Ohhoh, onpas tänne yhtäkkiä tullut paljon tekstiä! Onnistuu näköjään aika hyvin se toivottu aktivoituminen
Riikkuli, tuntuu hurjalta, että pyöräilit vielä töihin!
Tai siis mikä minä olen sanomaan, kun en tiedä miltä tuntuu olla raskaana noilla viikoilla, mutta jotenkin kuulostaa isolta hommalta tuo pyöräily.
Toivottavasti
Annielin ehdottama kaurapussi auttaa liitoskipuihin!
Stoppis, mä tein ja teen edelleen samaa kuin sinä, eli vähän välttelen ajattelemasta olevani raskaana. Kuvittelen sillä kai suojaavani itseäni, jos tässä sittenkin käy jotenkin huonosti... :ashamed: Ja tuntuu melko oudolta, että menee tämä koko alkuraskaus vähän 'ohi', kun ei uskalla ajatella sitä kunnolla! :kieh:
Vimpula onkin jo pitkällä!
Ja täällä kun lueskelin noita sun neuvolamerkintöjä, niin huomasin sellaisen jutun kuin 'napavirtaukset'. Hih, kuulostaa hassulle!
Mitä ihmettä se tarkoittaa...? Niin ja toivottavasti hormoonihiiresi ei ihan vielä ole syntymässä!
Aarre, mulla myös jomotteli alaselkää! Melkein koko viime viikon, alkoi aina uudestaan päivällä/iltapäivällä, välillä oli melko ikävääkin jomottelua. Mulla oli silloin viikkoja 7-8, eli olin vähän pidemmällä kuin sinä nyt. Mutta siitä en kyllä osaa sanoa, että onko vakavaa, mutta minä kyllä huolestuin... :ashamed: Viikonlopun jälkeen ei ole enää jomotellut, eli uskoisin kaiken olevan ainakin toistaiseksi hyvin. Soita neuvolaan jos kunnolla huolestuttaa!
Meillä oli tänään tosiaan se eka neuvola, joka oli ihan turha niin kuin ajattelinkin! :kieh: Viime vuonna se eka neuvola oli tietenkin niin uutta ja jännää, että ei tuntunut turhalle, mutta nyt haluaisin vain varmistuksen tälle raskaudelle! En kauheasti pidä siitä neuvolan tädistä, se on jotenkin niiiiiin hidas ja niiiiiin ylitsevuotavan herttainen, että se jo ärsyttää!! :kieh: Mutta mieli saattaa toki muuttua, toivottavasti. Se sanoi, niinkuin kyllä kaikki muutkin hokee, että on hyvn epätodennäköistä, että meidän kohdalle osuu toinen keskenmeno. Teki mieli kysyä, että pirustako se tietää, vaikka mä sattuisin olemaan juuri se, joka saa kolme keskenmenoa peräkkäin! :kieh: No juu, mutta hyväähän se vain tarkoitti.
Tulen toki kertomaan teille HYVIÄ ultrauutisia, heti kun vain sinne asti päästään! Perjantaina sitten...
Viuhtis ja vielä toistaiseksi nimetön tapaus 8+6