Onnea vauvaantuneille
Repa,
Tuittu-,
Taffo82 ja
SpanishDancer! Ihanaaa! Ja kovasti voimia koliikkivauvan kanssa jaksamiseen Taffolle! Ja SD:lle pienen sinnittelijän kanssa! Onneksi tulevaisuus on valoisa!
Ja tervetuloa uusille! Kyllä minäkin muistan sinut
kitikat3! Toivotaan kovasti, että nyt olisi
Neiti-81 jo aika onnistua! Kyllä!!
Josko olisi jo
tillukkaan aika jakautua.... Ja missäs
Kätsy luuraa?
Täälläpä ei kummempia, mitä nyt joka paikkaa kolottaa ja liikkuminen on jokseenkin tuskaisaa. Tuntuu että nivuset on ihan solmussa, sijoiltaan ja ainakin hemmetin kipeät. Lisäksi tuo issiastyyppinen kipu jaksaa vaan vaivata alaselässä ja pakaroissa repii vähän väliä. Ei oo helppoa ei. Mutta ei pidä valittaa. Ja koulussakin pitää jaksaa kökkiä. Mulla alkaa vielä neuvolaharjoittelu 7.3. ja kestää 5 viikkoa. JAIKS! Voi toivon niin, että selviäisin siitä ihan kunnialla. Sit voi jäädä äitiyslomalle ihan rauhassa.
Huomenna mennään 4D-ultraan, vaikkei sinne nyt niin oltu menossa, mutta päätin sitten eilen, että kyllä sinne pitää päästä. Esikoisestakin käytiin ja tuntuu, että nyt olis hyvä hetki taas varmistaa, että kaikki olis suurinpiirtein kunnossa. Viikkoja on jo tuohon ultraan nähden aika lailla, mutta kai siellä jotain näkyy. Äitipoli mulla on 24.3. Siellä kaiketi samalla käynnillä hoidetaan monta asiaa kun lähetteitä mulle oli laitettu ties mistä syistä: edellinen komplisoitunut raskaus, synnytystapa-arvio, esikoisen kellastuminen (????) ja sit vielä raskausdiabeteksen takia vissiin kokoarviota.
Mulle lyötiin taas rd-diagnoosi, mikä ei ollut ihme, esikoisestakin oli. Mulla on vaan paastoarvo koholla, mutta sehän riittää siihen. Vaikka kaikki aterian jälkeiset arvot ja rasituksen 2 jälkimmäistä arvoa oli ihan priimat. Insuliinihoito aloitettiin jo toissa viikolla ja yritetään saada se aamuarvo sillä kondikseen. Siihen kun ei ruokavaliokaan auta, ainoastaan yöllä syöminen voisi auttaa. No, onpahan hoidossa tuokin. Tuon rd:n takia ei raskautta päästetä ollenkaan yli la:n, se on helpotus!
Johan sitä tuli turistua taas monen viikon edestä.
Palailenpa huomenna kertoilemaan illalla ultrakuulumisia. Toivottavasti kaikki olis edelleen hyvin. Vauva kyllä liikkuu ihan hurjasti ja liikkeet näkyy reippaasti päälle päinkin, joten elossa siellä ainakin ollaan. Ja sehän tässä vaiheessa riittää mulle.
Yritetään pitää me muut tää ketju pystyssä kun moni siirtyy vauvapuolelle! Onneksi uusia tulee lisää, vaikkakin ikävillä taustoilla, mutta täällähän me ollaan toisiamme ja itseämme varten!
-Catalia ja HyaSintti 26+5