*** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

Siilura ONNEA!!! :flower:

katherine kiitos!! :heart: Jotenkin se hömelö tunne mikä tulee useimmilla heti siitä plussasta tuli mulla vasta eilen... mä oon ollut nyt vähän puulla päähän lyöty ja hämmentyny kun kaikki olikin hyvin... :) Meille tulee vauva... :heart:

nimra joo kyllä se on ihanaa että saa lahjoituksia niin käytettyjä kuin sitten tulevilta isovanhemmiltakin. :) Se auttaa tällaisia pienituloisia paljon!

Uunalle onnea ekoista potkuista!!! Ihanaa!! En malta oottaa että alan tuntemaan liikkeet! :heart:

Orchid olipas teillä neuvola... :LOL: uskomatonta. |O Kaikenlaisia törppöjä sitä onkin... no onneksi asia selvisi. :)

EM ja Dodo 12+0 !!!! :heart:

Iltaa kaikille tasapuolisesti!
EM Hienoo et saatte paljon tavaroita muualta, koska kalliiksi se tulee muuten. Me saatiin esikoisen aikaan ilmaiseksi esim sellaisia kamoja, joita muuten ei oltais ostettu: hyppykeinu jne. Ostettiin käytettynä pinnis ja vaihtopöytä. Pinnikseen tietty ostettiin uusi patja. Sit ostettuiin uutena rattaat ja turvakaukalo. Sit sateli vaatteita joka puolelta, joten niit ei tarttenu ostaa... Uutena tietty ostettiin rintapumppu, pulloi jne... Halvalla päästiin kokonaisuudessa, mikä oli hyvä kun olin silloin opiskelija. Nyt sit on suurin osa valmiina. Senkin takia oon aatellu sijoittaa niihin kestoihin, kun tällä kertaa ei oo niin pa menoo...
Orchid äh. Mitäs tuollaiseen neuvola vierailuun voi sanoa? Huh, huh!
Hyvä tosiaankin et tiesit itsekin et ei ihan jutut noin mene... Kyl se ekakertalaisena voi olla ihmeen paikka jos tuollaista palveluu saa. Itse olen jotenkin niin paljon varmempi asioista kuin viimeks. En tosiaankaan kaikkee usko/kuuntele mitä jopa ammattilaiset puhuu. Valitettavasti se voi olla niin, kun ammattitaitoinen tyyppi ei ookkaan niin ammattitaitoinen..........

Danjuska ehkä niitä laksaatteja sit uskaltaa ottaa sittenkin. Olis vaan tosi nolo tilanne........ :LOL: Ehkä mä sit nostan tota raudan napsimista sit ja varmuudeksi käyn apteekista hakee helpotustakin........ :LOL:
Uuna tasaista tääl on muuten, mut tosiaan hermoi eilen kiristeli... purin vaan hampaita ja olin hiljaa. Tänään tos pidin sit miehelle "puhuttelun". Ei nyt ollut kauheen iso juttu, mut oli pakko avautua... No nyt on taas ilma raikastettu ja kaikki on hyvin.

Nimra Paljon onnee koko perheelle hienoista tulevaisuuden näkymistä!!!!!!
On se mahtavaa kun kova panostus tuo tulostaan!!!!!!!!

Mä oon tosiaankin ollut kiukkuinen ja sit harmittaa jälkeen päin. En tiiä odotanko liikaa mieheltä vai mitä, vissiin voi hormoonien piikkiin laittaa tuon.
Mies kun tekee kahta duunia ja sit mie vielä haluun et se auttais kodin laittamisessa... Alkoi vaan riepoo ku se ilmoitti et hän pitää vapaata. Mä olin vaan ET MILLON ON MUN VAPAA?????????? Ei koskaan. tai ainoastaan kun istun tähän koneelle, niin sillon. Muuten heilun ja laitan juttui kunnes silmät pysyy auki......... Eilen kyykyssä maalasin listoja, sit imuroin ja pesin lattiat.... Kiitokseksi mies käveli kengät jaloissa talon läpi............. niin et sit tosiaankin meni hermot...........:ashamed: Kun olis pakko saada noi kaikki maalaukset pian tehtyy. Tilattiin nimittäin iso vaatekomero, eli ennen sen tuloo sais olla toi yks huone ainakin valmis... sit kun se vaatekomero on täällä, niin voin vasta ruveta laittaa vauvan vaatteita laatikoihin... Eli sellainen pirullinen kehä on täällä.......
Tunteista vielä. Sitä odotan et rupee itkettää kaikki. Se tästä puuttuukin........:x
Rouva Pikkumyy Hyvä homma!
Tuo onkin mukavaa et ne seuraavat noin tarkasti nyt. ;)
(.) Tänään iski taas liitoskivut. Tuntuu et tosiaan toi "vehje" kohta napsahtaa kahtia. Kintut ristissä istun nytkin. Aivan kuin se auttais. :kieh:
Muuten ei täs muuta. Taas on siis yks päivä ohi ja ollaan taas lähempänä joulua. :xmas:

NullPoints ja Tirri 30+5

Heippa mammat!

Aika karsea neuvolakäynti Orchidilla :whistle: Onneksi olit itse koko ajan rauhallinen kun tiesit mistä moinen sotku johtui =)

NullPoints:Alkaapa sulla myöhään äippis! Kuinka kauan sulla lomaa sitten on? Mä anosin Suomesta sen varhennetun eli 50 päivää ennen LA, vaikka tiesin sen olevan lopusta pois. Silloin luulin vielä olevani sijainen/työtön niin ajattelin ettei sitten ole paluuta mihinkään. Nyt kun sain sen vakipaikan niin aion jäädä hoitovapaalle heti lomien jälkeen. Kuinka pitkäksi aikaa niin ei vielä varmuutta...Ainakin kevääseen 2010 asti. :)

Siilura: ONNEA!!! :)

Tässä uusin masukuva. Kovin pieni pallo se on vieläkin, mutta tuntuu jo kivasti kropassa. Painoa tullut lähtöpainoon se 7kg ollen nyt 55kg. Kovasti Mini möyryää masussa. Välillä selkeitä potkuja, mutta nyt on kova "viiltämään" kantapäillä kylkeen =)

Toive81 ja Mini 30+2

Toive Joo myöhä alkaa ja vähä sitä on muutenkin.......... :/ Eli on tosiaankin eri homma kuin Suomessa, jossa on luksusta tähän verrattuna....... :kieh:
Eli siis 2vkoo ennen LA jään duunista pois. Kivaa silleen kun tosiaankin mulle voidaan tehdä se sektio, joten en varmaankaan montaa päivää oo vapaalla, kun vaavi saapuu....... :p
Sit maksettua vapaata on vaan 6kk. Vois ottaa maksamatonta lisää 4kk, mut ei silleen rahallisesti pärjää....
Tääl lastenhoitopaikat on maksullisia kaikille, joten jos on kaksi tai useampi lapsi jonkun on jäätävä kotiin, ei nimittäin kannata mennä duuniin jos se raha suoraan menee hoitomaksuihin...
Eli siis miehellä on kaksi duunia: normaali ma-pe duuni jota se inhoo. Sit sil on viikonloppu ilta duuni jota se rakastaa ja josta saa hyvin rahaa.
Mä taas haluun mun uran...
Eli mies jää kotiin sit ens kesänä ja minä meen tienaamaan.
Toi on ainoo ja fiksu vaihtoehto.
Täytyy sanoo et paremmin on asiat kuin viimeks. Viimeks en saanu ollenkaan äippärahaa tai vapaata, kun olin opiskelija. Pakko oli mennä takas opiskelemaan kun neiti oli 2kk!!!!!!! Kyllä sydäntä kylmäsi! Mies jäi tosiaankin kotiin hoitaa vauvaa ja teki niitä viikonloppu duuneja vaan. Oltiin kyl niin PA et ei tosi, mut selvittiin siitä jotenkin.
Eli nyt on paremmin asiat, mut silti Suomen hommat kuulostavat luksukselta..... :p Oma on valintani et lähdin aikoinani menee. Muuten oon tyytyväinen valintaani. Kaikki noi etuhommat, terveydenhoito hommat jne ovat huonompii täällä... Mut muuten elämä on mukavaa. :) En haluu valittaakaan. "Ei auta itku markkinoilla". :LOL:

Nimra
Rouva Pikkumyy Siitä se lähtee ja nousee ja nousee vain Onnea !!!

NullPoints Kiitos vain onnitteluista. Kyllä se laittoin oman mielen niin onnelliseksi, kun mies sitä manasi pitkän aikaa.., kun eivät meinanneet koulusta suostua moiseen, vaikka Saksasta nimenomaan pyysivät sinne. Hyvä, että olette saaneet puhuttua. Mä ymmärrän kyllä sua ihan täysin.. Mulla on tuo itkuisuus ehkä nyt vähän tullut taas mukaan.., mutta näitä olotiloja näyttää tulevan ja menevän ihan miten sattuu

SuukkoSuulle: Joo, isäntä lähtee sinne Saksaan tuossa toukokuussa ensi vuonna ja on siellä sanotaanko, että arviolta 2-4 kk. Riippuu ihan siitä, että miten saavat kokeitaan suoritettua, kun täällä suomessa ei saa tehdä mitään räjähdeaine tutkimusta siinä "mittakaavassa" kuin siellä. En nyt jaksa koko tarinaa kertoa, mutta noin suurpiirteisesti.. Ja en usko/luule, että ainakaan näill näkymin sinne muutetaan perässä, sillä miehen "himo" työpaikka on täällä lähellä (Vihtavuori), mutta voi myös tehdä "tavallisia" kemistin töitä eli esim. kehitellä uusia lääkkeitä ym.., mutta hän on halunnut suuntautua tutkimaan räjähteitä..tai pikemminkin niiden alkujuuria niin annan hänelle sen "oikeuden", sillä minun ammatit on niin perus tavaraa, että menemme minun puolesta miehen perässä, vaikka kuuhun. Mulla kun on erikoismaalari,puutyöntekijä, entisöijä,siivooja,rakennustyöntekijä niin noita töitä (jotakin) on "aina" niin on helpompi mukautua miehen perässä kuin toisin päin. Miehellä, kun ei ole sillai "tavallinen" ammatti ja lopputyönkin tekee sellaisesta alasta, että hän on sitä tietääkseni tutkinut sitten "eniten" eli tekee tutkimuksen kuparin organometalli kemiasta ja energeettisestä puolesta niin se on jo hiukan erikoista, joten olemme päätyneet siihen, että perässä tulee sit ryhmä rämä

Eipä ole täällä sitten omassa olossa juurikaan kehumista...ihan samallalailla särkee, kun yöllä ja tänään tuli ensimmäiset harjoitussupistukset...Mä olin aivan kuutamolla, kun massu kovettu.. Ajattelin, että mitä ihmettä.. ?!? Sit vasta tajusin, että hei..Sieltä tuli suppari

Tässä tosiaan varmaan on vaaveli menossa lähtökuoppiin.., kun tuntuu jo niin inhalta kävely, istuminen...kun painaa ja painaa itseään tuonne alas.

Sain tuossa muutama päivä sitten KELAlta kirjeen jossa oli kerrankin hyvä uutinen - Saan ihanan "isoa" äitiyspäivärahaa, kun se on laskettu 6 kk tuloista ja ihanaa, kun tietää, että se on itse ansaittu kovalla työllä, hiellä ja tuskalla, joten siitä on IHANAA onnitella itseään Jotenkin pisti ihan vedet silmiin, kun kerrankin sain piiiitkiiiiin aikoihin hyviä uutisia (ellei miehen juttua lasketa mukaan)

No, sain tässä myös muutama päivä sitten kirjeen tuolta ulosotosta, että alkavat ulosmittamaan ex avokkia eli rahaa tulossa..

No, se riemu loppui lyhyeen.. Sen jälkeen tuli velkasaneerauksesta lappu, että exä on todettu varattomaksi ja saan sieltä kautta (ainoat rahat) takaisin mitä lailla voidaan "määrätä" ja sieltä tulee kuulemma ehkä noin 100-200 ? kokonaisuudessaan.. ja mä maksan saa*****na yli 20 000 ? sen lainoja - Voitte kuvitella, että ei tuntunut kovin ihanalta Kerroin miehelleni, että tämä on tilanne niin.. voi elämä, meni makuuhuoneeseen, iski kaapin ovea ja huusi täysillä, että VITTU, se on KAIKKI MEILTÄ POIS!!! Mulle tuli siis NIIN HUONO fiilis, sillä en voi ketään muuta syyttää kuin itseäni tästä... Ei mieheni pitäisi joutua moista kärsimään sen takia, että olen joskus idiootti-tilassa kirjoittanut nimeni alle.. prkl.. Mä luhistuin aivan täysin.. Mies on niin urhea... Otti mut itkuisena kainaloon, silitti massua ja sanoi: Täällä se meidä tulevaisuus on, ei oteta stressiä rahasta, kyllä me pärjätään.. suukko poskelle.. Miten sitä aina tuppaa unohtamaan miten ihania miehiä ja vaimoja meillä onkaan!! Mihin kaikkeen meidän puolisomme ovatkaan valmiita. Välillä sitä vaan unohtaa.. ja pitää ehkä liikaa itsestäänselvyytenä Mä kyllä jotenkin niin sain tuosta taas paljon voimia ja haluan AINA tehdä miehelleni olon mukavaksi, VAIKKA joutuisin kiinaan asti maata kaivamaan - Kyllä se niin ihana ukko on, että ei toista maa päällä kanna..

Tänään käytiin kaupassa ja täytyy muistaa taas huomenna miestä jollain hyvällä kahvileivällä.. ehkä teen vaniljapannukakkua, miehen lempparia

Lauantaina mennään taas auttelemaan äidin äitiä siivoamaan heidän taloyhtiön sauna, sinne tulee myös pikkuveljeni mukaan, että eiköhän se kiillä, kun sieltä lähdetään

Sunnuntaina mennään sitten siivoamaan yhdessä tuo alakerrassa oleva häkkivarasto.. Siellä varmaan "tussahtaa" raivaamiseen useampi tunti, mutta mitä niitä tavaroita siellä säilömään, kun tietää, että siellä on NIIN PALJON TURHAA ja kukaan EI niitä TARVII..ja kun apua on tarjolla niin... jep jep!

Mua sitten ärsyttää tuo yhdyntäkielto Tosin ei tuo mieskään siitä kyllä lääkärille mitenkään kiitollisuutta antanut Täytyy keksiä jotain muuta tuolle miehelle.. ehkä mä jotain keksin, kun tuolla on tuota suklaa-vartalomaalia..

Sain onneksi tuota lainan määrää pienennettyä äitiysloman ajaksi ja huomasinpa tuossa kalenteria katsomalla, että mun loma alkaa tän viikon TORSTAINA Niin se aika vaan menee.. ja menee..

Nyt pitää joutaa nukkumaan tuonne ukon viekkuun..

Täytyy vain toivoa, että ei ihan ole yhtä tukala yö kuin viimeyönä...

Mukavia hetkiä vain kaikille täältä koko Karvisten poppoolta Onkohan se tuo masukki sit "Osku" vai... ?

Nimra + KultaMuru 34+4 (tunnin päästä )

Nimra kylläpä sun puoliso kuulostaa fiksulta. :) Meillä on se tilanne että molemmilla on vähän erikoisemmat ammatit, niin päädyttiin nyt tulemaan miehen ammatin puolesta parhaille seuduille.... kyllä mä uskon että mä töitä löydän vielä, mutta tuskin ennen vauvan syntymää kuitenkaan. :) Eipä se nyt muuten haittais mutta kun just se äippäraha... :ashamed: Mutta kuten puolisosikin sanoi: kyllä sitä pärjätään. :) Sitten eletään vähän vaatimattomammin vähän aikaa. Mut mä ymmärrän kyllä että teitä vi***taa toi velka. Kun ei ees oo teidän!! :( Mutta turha sun on nyt enää itseäs siitä ruoskia kun se on mennyttä - nyt pitää vaan selvitä siitä, eikös niin? =)

Toive söötti masu! :D

NP kyllä aika hurjalta kuulostaa... ei sitä osaa arvostaa tätä täällä kotomaassa ennen kuin kuulee miten muualla on. Oli varmaan aika rankkaa mennä kouluun niin pian vauvan syntymän jälkeen! :( Onneksi täällä pärjää vaikka molemmat olis työttömiä. Heikosti, mutta pärjää kuitenkin. Mutta onneksi teillä on nyt parempi tilanne. :) Mut älä nyt liikaa rehki siellä!

(.) Mä ajattelin olla tänään reipas ja siivota meijän varaston. Oon pyytäny siippaa jo ties kuinka monta kertaa sen siivoomaan koska jos mä meen sinne sörkkimään niin sit mä "hukutan" kaikki sen tavarat. Eli laitan järjestykseen. :LOL: Siitäpäs saa kun ei oo sitä saanut aikaiseksi... oma vika. ;)

EM ja Dodo 12+1 :heart:

EM jee! Sulhan ois sit energiaa vaiks mulle jakaa! :D Ko ite uattelin noit ikkunoit pestä viel.. Tosin pari ikkunaa on kyl mistä en tiiä ees miten ne aukee (aukee juu mut siin on se pidike mikä pitää kaks ikkunaa yhdessä ja se pitäs saada irti enkä uskalla tempoo ku pian menee rikki..) ni pitää viel funtsia et pesenkö vain tuon yhen ison olkkarin ikkunan :p

Suukkis pimeetä tulee kohta kuitenkin, sitten loskaa sataa ikkunoihin ja sit keväällä siitepölyä vesisateen mukana. Eli ei kannata pestä. :LOL: Ei vaan pesin mäkin tuossa kuukaus sitten. No nyt tuntuu et on energiaa... eilen oli ihan kaamee päivä. paha olo koko ajan ja hirvee päänsärky. Jokohan kohta alkais tää oksetusolo loppumaan?

EM juu se on kyl ihan turhaa!! Mut ko koht ei muutenkaa nää ikkunoist läpi ni kai se on pakko :LOL: Ainaskaa vuoteen ellei pariin ole noit ikkunoit pesty et kai se ois iha hyvä ne joskus pestäki :D toivottavasti siu olos paranee! Miun o vaikee sanoo ko itellä ei oksetusoloa juuri oo ollu :saint: Pienen pientä kuvotusta et ei voina ain kaikkee syyvä mut seki ol nii pientä ja ain meni pian ohi .. Mut ehtiihä mulle sit tulla vastaavasti paljo pahempi loppuraskaus :kieh:

Huomenta!
Unohdin sanoo et makee on Toiveen masu!
Näpäkkä tosiaankin!
Nimra Kyl se niin on et kun on opiskellut ja kauheesti aikaa uhrannut johonkin ja sit saa tulosta, niin se maistuu makealta. :p Mä pistin kans paljon aikaa mun opiskeluihin. Ekaks mun kurssi ei ollut helppo, sit pienen lapsen kans sai aikansa hyvin suunnitella et pystyy kaikkeen, kolmanneks muut mun kurssilaiset olivat nuorempii (minä vanha akka>>>) ja sit et opiskelu toisella kielellä vaati ainakin aluksi kauheesti aikaa. Mun teesistä napsahtikin sit korkein arvosana ja sain sit kokonaisuudessaankin korkeimman arvosanan. Eli kova uhrautuminen sai tulosta. Ihana oli sit nähdä kun meidän kurssilaiset alkoivat saada hyvii duuneja ja lopulta sain itsekin. Mut ei ollut helppoo. Päivät olin luennoilla ja väliajat istuin kirjastossa. Illat oli perhe aikaa. Sit kun vauva/lapsi oli nukkumassa tein kotihommia ja sit n klo 10 aloin lukee. Yleensä luin sit jonnekkin klo 1.00 yöllä, joskus myöhemmäs. Onneks sain mun duunin, jonka halusin, muuten tuntuis et koko yliopisto aika olis menny turhaan.
Noista normaaleista duuneista sen verran et niitä tuli tehtyy vuositolkulla. Jotenkin vaan mua ei houkuttanut heti ylioppilaaksi kirjoitusten jälkeen ruveta kunnolla opiskelee. Rankkaa se duunarinakin on olla. Hulluna joutuu juoksee pienen rahan takia. Mulle sit vaan riitti ja ajattelin et pakko on tehdä muutos ja tähdätä parempaan.... Kunhan saan vaan noi vikat lisä opiskelut tehtyy, niin sit tulee palkka nousee ihan kivaks. Jos mul energiaa löytyy, niin esim pomona tienais sikana... :p Se on sit joskus kun oon erittäin osaavainen asioissa... :ashamed:
Nukkumisesta. Kyl muakin ahdistaa jos mies tulee liian lähelle. Tulee liian kuuma ja muutenkin on unet aika kevyet........ :$
EM Niin Suomi on aika sosiaalidemokraattinen maa: rikkailta köyhille. Kaikilla pitöis olla saman verran. Mikä on hyvä esim lapsiperheille. Mut ne joilla on paljo hilloo varmasti inhoovat systeemiä ja verot ovat korkeet. Täällä taas jos oot tulojen kans pieni saa tukia. Jos on työtön, niin melkein on parempi olla molempien työttömii. Keskituloiset kituuttaa varsinkin jos niil on lapsia. Sit rikkailla on hyvät olot, kun verotus on kevyttä. Eli rahalla saa...... Ja saa hyvät terveydenhoidot yksityisellä. Et on eri systeemi tosiaankin....
EM Mäkin siivosin varaston muutama kuukausi sitten. Siinä saa sun mies sit ihmetellä. Anna palaa vaan!!!!!!!!!!
SS Ikkunoiden pesu ei oo hauskaa...... Mä oon tosi laiska niiden kans. Anoppi ne aina pesee kun tulee vierailulle. Toinen homma jota en voi sietää on vaatteiden silitys. Sen teen aina kun on vaan pakko........... :$

NullPoints ja Tirri 30+6

suukkis no nyt sit ainakin näkee ikkunoista läpi. :) Kiitti, kyl mä nyt kovasti uskon että se paha olo loppuu pian. eikä se kuitenkaan nyt oo ollu mitenkään tosi paha. enemmänkin ärsyttävä... mut tänään tuntuis olevan parempi päivä. =) Mut voihan se olla kuule että sulla tulee olemaan tosi helppo raskaus. Sehän olis hienoa!

Mu mielest ikkunoide pesu o oikeestaa iha kivvaa :) Tosin se kaameen likanen vesi ei oo :D :LOL: Et kai se pitäs useemmi pestä. Mut ny oon pessy jo 2 (aiemmin) +2 ikkunaa ni miehelle kyl jätän noi 2 ikkunaa. Eli toki yhes ikkunas aina 4 ikkunatasoa. Ny o puhasta :heart:

EM juu eihä sitä tiiä:D Toivottavasti oliskin.. Mut nooh, mieluummin mä ottasin ny vaikeen raskauden ja jatkossa raskaudet ois helpompia.. Ku kummiskii ny saa olla kotona ilman lapsia ni sit jos tulis uuvellee raskaaks ni ois esikkokin hoidettavana. Et mieluummi sit nii päin jos ois tullakseen vaikeeta raskautta joskus B)

Mihis DD on hävinny? Joks ä-poli jänskättää vai ookko sie jo päässy tositoimiin :eek: ?

Hui... niin missä on DD?! :attn:

Mä kattelen noita meille tuli vauva -ohjelmia ja musta tuntuu että ne tekee niissä ihan koko ajan keisarinleikkauksia. Ootteko huomannu? Tehääks tuolla rapakon takana jotenkin helpommin noita leikkauksia? Mä en missään nimessä haluais leikkausta, ellei se tietty ole pakko vauvan hyvinvoinnin kannalta... :|

Kuka on DD? :heart:

seuraan juttujanne taustalla;=))

Pian kävelemään....täällä paistaa aurinko

Nukuin jo aamupvunte ja ennen töihin menoa ehdin nukkua vielä uudemman kerran;=), minäkö unikeko?? :xmas:

Ihanaa pvää kaikille! Ja Kiitoksia edelleen Onnitteluistanne

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Nimra
ElinaMaria Kiitos vain kovasti kommenteista Kyllä se niin on, että sitä ommaa pittää aina parhaana ja rakkaimpana.. ja onhan se mukava, kun on oikeasti se tuki ja turva siinä vierellä.. joka osaa lohduttaa, auttaa, muistuttaa kaikesta siitä muusta hyvästä..kaiken pahan keskellä Meillä tosiaan tuo miehen ammatti on se "tärkeämpi", joten siitä ei olla sen enempää ees keskusteltu, kun sanoin, että sen mukaan mennään Meillä on sitten kummallakin tuo varaston raivaus edessä...
Eli hikeä...tuskallisia tilanteita. Mä pyysin ja odotan suosiolla tuota miestä mukaan, kun siellä on hänenkin tavaraa niin ei tule sit sitä, että mihin sä Suvi laitot sen ja sen..., vaikka se olis siinä jaloissa Joo, eihän tuosta lainasta pitäis itseään "ruoskia", kun ei sitä saa tekemättömäksi, mutta kyllä se välillä vaan laittaa mielen apeaksi...ja alkaa ärsyttää.. Ei itseni tähden, mutta miehen juurikin, kun sillä ei ole mitään osaa eikä arpaa. Kyllä tässä ollaan oltu jo pienellä budjetilla kohta 10 kk (tuon lainan takia), että totuttu ollaan jo Eikä onneksi olla rahan perään kummatkaan niin ei se sillai haittaa ja silloin kun olin siivoojana niin tuo palkka oli puolet siitä mitä nyt, että paremmin meillä menee nyt, vaikka on lainaakin 20 000 ? joten ollaan kyllä aika "muuntautumiskykyisiä", vaikka eiköhän suurin osa ihmisistä ole..?

SuukkoSuulle Mulla on kans tuo ikkunan pesu vielä tulossa, kun olen kytännyt aurinkoista ilmaa..., että näkee onko ikkuna oikeasti puhdas vai onko se ihan raitanen pesun jälkeen... (pesen kyllä vain sisä ja ulkopinnat ) kun kesällä pesin tuolta välistäkin..

Mun on nyt "pakko" kysyä vessareissuista onko kenelläkään sellaista vaivaa, että kun käy pissillä ja on siinä pöntöllä ihan normaalisti niin viiltää tuolta alapäästä... Siellä saa oikeasti istua välillä tuskissa

Arvatkaas muuten mitä !?!? Mä sain nukuttua viime yönä jopa suht hyvin... ihanaa, kun sai laittaa itsensä pitkään aikaan tällaiseen asentoon.. vaikka vauva potkikin niin mä vaan nukuin.. tai sit olin jo yliväsy..

Mies onkin huomenna naapuri talossa töissä niin nähdään jokaisella tauolla täällä kotona

Nyt täytyy mennä tiskaamaan, mutta palailen taas myöhemmin..

Nimra + KultaMuru 34+4 (ultran mukaan tuli POKSut 35+0)

Nimra
Nostellaas vähän, kun mennee jo pitkällä toisella sivulla..

Lähdin tuossa puolen päivän aikaa Saarijärvelle ajelemaan, että pääsen/ehdin sinne pankkiin tuota laina-asiaa muuttamaan raskauden ajaksi... Kyllä se vaan niin on, että sitä maksellaan kesään 2016 mutta siinähän se menee sitten... Noh, se on kuitenkin ihanaa, että se jossain vaiheessa loppuu Sanoivat pankista, että jos teen oman tilin vauvalle niin pankki antaa "kaste"rahaa 10 ? avatulle tilille ja vauva saikin jo oman säästöpossun

Kävin myös samalla reissulla hakemassa äitini tekemät vaatteet tulokkaalle ja sitten noita kuorivaippoja..ja peppurasvaa..kotitekoista mehua..lisäimuja... Oli ne vaan ihania, kun niitä katteli.. Kovasti täytyy äiti niistä kiitellä, pesin tänään osan jo noista sideharsoista ja huomenna laitan loput pesuun niin on sitten valmiina Enää ei sit "puutu" muuta kuin yksi ainoa asia ja se on seinälle hyllynkannake, että saan nuo "vaippatelineet" pinniksen viereen (vaippateline=kankainen kenkäteline Etolasta x 2) Loput vaatteet ym tarvikkeet on sitten makuuhuoneen kirjahyllyssä ja yhdessä liinavaatekaapissa, järjestyksessä

Huomenna se ALKAA mun virallinen äitiysloman ensimmäinen päivä Eli LA:han on 37 päivää!!! Enpä ois tämän päivän koskaan tulevan omalle kohdalle..., mutta tottahan se on!

Appiukko on soitellut kuulemma isännälle, että miten siellä mennee ja miten mennee...ja mitä tarvii.. Onko jottain mitä tarvii.. Nyt tuntuu, että tuota tavaraa ja ostorahaa tulis ovista ja ikkunoista...ja kaikki on(kin) yhtäkkiä "tarpeellista!, vaikka niillä ei heidän "vanhempi" aikanaan olis ollut tietoakaan Isäntä jo huokasi äsken piiiitkääään ja tuumas, että tätäkö tämä sitten tulee olemaan... Mitähän siihen olisi voinut vastata muuta kuin, että sitä se varmaan on (ainakin) tämän esikon kohdalla

Täällä ei ole olo muuttunut ...tai no ainakaan paremmaksi... samat vihlonnat ja repimiset, potkimiset, tunkemiset löytyy - Täytyy toivoa, että illalla pääsee asettumaan ja saisi unta yhtä hyvin kun viimeyönä..

Ihanaa oli tulla kotiin - Mies oli tehnyt pannukakun (mikä mun piti illalla tehdä tullessa, kun suunnitelma päivä pannarista muuttu) Kyllä se vaan osaa olla ihana..

Nyt jos lopettelis taas tän kirjoittelun vähäksi aikaa... palaan taas :wave:

Iltaa arvon neidit! (en viiti mammoiksi tai leideiksi kutsua jos menee vaan liian paksuksi........)
No joo.... Saa sanoo tosiaankin et ootte molemmat EM ja SS aivan varmasti raskaana! Tuo on ihan selkeetä raskausajan dementiaa!!!!!!!!!!!!
Mä olin kans pari sekuntia et häh??????????
Siis kuka DD???????????? Ei kai meil oo DD:tä pinossa??????????
Sit tajusin et taitaa olla joku toinen toisen pinolainen kyseessä... Mut saitte minutkin sekaisin hetkeksi!!!
Hauska juttuhan toi on nyt. Voi sattuu kelle tahansa...
Nimra Ihanaa et ne vaipat ovat kivoi. Mä vaan odotan sitä eka pakettia saapuvaksi. |O Pitäkää ihana ilta siellä!
Toivottavasti saat ihanat yöunet ja loistavaa äippäloman alkua!

(.) Liitoskivut olivat sit tänään kaikkein pahimmat. Jos viel pahenee niin huh. Hankala oli kävellä jne..... |O |O |O Toivotaan et toi olis nyt tossa....... Muuten saa nappi huulessa alkaa olee... :x

NullPoints ja Tirri 30+6

Yhteistyössä