Heinis :hug: anoppitroublen kanssa.. siis miehen muksu on tää josta nyt noppi käy päälle jollai omistustekosyyllä ? noi on vaikeita asioita... :| mutta tehkää selvät pelisäännöt (jos pystytte) joita kaikki noudattaa ja pitäkää huolta että kaikki niissä pysyy. Anoppia myöten !! lapsen kunnioituksen kanssa tuskin on ongelmaa mutta anoppi jos sua painaa maahan niin.. :kieh: mulla menis kuppi nurin kans :hug: mies viimeistään sanomaan äidilleen ja tukemaan sua jos ei se nainen sua kuuntele ja usko ! kyllähän sun miehen sua tukea pitää.. united front !!!! :attn:
Danjuska :wave: :hug: kaikki on mennyt hyvin ? luoja tuntuu että oi ikuisuus siitä kun sait pikkasen :heart: vaikka vasta pari viikkoa..
( . ) läskisti voidaan, minä syön ja vauva on ollut hiljempaa tän päivän.. suppiksia tulee 95 % kivuttomia ikävä kyllä, ja nivusiin on tänää tullut aimo kasa tuikkailuita.. siinä mun saldo. Nothing else.
Haluaisi kyllä konkreettisesti tietää mitä ne helvetin tuikkailut nivusiin tarkoittaa tarkoittaako mitään että tuolla edes tapahtuisi.. ? :headwall: muuten ne on ihan turhia ja vois jättää väliin jos valita sais
Am & hippunen 40+6
Danjuska :wave: :hug: kaikki on mennyt hyvin ? luoja tuntuu että oi ikuisuus siitä kun sait pikkasen :heart: vaikka vasta pari viikkoa..
( . ) läskisti voidaan, minä syön ja vauva on ollut hiljempaa tän päivän.. suppiksia tulee 95 % kivuttomia ikävä kyllä, ja nivusiin on tänää tullut aimo kasa tuikkailuita.. siinä mun saldo. Nothing else.
Haluaisi kyllä konkreettisesti tietää mitä ne helvetin tuikkailut nivusiin tarkoittaa tarkoittaako mitään että tuolla edes tapahtuisi.. ? :headwall: muuten ne on ihan turhia ja vois jättää väliin jos valita sais
Am & hippunen 40+6