! Se on varmaan aivan mahtava tunne!

Tervetuloa Stoppis tänne joukkoon! Itekin vasta tänne tulin, joten vasta tänne totutteluasteella mulla tää touhu on.

Viuhtikselle paljon onnea ultraan!

Puella Toivotaan kovasti, että ultrassa riskiluku olis laskenu niin, että tarvetta jatkotutkimuksiin ei enää olis, ja huolta ei tarttis kantaa.

Omaa: Alaselkää jomottaa :( Onko teillä muilla ollu vastaavaa alkuraskaudessa? Pitääkö huolestua? Jos pitää, niin millon? Jotenkii sitä pelkää kaikkia kolotuksia kehossa ja nipistyksiä mahassa ku km takana. Onneks täällä ymmärretään paremmin ku muualla jossa ei mitää "ikävää" takana oo. Kiitti teille!

Kuten tossa Repan kohdalla mainitsin, niin ultraa ajatellen tulee mietittyy kaikkee mahdollista, mitä lekuri vois sanoo, siis sitä pahaa. Ei pitäs joo, mut näin ehkä yritän valmistaa itteeni pahimman varalta. Ja sanoin mä miehellekii, että jos kesken menee, nii tietää ainakii, mitä tuleman pitää. Molemmat vaihtoehdot tyhjennyksen suhteen ku viimeks tuli koettua. Mut ei siitä enempää. Kyl mä aattelin, että jos ultrassa sydämen syke näkys, niin jotain PIENTÄ kävisin ostaa. Siitäkin huolimatta, että riski on vielä kovin suuri mennä kesken. Mut toisaalta riski vähenee niin paljon kun sykkeen näkee.

Aarre rv 5+4 (vasta)

Heippa,

Minäkin osallistun tämän palstan aktivointitalkoisiin. Nyt viikkoja kasassa 6+0 ja eilen piti vielä yksi varmistustesti tehdä. No kyllähän siihen pätkähti vahva ja tumma plussa-viiva - jopa kontrolliviivaa jytkympi - joten pakko tässä on uskoa että olo on jotain muuta kuin heikosti positiivinen.

Ensi viikolla menen yksityiselle alkuraskauden ultraan ja neuvolakin olis sovittuna samalle päivälle. Sitä nyt sit odotellaan sydän kylmänä.. Toivottavasti jossain tuolla joku kasvaa oikeassa paikassa :saint: .

Voi kun aika menisi nopeasti ja mekin kuulisimme jo sydämen jumpsuttelua, kuten monet muut teistä :) .
-A-

vimpula älä ota paniikkia noist lääkärin sanoista. ne ei voi millään sanoa koska synnytyskäynnistyy tai onko 2viikon päästä aihtta käynnistää. ne höperöt ei aina tajua kuinka tosissaan odottavat äidit ottaa niin jokaisen murahduksen ja ääneen miettimisen. Mullakin sanottu noilla viikoilla, että kohta varmaan syntyy mut 2viikkoa meni yli.
toivotaan et sun vauva on vielä muutaman viikon ihan rauhassa siellä masussa ja kerää voimia. :heart:

mäkin osallistun nyt ahkerammin tähän palstailuun. oon ollu niin väsy, et vaik luenkin joka päivä kaikkien tekstit niin en jaksa kirjautua ja kirjoittaa omia kuulumisia :ashamed:
mulla nää smat jutut :x |O :x |O :$ |O |O :x

vimpula älä ota paniikkia noist lääkärin sanoista. ne ei voi millään sanoa koska synnytyskäynnistyy tai onko 2viikon päästä aihtta käynnistää. ne höperöt ei aina tajua kuinka tosissaan odottavat äidit ottaa niin jokaisen murahduksen ja ääneen miettimisen. Mullakin sanottu noilla viikoilla, että kohta varmaan syntyy mut 2viikkoa meni yli.
toivotaan et sun vauva on vielä muutaman viikon ihan rauhassa siellä masussa ja kerää voimia. :heart:

mäkin osallistun nyt ahkerammin tähän palstailuun. oon ollu niin väsy, et vaik luenkin joka päivä kaikkien tekstit niin en jaksa kirjautua ja kirjoittaa omia kuulumisia :ashamed:
mulla nää samat jutut :x |O :x |O :$ |O |O :x

Helpommin sanottu ku tehty...Jostain kumman syystä,yöllä tulee outoja mieleen.Viime yönäki valvoin kolmesta kuuteen ku suppaili ja mietitytti.Pesin sit koneellisen vaavin vaatteita ja ukolle oli aamukahvit valmiina viiden aikaan.Nyt olo on sen mukanen...Meinasin soittaa neuvolaan ja kysästä,et kirjailiko se tohtori jotain sinne koneellekki.

Sais tuo nyt vielä vähän aikaa matkassa pysyä...

Vimpula ja hormoonihiiri 34+4

Nopeaa toimintaa täälläpäin, sain neuvola ajan jo huomiseksi =)
Vähän jänskättää noi verenpaineet,kun mulla on luonnostaan aika korkea paine ollut...

Masua on kovasti vihlonu tänään,sellasia nopeita vihlasuja. Onko kellää ollut sellasta että kun rakko esim.yön jälkeen on ihan täys,niin pissatessa vihloo melko tuntuvasti alapäähän? :eek: Mulla on parikertaa sattunu näin....

Niin ja Vimpula: Toivottavasti saat mielenrauhan neuvolasta,ikävää jos pitää pohtia onko kaikki hyvin...

Ohhoh, onpas tänne yhtäkkiä tullut paljon tekstiä! Onnistuu näköjään aika hyvin se toivottu aktivoituminen :D

Riikkuli, tuntuu hurjalta, että pyöräilit vielä töihin! :eek: Tai siis mikä minä olen sanomaan, kun en tiedä miltä tuntuu olla raskaana noilla viikoilla, mutta jotenkin kuulostaa isolta hommalta tuo pyöräily. :p Toivottavasti Annielin ehdottama kaurapussi auttaa liitoskipuihin!

Stoppis, mä tein ja teen edelleen samaa kuin sinä, eli vähän välttelen ajattelemasta olevani raskaana. Kuvittelen sillä kai suojaavani itseäni, jos tässä sittenkin käy jotenkin huonosti... :ashamed: Ja tuntuu melko oudolta, että menee tämä koko alkuraskaus vähän 'ohi', kun ei uskalla ajatella sitä kunnolla! :kieh:

Vimpula onkin jo pitkällä! :) Ja täällä kun lueskelin noita sun neuvolamerkintöjä, niin huomasin sellaisen jutun kuin 'napavirtaukset'. Hih, kuulostaa hassulle! ;) Mitä ihmettä se tarkoittaa...? Niin ja toivottavasti hormoonihiiresi ei ihan vielä ole syntymässä!

Aarre, mulla myös jomotteli alaselkää! Melkein koko viime viikon, alkoi aina uudestaan päivällä/iltapäivällä, välillä oli melko ikävääkin jomottelua. Mulla oli silloin viikkoja 7-8, eli olin vähän pidemmällä kuin sinä nyt. Mutta siitä en kyllä osaa sanoa, että onko vakavaa, mutta minä kyllä huolestuin... :ashamed: Viikonlopun jälkeen ei ole enää jomotellut, eli uskoisin kaiken olevan ainakin toistaiseksi hyvin. Soita neuvolaan jos kunnolla huolestuttaa!

Meillä oli tänään tosiaan se eka neuvola, joka oli ihan turha niin kuin ajattelinkin! :kieh: Viime vuonna se eka neuvola oli tietenkin niin uutta ja jännää, että ei tuntunut turhalle, mutta nyt haluaisin vain varmistuksen tälle raskaudelle! En kauheasti pidä siitä neuvolan tädistä, se on jotenkin niiiiiin hidas ja niiiiiin ylitsevuotavan herttainen, että se jo ärsyttää!! :kieh: Mutta mieli saattaa toki muuttua, toivottavasti. Se sanoi, niinkuin kyllä kaikki muutkin hokee, että on hyvn epätodennäköistä, että meidän kohdalle osuu toinen keskenmeno. Teki mieli kysyä, että pirustako se tietää, vaikka mä sattuisin olemaan juuri se, joka saa kolme keskenmenoa peräkkäin! :kieh: No juu, mutta hyväähän se vain tarkoitti.

Tulen toki kertomaan teille HYVIÄ ultrauutisia, heti kun vain sinne asti päästään! Perjantaina sitten... :)

Viuhtis ja vielä toistaiseksi nimetön tapaus 8+6

Yhteistyössä