Rouva Pikkumyy Siitä se lähtee ja nousee ja nousee vain Onnea
!!!
NullPoints Kiitos vain onnitteluista. Kyllä se laittoin oman mielen niin onnelliseksi, kun mies sitä manasi pitkän aikaa.., kun eivät meinanneet koulusta suostua moiseen, vaikka Saksasta nimenomaan pyysivät sinne. Hyvä, että olette saaneet puhuttua. Mä ymmärrän kyllä sua ihan täysin..
Mulla on tuo itkuisuus ehkä nyt vähän tullut taas mukaan.., mutta näitä olotiloja näyttää tulevan ja menevän ihan miten sattuu
SuukkoSuulle: Joo, isäntä lähtee sinne Saksaan tuossa toukokuussa ensi vuonna ja on siellä sanotaanko, että arviolta 2-4 kk. Riippuu ihan siitä, että miten saavat kokeitaan suoritettua, kun täällä suomessa ei saa tehdä mitään räjähdeaine tutkimusta siinä "mittakaavassa" kuin siellä. En nyt jaksa koko tarinaa kertoa, mutta noin suurpiirteisesti.. Ja en usko/luule, että ainakaan näill näkymin sinne muutetaan perässä, sillä miehen "himo" työpaikka on täällä lähellä (Vihtavuori), mutta voi myös tehdä "tavallisia" kemistin töitä eli esim. kehitellä uusia lääkkeitä ym.., mutta hän on halunnut suuntautua tutkimaan räjähteitä..tai pikemminkin niiden alkujuuria niin annan hänelle sen "oikeuden", sillä minun ammatit on niin perus tavaraa, että menemme minun puolesta miehen perässä, vaikka kuuhun. Mulla kun on erikoismaalari,puutyöntekijä, entisöijä,siivooja,rakennustyöntekijä niin noita töitä (jotakin) on "aina" niin on helpompi mukautua miehen perässä kuin toisin päin. Miehellä, kun ei ole sillai "tavallinen" ammatti ja lopputyönkin tekee sellaisesta alasta, että hän on sitä tietääkseni tutkinut sitten "eniten" eli tekee tutkimuksen kuparin organometalli kemiasta ja energeettisestä puolesta niin se on jo hiukan erikoista, joten olemme päätyneet siihen, että perässä tulee sit ryhmä rämä
Eipä ole täällä sitten omassa olossa juurikaan kehumista...ihan samallalailla särkee, kun yöllä ja tänään tuli ensimmäiset harjoitussupistukset...Mä olin aivan kuutamolla, kun massu kovettu..
Ajattelin, että mitä ihmettä.. ?!? Sit vasta tajusin, että hei..Sieltä tuli suppari
Tässä tosiaan varmaan on vaaveli menossa lähtökuoppiin.., kun tuntuu jo niin inhalta kävely, istuminen...kun painaa ja painaa itseään tuonne alas.
Sain tuossa muutama päivä sitten KELAlta kirjeen jossa oli kerrankin hyvä uutinen - Saan ihanan "isoa" äitiyspäivärahaa, kun se on laskettu 6 kk tuloista ja ihanaa, kun tietää, että se on itse ansaittu kovalla työllä, hiellä ja tuskalla, joten siitä on IHANAA onnitella itseään
Jotenkin pisti ihan vedet silmiin, kun
kerrankin sain piiiitkiiiiin aikoihin hyviä uutisia (ellei miehen juttua lasketa mukaan)
No, sain tässä myös muutama päivä sitten kirjeen tuolta ulosotosta, että alkavat ulosmittamaan ex avokkia eli rahaa tulossa..
No, se riemu loppui lyhyeen.. Sen jälkeen tuli velkasaneerauksesta lappu, että exä on todettu varattomaksi ja saan sieltä kautta (ainoat rahat) takaisin mitä lailla voidaan "määrätä" ja sieltä tulee kuulemma ehkä noin 100-200 ? kokonaisuudessaan.. ja mä maksan saa*****na yli 20 000 ? sen lainoja - Voitte kuvitella, että ei tuntunut kovin ihanalta
Kerroin miehelleni, että tämä on tilanne niin.. voi elämä, meni makuuhuoneeseen, iski kaapin ovea ja huusi täysillä, että VITTU, se on KAIKKI MEILTÄ POIS!!!
Mulle tuli siis NIIN HUONO fiilis, sillä en voi ketään muuta syyttää kuin itseäni tästä... Ei mieheni pitäisi joutua moista kärsimään sen takia, että olen joskus idiootti-tilassa kirjoittanut nimeni alle.. prkl.. Mä luhistuin aivan täysin..
Mies on niin urhea... Otti mut itkuisena kainaloon, silitti massua ja sanoi: Täällä se meidä tulevaisuus on, ei oteta stressiä rahasta, kyllä me pärjätään.. suukko poskelle..
Miten sitä aina tuppaa unohtamaan miten ihania miehiä ja vaimoja meillä onkaan!! Mihin kaikkeen meidän puolisomme ovatkaan valmiita. Välillä sitä vaan unohtaa.. ja pitää ehkä liikaa itsestäänselvyytenä
Mä kyllä jotenkin niin sain tuosta taas paljon voimia ja haluan AINA tehdä miehelleni olon mukavaksi, VAIKKA joutuisin kiinaan asti maata kaivamaan - Kyllä se niin ihana ukko on, että ei toista maa päällä kanna..
Tänään käytiin kaupassa ja täytyy muistaa taas huomenna miestä jollain hyvällä kahvileivällä.. ehkä teen vaniljapannukakkua, miehen lempparia
Lauantaina mennään taas auttelemaan äidin äitiä siivoamaan heidän taloyhtiön sauna, sinne tulee myös pikkuveljeni mukaan, että eiköhän se kiillä, kun sieltä lähdetään
Sunnuntaina mennään sitten siivoamaan yhdessä tuo alakerrassa oleva häkkivarasto.. Siellä varmaan "tussahtaa" raivaamiseen useampi tunti, mutta mitä niitä tavaroita siellä säilömään, kun tietää, että siellä on NIIN PALJON TURHAA ja kukaan EI niitä TARVII..ja kun apua on tarjolla niin... jep jep!
Mua sitten ärsyttää tuo yhdyntäkielto
Tosin ei tuo mieskään siitä kyllä lääkärille mitenkään kiitollisuutta antanut
Täytyy keksiä jotain muuta tuolle miehelle.. ehkä mä jotain keksin, kun tuolla on tuota suklaa-vartalomaalia..
Sain onneksi tuota lainan määrää pienennettyä äitiysloman ajaksi
ja huomasinpa tuossa kalenteria katsomalla, että mun loma alkaa tän viikon TORSTAINA
Niin se aika vaan menee.. ja menee..
Nyt pitää joutaa nukkumaan tuonne ukon viekkuun..
Täytyy vain toivoa, että ei ihan ole yhtä tukala yö kuin viimeyönä...
Mukavia hetkiä vain kaikille täältä koko Karvisten poppoolta
Onkohan se tuo masukki sit "Osku" vai... ?
Nimra + KultaMuru 34+4 (tunnin päästä )