*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Jos mä nyt sitten uskaltaisin omat tietoni laittaa ja toivoa että kaikki menisi loppuun asti hyvin! :) Kyllä menee( pientä tsemppaamista) :) Eli ikä 24 lokakuussa ekks tulis varmaan olemaan synnäri. kesken meno oli 5/08 Ja nyt menossa lähempänä viikkoja 5.
 
Paljon kiitos teille kaikille tsempityksestä ja tuesta! Valitettavasti kuitenkin eilen alkoi pienet vatsakivut, jotka jatkuneet myös tänään ja hetki sitten alkoi kunnon vuoto. Joten ilmeisesti se oli sitten se tuulimuna, koska siellä ultrassa ei kerran mitään näkynyt. :'( No ei auta, tällaista on elämä!
Seurailen kuitenkin täällä sivussa mitä teille muille kuuluu. Ja paljon onnea kaikille tasapuolisesti toivotan odotukseen!
 
Tarkoitus olis nyt ennen uutta yritystä odottaa ne yhdet menkat.. Sais sen kohdun ainakin varmasti palautumaan kunnolla ja itsensäkin vähän parempaan kuntoon. Eli voi tässä hetki mennä ennenkuin palailen..
 
Nirtsu
No voi itku..................... :'(
Raskain mielin siis poistelen tuolta listalta. Jos nyt kuitenkin joku ihme ilmestyy, niin laitan takaisin........
Kylläpäs on kurja uutinen. :(
Pahoillani todellakin olen. Kaikille niin toivon et hyvin menee.
Menetys se on suuri sinulle (ja isukille & perheelle) ja menetys on meillekin- sinun seuraasi jäädään vaille. :headwall:
Olet aina tervetullut moikkaamaan ja jos plussa taas pärähtää, mielelläni sinut pinoon mukaan taas laitan.
Nyt meni mieli mustaksi...... :( :( :(
 
Täällä ollaan edelleen :LOL: Ei taida masukki haluta häätöä yksiöstään millään... :headwall:

Voi Nimra... :'( Yritä päästä vielä ultraan että varmasti on km. Joillainhan on kunnon menkat kipuineen päivineen raskauden aikana joten ultraan vaan varmistamaan tilanne :hug: Voimisia!!!

Miracleelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: :heart: Hienoa että murunen jaksaa hyvin siellä!!

Tervetuloa uudet, ihan päivällä intopinkeenä unohdin toivotella tervetulleeksi joukkoomme :headwall: Onnittelut koko perheelle plussista :heart:

( . ) On nää supparit kyllä niiiiiiin erilaisia harkkasuppareihin verrattuna että nyt tiedän todellakin eron |O Sattuu niiiiin pirusti selkään ja masuun kun supistaa että oven kahvaa kohta puren täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Outoa on se vaan että supistusten väli vaihtelee, saattaa tulla näin (ote päiväkirjastani tältä päivältä):
10-10-10-9-11-12-14-14-10-5-5-5-10-6-8 Siis mitä ihmettä... kävi jo 5 minuutissa mutta nyt taas näyttää että väli pitenee.. kivut kuitenkin vaan kovenevat :headwall: Pitäisköhän kohta taas soittaa sille noidalle synnärille (oli viimex vähän tyly).... En tiiä enää mistään mitään :'(
 
whisnefka : yv tarkoittaa yksityisviestiä, hakutoiminnon yläpuolella on sun omat tiedot ja siellä on kohta yksityisviestit niin miracle laittoi sulle postia, siinä on vieressä joko keltainen kuori jos on postia tai harmaa jos ei ole uusia viestejä
 
Kiitos NullPoints ja muut osanotosta! Tuskin tässä kylläkään mitään ihmettä ilmestyy, on toi vuoto kuitenkin sellasta. Menetys on joo suuri.. Se vauva olis tosiaankin mun ja tän nykyisen miehen ensimmäinen yhteinen ja kovasti toivottu. Vaikka mies totesi, että sitä ei oltu sitten vielä meille tarkoitettu ja että kyllä me se lapsi vielä saadaan.
Lapset ei ole tienneet meillä tästä raskaudesta mitään. Toinen on vielä sen verran nuori (joulukuussa 3v.) ja vanhemmalle ei haluttu kertoa sen km uhan takia mitään kovin aikaisessa vaiheessa.
Pelottaa vaan, et jos tulee tosi runsaita vuotoja tai kovia kipuja. Mies on tällä hetkellä parin tunnin ajomatkan päässä, eikä sieltä ihan heti tänne pääse. Sielläkin päässä on niin kova suru, kun äitinsä on sairaalassa eikä oikein tiedetä toipuuko kunnolla ollenkaan vai miten käy. En haluaisi siis miestäkään paljon enempää stressata. No tänään kyllä kerroin omalle äidille ihan siitä syystä, että jos jotain probleemaa tulisi niin on joku joka voi sit auttaa..
 
Miikkis
Se on menoa nyt siis!!!!!!!!
Onnea matkaan ja toivotaan et synnytys olisi helppo!
Tule takaisin siis tuhisevan nyytin ja synnytyskertomuksen kera. :flower:
Minä pidän peukkuja sulle!!! :hug:
:heart: :heart: :heart:
Onpas täällä tosiaankin monenlaista tapahtumaa....... Melkeen jää hommat tekemättä täällä, kun niin paljon tapahtuu..... (hitsin hommat häiritsevät teidän kans sosiaalisointia siis....)
Juu oliskos sulla whisnefka laskettu aika kans? Jos on tasan 5vkoa, niin sit se tulee olemaan 03.06-09....
Kiitos...
:heart:
 
whisnefka: viikkoja olis ollut 8+6 edellisestä km:sta laskettuna. Jos siis siitä lasketaan, niinkuin olen ymmärtänyt, kun niitä menkkoja ei siinä välissä ollut. Mutta siis ilmeisesti oli tosiaan tuulimuna, koska ultrassa ei mitään näkynyt, muuta kuin tyhjää.
 
Nirtsu Tuo siis oli vissiin TM. Mut jos ollenkaan helpottaa, niin hyvä et se tuli/tulee ulos nyt, eikä myöhemmin. Mulla kroppa kuvitteli et on raskaana 11+5 asti (kohdun kehitys loppunu joskus rv8), eikä siis vaavista ollut hajuakaan. Tunsin saamarin huijatuksi ja ei se vuoto ollut herkkua. Siis oli kunnon synnytyskipuja..........
Hommaa itsellesi kunnon särkylääkkeet, paljon mehua ja kunnon rauta-tabut.
Toivotaan et pääset helpolla. :hug:
 
NullPoints: Neuvolassa sanottiin, et ei sais ottaa mielellään särkylääkkeitä kun ne sit peittää sen todellisen kivun asteen. Eli sit jos kivut tosi kovia, niin pitäis lähteä päivystykseen..
Niin tuliko kuitenkin itsestään pois sulla?
 
Nirtsulle lämmin :hug: ja voimia jatkoon. Varmasti vaikeata teille molemmille. Tukekaa toinen toistanne ja toivottavasti palaat tänne mahdolisimman pian. :hug:

Iiik Miikkis :D Mut onhan nuo supistukset sentään tihentyneet.. siis etä jo käynyt viidessäkin. Itse en poikaa oottaessa pystynyt edes suppareita laskemaan kun mulla löin selän niin jumiin ja koskii niin kerpeleesti etä supistukset ei sitten muuten tuntunut.
Rohkeesti vaan soitto synnärille jos epäilyttää! sitä varten ne siellä on! :hug:
joa et ole jo vielä lähtenyt ( ;) ) niin kokeile helpottaako liike/lämpö.
Minä talsin keskellä yötä koiran kans pitkin katuja kun vielä kivuilta pystyin liikkumaan.
Tsemppiä paljon. Ei mee enää kauaa!

Miracle olikin käynyt kirkottelemassa sillä aikaa kun ite naputtelin.. hienoa että kaikki oli hyvin!! =)

kävinpä sitten laittaa ajokortin vaihtoon.. piti passikuvat käydä eka otattamassa.. menee vielä kolmisen viikkoa ennen kun uuden saan.

 
Nirtsu Siis tuli. Mulla oli tullu siis ruskeaa vuotoa pari päivää ja sit menin sairaalaan tarkastuttamaan asian kun vuoto muuttui punertavaksi. Silloin tuli sit se TM yllätys. :'(
Siitä menin sit moikkaamaan tuttuja lähelle, kun ei tehny mieli kotiin mennä.... (yllätys, yllätys). Siellä tunsin et jotain alkaa valumaan........ Auto alle ja sataakahtakymppiä kotiin.
Just pääsin kotiin kun se helvetti irtosi (n. klo 13.00). Eli suoraan sanottuna en vessasta päässy mihinkään. Menin pöntöltä suihkuun ja suihkusta pöntölle. Kivut yltyivät aina kun palanen irtosi ja palasen perässä tuli verta kuin suihkulla......... Kipuihin auttoi kuuma vesi suihkussa. Särkylääkkeitä talossa ei ollut. Kaverini toi tosi paksuja siteitä ja ne olivat märät n 10minuutissa. Eli ulos vessasta ei kannattanu mennä. Siellä siis asustin, itkin ja kiroilin melkein 4 tuntia. Sit alkoi kipu helpottamaan ja vuoto. Menin sohvalle. Join litroittain nestettä ja enkä ees kuvitellut liikkuvani.......
Mulle oli kans sanottu et jos kivut tulevat kauheeksi, niin takaisi sairaalaan. Kuka tuollaisessa tilassa pystyy minnekkään menee??? En minä ainakaan pystyny. Olin onnellinen et olin kotona ja olin yksin (ei tuollaista kenenkään olisi hauska katsella). Ainut asia mitä kaipasin oli särkylääkkeet......
Tuo oli mun tapahtuma. Toivotaan ettei sulla tulisi noin rajua.
Kauheaa se kuitenkin on meni se miten meni. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:
Nirtsu Siis tuli. Mulla oli tullu siis ruskeaa vuotoa pari päivää ja sit menin sairaalaan tarkastuttamaan asian kun vuoto muuttui punertavaksi. Silloin tuli sit se TM yllätys. :'(
Siitä menin sit moikkaamaan tuttuja lähelle, kun ei tehny mieli kotiin mennä.... (yllätys, yllätys). Siellä tunsin et jotain alkaa valumaan........ Auto alle ja sataakahtakymppiä kotiin.
Just pääsin kotiin kun se helvetti irtosi (n. klo 13.00). Eli suoraan sanottuna en vessasta päässy mihinkään. Menin pöntöltä suihkuun ja suihkusta pöntölle. Kivut yltyivät aina kun palanen irtosi ja palasen perässä tuli verta kuin suihkulla......... Kipuihin auttoi kuuma vesi suihkussa. Särkylääkkeitä talossa ei ollut. Kaverini toi tosi paksuja siteitä ja ne olivat märät n 10minuutissa. Eli ulos vessasta ei kannattanu mennä. Siellä siis asustin, itkin ja kiroilin melkein 4 tuntia. Sit alkoi kipu helpottamaan ja vuoto. Menin sohvalle. Join litroittain nestettä ja enkä ees kuvitellut liikkuvani.......
Mulle oli kans sanottu et jos kivut tulevat kauheeksi, niin takaisi sairaalaan. Kuka tuollaisessa tilassa pystyy minnekkään menee??? En minä ainakaan pystyny. Olin onnellinen et olin kotona ja olin yksin (ei tuollaista kenenkään olisi hauska katsella). Ainut asia mitä kaipasin oli särkylääkkeet......
Tuo oli mun tapahtuma. Toivotaan ettei sulla tulisi noin rajua.
Kauheaa se kuitenkin on meni se miten meni. :hug:
No on sulla ollu kyllä ihan kauhea kokemus toi! Joo, toivon todella, ettei menis ihan noin tää km. Tosin sulla se oli vähän pidemmällä kuin mulla, joten toivoa sopii et menis vähän helpommalla tää.
 
Joo. Se oli sellainen tapahtuma se. Jos nyt jotenkin luokittelisi niin jotain menkkakipujen ja synnytyskipujen välimaastossa se oli.
Ei ollut tarkoitus peloitella, en jaksanut kaunistellakaan asiaa. Mulla oli tosiaankin pitemmällä mitä sulla, joten toivotaan et ei tuollaista tarte läpi mennä.
Raju kokemus siis oli, mut sit se oli ohi aika nopeaa. Eikä tarvinnut kaavituttaa kaiken päälle.
En kenellekään toivo tuota samanlaista kokemusta. En tosiaankaan. :(
 
nirtsu :'( pahoittelut teille :hug: nyt rauhassa odottelette ne yhdet menkat ja sitten toivotaan tärppiä ja parempaa onnea :saint: ihmettelen tuota että ultrassa ei näkynyt mtään :/ jos on tuulimuna niin siellä kyllä pitäisi näkyä vähintään suurentunut raskauspussi. vai oliko sulla ennen tätä ultraa ollut kovaakin vuotoa? mulla oli tuulimuna ja sillä oli yli 9mm raskauspussi, joka pitäisi helposti ultrassa näkyä..

miraclelle onneahyvistä ultrakuulumisista!! :heart: toinen kerta toden sanoo, meidän tapauksissa :D

whisnefka onnea plussasta ja tervetuloa!!! täältähän ei pääse pois kun vasta nyytti kainalossa!! :D

:kieh: pitihän se arvata että huli iski kun sen dopplerin hommasin. kaikkia erilaisia ääniä kuulu. istukan ääniä ja luultavasti napanuoran viuh, viuh ääni, mutta sydänääniä en ole saanut kuulumaan. hieman huolettaa onko pikkuinen enää elossa :'( kyllä oli kaikki hyvin tasan viikko sitten ultrassa niin eiköhän kaikki ole hienosti, pelottaa silti! neuvola viikon päästä sinne pitäs odotella.. yritän unohtaa koko jutun :headwall:
 
Ihan pikipikapikaa porukoiden koneelta...

Nirtsu :hug: pahoittelut teille :'(

Miikkis super tsemppaukset, kuulostaa kyllä jo todella lupaavalle =)

mulla alko ihan samallatavalla, että supparit tiheni ja sit ei mut siitä kivusta kyllä pystyy hyvin päättelemään :D ite istuin varmaan 10:ttä kertaa suihkussa ku tajusin, että pitäsköhän sitä jonnekin soittaa... synnärillä olin 5 senttiä auki :whistle: ja matkalla synnärille supparit autossa tiheni siihen alle 5min. No jätkällä ei ollu mihinkään kiire synty vasta 9 tunnin päästä :p

Muista nyt päivittää tilannetta :LOL:

 
nullpoints juu pusikon reunasta se viuh, viuh kuuluukin :LOL: mutta se on samaa luokkaa kun mun oma pulssi niin vauvan syke se ei voi kyllä musta olla :/ sieltä kyllä kuuluu paljon muutakin mölinää, kaippa ne on niitä liikkeitä :heart: mulla on istukka edessä voiskohan tää vaikuttaa siihen ettei kuulu..? toisaalta ne kuului neuvolassa jo 9+0. ehkä en vaan osaa käyttää sitä vehjettä :headwall:
 

Yhteistyössä