Keskenmenon jälkeen plussanneet loka-marraskuussa

Keskenmenon jälkeen plussanneet:



NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO

MARRASKUU 2007:

1.11
Viivin.......................38v......LUS........KM 03/06..................2.

16.11
Vimpula05ja07........32v......KYS........KM 11/06 ja 01/07.....2.

JOULUKUU 2007:

9.12
Riikkuli................29v.....TYKS.....KM 03/07.....2.

28.12

Enkuli.................27v.......KYS.....KM 03/07.......1.

HELMIKUU 2008:

25.2
Vinja..................28v.....PHKS....KM 02/06 ja 02/07....2.

MAALISKUU 2008:

5.3
Sipuli..................24v......PHKS.......KM 12/06....3.

13.3
OIkukas.............23v.....Kättäri....RK 06/03 KM 05/05 TM 01/07....1.

16.3
Ninni78..............29v.......TYKS......TM 05/07.....3.

HUHTIKUU 2008


22.4
Puella................40V.......OYS........KM 05/07....4.

26.4
Mimmuli82.........25v......SEKS.......KM 06/07.....2.
PulttiBois...........25v.......NKL........KM 02/07.....3.

TOUKOKUU 2008


13.5
Beccy.................33v.......Jorvi.......KM 06/07.....2.
Repa..................27v.......KOKS.....KM 02/07......1.

24.5
SatuA................28v........NKL........KM 03/07.....3.

26.5
Hiidi...................28v......Kättäri.....KM 05/07.....3.

KESÄKUU 2008:

3.6
Amira.............................VKS........KM 06/07.....2.

7.6
Marleena83......24v.......SATKS.....KM 07/07......1.

8.6

Dulle.................32v.......SATKS.....KM 07/07......1.

9.6
Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.

17.6
Tuutikki.............23v........EKKS......KM 02/07......1.

18.6
Wiivi84.............23v.......KOS........KM 09/06......2.

27.6
Vio-la............................................KM 07/07......1.


HEINÄKUU 2008:

1.7
SatuKa..............30v........................KM 05/07.....1.

6.7
MargeSimpson...25v.........PHKS...KM 07/06,10/06...4.

18.7
Äitee2................28v.........EKKS....KM 06/07......3.


SYNTYNEET

Viivin 07.11.2007....50cm.....3610g.....

Vimpula 17.11.2007...50cm...3504g....



Ja linkki edelliseen keskusteluun:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t805193
 
Mut kans listoille...

Laskettua aikaa ei vielä ole varmistettu,mutta toukokuussa kuitenkin,ikää 27,km 02/07 synnäri KOKS ja esikoinen tulossa :D

Huh,tuntuu että toi energia taso on aika nollissa...töissä ei taho jaksaa kökkiä,mut kai se on pakko. Ei kyllä vähempää vois työt kiinnostaa...
 
mahtuuko mukaan?! täällä olis tällänen 24v. äippäkokelas, esikoista odotellaan siis. laskettu olis 7.6 (voi vielä muuttua ekassa ultrassa), ja synnärinä olis SATKS -pori. keskenmeno ollut tossa 07/07..nyt uudella toivolla yritetään.
 
Huomenta!

Me näköjään Viivin kans poistutaan ekana tolta listalta,snif...Saatte vaan kahesti arvata pysynkö mä ainakaan poissa täältä,eihän sitä pysty olemaan kurkkimatta muitten kuulumisia!On kuitenki tullu sen verran pitkään tässä pinossa roikuttua!

Vimpula ja hormoonihiiri 35+0 vaihtupas se viikko vihdoinki!
 
Perjantaita! Meillä alkaakin nyt sitten syysloma =) Ei tosin ole tiedossa mitään sen kummempaa kuin perheen kanssa yhdessäoloa, mutta eipä sitä sen kummempaa kaipaakaan!

Mitäs kaikille kuuluu? Keskustelu vähän niinkuin tyrehtyi siihen että nyt vaan ilmoitellaan tietoja listaan (joka muuten on ihana, kiitos vielä Ninni :heart: ). KElläs se olikaan tänään se ultra (en nyt lähde penkomaan tuolta edellisestä pinosta...) - heti kertomaan kuulumisias!!! :D

Missäs vaiheessa olette kertoneet raskaus-uutisia? Kun mä ajattelin ennen plussaa, että eiköhän sitä voi kertoa vaikka heti kaikille, ketkä tietää keskeytyksestäkin, mutta sitten kun sen plussan oikeasti sai, niin ei teekään mieli kertoa vielä yhtään kenellekään... Ehkä sitten jos pääsen sinne ultraan ja elämää on... Huh, on se vaan pelottava ajatuksenakin tuo ultra!
 
Kiitos Ninni! =)

Jeps kyllä täälläkin tullaan varmasti kurkkimaan kuulumisia sitten kun kaveri syntyy, kuten Vimpulakin. Täällä on aika käymässä vähiin kääk muutama viikko ja sitten olisi jo laskettuaika.

Vointeja kaikille ja jarrusukkia edelleen!!!!!!

-viivin ja kaveri 37+1 -
 
Stoppis: ihan unohtui vastaus, elikkä itse kerroin niille ketkä tiesivät keskenmenosta varmaankin viikolla 10 , kun ihmettelivät miksi olen ihan vihree kokoajan (oli ihan hirvee alkuraskauden pahoinvointi), lopuille kavereille kerrottiin sitten viikoilla 12-18. Töissä ilmoitin kanssa aika myöhään, kun tuota mahaa ei näkynyt.... muut ovat saaneet itse kysellä. Niin juu äidilleni kerroin rv7 ultran jälkeen. Kokoajan jännitti silti lähestulkoon raskauden puoleen väliin saakka. Nyt jo osaa nauttia olosta, vaikka välillä onkin vali, vali, niin onhan tää nyt jo ihanaa.
 
Kiitos Ninni hienosta listasta! Nyt näkee niin helposti, missä vaiheessa kaikki on menossa. :)

Marleena, tervetuloa! Lisää vaan porukkaa pinoon ja vauvoja syleihin! :attn:

Mä ajattelin kertoa pomolle raskaudesta sitten nt-ultran jälkeen, melko piankin, koska siellä on melko paljon järjesteltävää, kun jään pois. Vanhemmillekin ja kavereille taidetaan kertoa vasta sitten samoihin aikoihin, kun on tässä kuitenkin varmasti vielä melko epäuskoinen olo pitkään... :whistle:

Ja Epsulle vielä varovaiset tervetulotoivotukset ja onnea! :wave: Tässä pinossa on hyvä tuumailla asioita ja hermoillakin, kaikki ymmärtävät ihan varmasti!

Niin ja sitten omaa napaa... :D Mulla oli se ultra tänään, ja voi vitsi, siellä tosiaan oli pienen pieni tyyppi, sykekin näkyi! :heart: Viikot vähenevät vajaalla viikolla, mutta lääkäri ei sanonut niitä vielä varmaksi, koska ei saanut tarkkaa mittaa otettua. Viikkojen väheneminen ei tosiaan ole mikään yllätys, kun kierto oli vähän pidempi. Mutta pidetään nyt vielä tuo sama laskettu, muutetaan sitten nt-ultran jälkeen, se on reilun neljän viikon päästä, ma 12.11.

Mutta kyllä nyt on niin helpottunut ja suht rento olo! B) Töissä meinasin kuolla siihen hermostukseen ja ahdistukseen, ja kun mä reagoin tollaseen heti vatsallani, niin sain juosta vessassa koko päivän... :ashamed: Mutta nyt voi viettää rauhallista viikonloppua ja olla tyytyväinen! :)

Viuhtis ja Tyyppi 9+2
 
epskepskurki vaan rauhassa. kurkkijoista on tapana tulla kirjoittajiakin.hymy

oma napa
:x :$ |O :$ :x :x
elikäs teen edelleen kuolemaa. ja viikkoa niin vähän etten nää helpotusta viel aikoihin.mut jotain on ainakin mukana ku näin huonosti voin :heart:
 
Kyllä Ninni hienon listan oot väsänny! Kiitti kovasti! Ja sit mun tietoja voisin antaa. Elikkäs... LA 6.6, 31v, MKS, KM 05/07 ja esikoinen tuloillaan :)

STOPPIS: Me ei oo kerrottu vielä kellekään raskaudesta. Ehkä sitten viikon päästä kun on alkuraskauden ultra ollu, niin uskaltaa kertoo, jos massussa on elämää löytyny. Tosin ei sillonkaa varmaan kerrota ku osalle meidän sisaruksista. Muuten yritetään varmaan lähemmäks rv12 pitää tieto vielä vaan itellämme. Sit toinen juttu onkin tää pelko. Mä välillä nään jo itteni sairaalassa, että tuulimuna on ollu tai km on tullu. Kamalaa tuskaa ja pelkoa tää kyllä on. Jos siellä massussa on elämää, niin jatkuukohan pelko koko raskauden ajan...

EPSKEPS: Tervetulo vaan tänne! Ja onnea plussasta :hug:

Nyt vähän lepäilemään, kun on flunssanen olo... Voiko muuten mitään kurkkulääkettä ottaa raskaana ollessa?

Aarre rv 6+0
 
Epskeps,tänne vaan rohkeesti ja onnittelut!!! Ihanaa saada sinut tänne puolelle :heart: :heart:

Stoppis: Olen kertonut muutamalle läheiselle ystävälle ja siskolleni jotka ovat tukeneet tässä keskenmenon jälkeisessä ajassa...osaavat suhtautua asiaan terveellä varauksella. Äidille meinasin kertoa kun seuraavan kerran nähdään. Miehen vanhemmille ja muille ystäville kerrotaan sitten np-ultran jälkeen kun viikkojakin alkaa olemaan se 12. Töissä tietää muutama läheisin työtoveri,pahoinvoinnin takia sitä ei oo oikein voinu salata :ashamed: Pomolle kerron varmaan sitten kun tulee tilaisuus tai tarve...

Olen ällikällä lyöty tästä nopeudesta millä tämä kaupunki asioita hoitaa =) Tänään tuli jo kutsu np-ultraan,tosin siinä aiheeksi oli laitettu kätilön vastaanotto,mut eiköhän se sitä tarkota...ja aika on siis 30.10.

Sit epämiellyttävämpiin asioihin.... nimittäin tänäaamuna lens laatta komiasti...koko aamiainen pyttyyn vaan :ashamed: Ja kun oon niin hehkutellu paranevaa oloa...ehkä se oli tilapäistä.

Repa ja kutvonen rv8+4
 
kiitos ninni upeasta etusivusta :flower:

ja sitten Epskeps hurjaa, kyllä nyt täytyy tänne odotus puolelle jo siirtyä.
olenkin kovasti odotellut sinua ja toivoni tähän kiertoosi laittanut :D :heart:
en sentään henkeäni pantiksi
ihanaa :wave: ;)

oikein leppoista viikonloppua kaikille, itselläni se menee työnmerkeissä :whistle:

t. pulttis ja nöpönenä huomenna tasan 12 :heart:
 
guud iivning leidis.

meillä mun raskaudesta tietää sitten kaikki. mentiin tätösen "pikku" synttärijuhliin. Ja kas suulas(mutt aivan ihana) anoppini oli kertonut koko suvulle, kaikille ystäville ja tuntemattomille ett noille tulee kolmas. :kieh: plääh. no ei siinä mitään, mut kas kaikki tuijottivat ja nyökkäilivät-ihan selvä raskausmaha, onnea. vatta fak??? :eek:

no kotona sit peilin eteen ja kyllä, edellisien raskauksien löystyttämät vatsalihakseni olivat ilmeiseti lopettaneet kokonaan toimintansa ja pullauttaneet kummun. hei, ei minkä tahansa pikku kummun vaan siinä se seisoi, valtava kasa mahaa.

No siellä pikku kekkereissä joku ihastuttava pikku sukulainen, ihastuttavassa pikku huppelissa sanoi:sähän aina oot ollu raskauden aikana niin isomahainen. kaikki nyökytteli tietäväisenä päitään, he olivat samaa mieltä kommentoineen henkilön kanssa.

onko muilla samaa pikku ongelmaa(en puhu nyt ratkiriemukkaista sukulaisistani, vaan heti pullottavasta mahasta)?

emmä hermona ole jos joku kuvittelee niin rivien välistä lukevansa, heh, hieman ehkä tatti otsassa, jos saan sanoa.
 
Epskeps Oon pahoillani,tiiän ton tunteen.Me yritettiin esikoista 2,5v ennen tärppiä,siinä kerkes monesti pettymään!

Hiidi Mulla maha paukahti kunnolla esille vasta viikoilla 30.Siihen asti kukaan ei esim.verkkatakin alta sitä tajunnu.Ekasta tuli paljo aikasemmin esille.Esikoinen jättäny hyvän yksiön tonne selkärangan juureen.

Pitäs varmaan toinen säikäyttää ja laittaa sairaalakassi valmiiks.Josko tää olo helpottus.Muuten on ihan samanlaista ku esikoisen aikaan ku synnytys käynnisty,enää puuttuu vaan supistukset.Pissillä saa ravata samaan tahtiin ku synnytyssalissa ja muutenki on tukala olla ja liikkua.Ihan hirveetä...Ei pitäs valittaa,mut kuitenki.En ees uskalla lähtee yksin ulos ton pajan kans,en välte pysys enää perässä!Tää ei oo enää yhtään hauskaa.Viime yönäki sain nukahettua kolmen jälkeen ja puol kasilta ylös...Eilen kävin kaupalla,hyvä et pääsin kotio.Ennen lähtööki piti viiden minsan aikana käydä kolme kertaa vessassa.

Tää katoaa takavasemmalle!

Vimpula ja hormoonihiiri 35+1
 
:hug: Voi Epsu! Olen niin pahoillani. :headwall:
Voimia ihan mielettömästi tuleviin päiviin! Älä menetä uskoasi tulevaisuuteen ja siihen, että jonain päivänä sä oot tällä palstalla ihan vakkarina.

).( Ens keskiviikon ultra lähestyy. Hoen päivä päivältä enemmän itelleni, että ei sieltä mitään hyviä uutisia tule kuitenkaan :( . Varaudun ja karaisen itseäni tulevaa pettymystä varten, koska viimeksi tipahdettiin niin korkeelta 11+ viikolla.

Väsyä kyllä riittää. Tänään nukuin taas kolmen tunnin päikkärit :eek: ZZzz :whistle: . Paita kinnaa ja roskis dunkkaa ihan kammottavalle :x .. mutta eihän ne oireet viimeksikään taanneet elävän vauvan olemassaoloa... Istukka se siellä vaan huijasi :(

Hyvää viikonlopun jatkoa itse kullekin! :)

-A- ja pessimistiset fiilikset rv 6+4
 

Yhteistyössä