Quu :hug: :hug: Olen niin kovin pahoillani puolestanne :'( Aivan mielettömän
epäreilua, että teille kävi taas niin ja vielä noin myöhäisillä viikoillakin :'( Ihan mielettömästi
jaksamista sinulle ja miehellesi!
Tervetuloa taas kaikille uusille ja onnittelut plussista :wave: Yritin muistaa päivittää kaikki tuonne listoille. Jos joku huomaa puuttuvansa tai haluaa lisäillä tietojaan listoille lisää, niin ilmoitelkaa!
kultakimpale valtavasti onnea plussasta sulle vielä erikeseen :heart: Niin kauan kerettiin kirjoitela tuolla kuumeilupuolella yhtä aikaaettä jäit mieleen. Ihanaa,
että sielläkin vihdoin tuli kaivattu uusi plussa testiin
Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn sille, että on oikein pysyvä plussa!!
neiti-81 Muistankos oikein, että eikö sulla aina oo plussat näkyneet aika aikaisin, joten sekin sopii hyvin tuohon tän hetkiseen tilanteeseen
Mähän kävin tässä raskaudessa ultrassa rv 5+3 ja silloin ei näkynyt, kuin raskauspussi, ei siis edes selvää ruskuaispussia vielä. Eiköhän sullakin siis seuraavassa ultrassa näy jo pikkuinen alkio siellä köllöttelemässä! Kerro, kun saa lisäillä sutkin listoille!
Panacea onnea loistavista np-ultrakuulumisista :heart:
makean himosta Mä oon normaalisti ihan hullu namirotta, voisin syödä suklaata ja karkkia ihan loputtomasti, jos ei tarvis ajatella niiden haittavaikutuksia
Sen takia olikin
ihanaa, kun alkuraskaudessa mun ei tehnyt oikein mieli mitään hyvää, vaan enemmän kaikkea terveellistä syötävää. Oisinkin toivonu, etä se ois jäänyt pysyväksi olotilaksi, mutta pyh, nyt homma on taas entisellään ja makeanhimo on melkein pahempi kuin ennen raskautta!
alkuraskauden pahasta olosta Mulla ei ollut kertaakaan mitään kamalan pahaa oloa alkuraskaudessa ja toivoin niinkuin moni muukin täällä, että olis ihanaa, kun oksentais, niin olis ollut jotenkin varmempi olo siitä, että kaikki on hyvin. Mutta edelleen täällä siis porskutetaan menemään, nyt viikoilla 28+3 ja kaikki mennyt hyvin, vaikka alussa ei pahasta olosta tarvinnutkaan kärsiä. Sellasta lievää etovaa oloa oli vähän, mutta todellakin lievää. Mulla ei keskenmenneissäkään ollut ikinä pahaa oloa, joten siksikin ajattelin, että pahoinvointi ja oksentaminen olis olleet hyvä merkki. Mutta nyt oon ihan onnellinen siitä, että pääsin oireiden suhteen niin vähällä
Ainoat mikä oli ehkä erilaista tässä ja keskenmenneissä alkuraskauden oireiden suhteen oli, että tissit oli paljon aremmat ja se arkuus jatkui melkein puoli väliin raskautta. Toinen oli mahan erilaiset tuntemukset. Tässä oli paljon enemmän kaikkea nipistelyä, vihlontaa ja menkkakipumaisia ilmavaivoja, kuin epäonnistuneissa. Mitä tässä yritän sanoa, niin oireettomuudesta huolimatta kaikki voi olla ja mennä ihan hyvin
Vaikka tiedän, että siihen on vaikea uskoa silloin, kun itse siitä oireettomuudesta "kärsii"
Täällä olot ennallaan. Meiän neiti vaan meinaa välillä huolestuttaa mua liikkumattomuudellaan. Onneksi on tosiaan se doppleri olemassa noita hiljaisempia päiviä varten! En sis voi muuta, kuin suositella
doppleria kaikille vähääkään harkitseville! Itselle siitä ainakin ollut mielenrauhaa vielä nytkin, kun liikkeet tuntuu. Kun tosiaan välillä on niitä hiljaisempia päiviä, niin on ihana, kun on joku keino, jolla voi itsekin tarkistaa, että kaikki on masussa edelleen hyvin
Eilen meiän neiti taas piti koko päivän sellaista jumppaa, etei ollut mitään epäselvää :heart: Eli aika lailla tuntuu vaihtelevan tuo neidin aktiivisuus päivästä riippuen. On ne liikkeet ja niiden tunteminen vaan niin ihanaa ja uskomatonta :heart:
Sanmar + superpapunen 28+3