Tupakoinnista, mäkin lopetin joskus viime vuoden tammikuussa kun raskauduin edellisen kerran. Hui, se oli välillä vaikeaa. Varsinkin kun mies poltti silti. Mietin alussa, että alan heti polttaa uudestaan kun vaan saan. En sitten alkanutkaan, välillä kyllä vieläkin tulee sellainen olo, että vois mennä röökille, mutta ei enää tosissaan tee mieli. 2004 lopetin kans kerrasta ja silloin mieskin lopetti, silloin se oli helpompaa. Aloitettiin sitten kuitenkin uudestaan silloin, kun tuli km... Oon polttanut aika paljon jostain 15-16 vuotiaasta asti. Nyt toivon, etten ala savulliseksi enää koskaan... Mulla auttoi olla polttamatta, kun etsin kaikkee tietoo netistä, mitä kaikkee pahaa se tekee sikiölle. Tiesin tietty muutenkin, mutta kun teki mieli mennä ulos, meninkin tietokoneelle katsomaan faktatietoja.
Toivottavasti löytyis joku innokas päivittäjä. Musta tuntuu, etten mä osais. Ja tuntuu myös, että viikot loppuu mullakin. Vaikka pitäishän niitä olla vielä edessä, nyt kun on 29+6... :heart:
Kuiskaten jaksamista pahaan oloon... :hug:
Toivottavasti löytyis joku innokas päivittäjä. Musta tuntuu, etten mä osais. Ja tuntuu myös, että viikot loppuu mullakin. Vaikka pitäishän niitä olla vielä edessä, nyt kun on 29+6... :heart:
Kuiskaten jaksamista pahaan oloon... :hug: